دانلود کتاب مهجوری و مشتاقی پروفسور فضل الله رضا PDF

40000تومان

پی دی اف کتاب مهجوری و مشتاقی پروفسور فضل الله رضا ، برای دانلود کلیک کنید .

دسته:

توضیحات

کتاب مهجوری و مشتاقی پروفسور فضل الله رضا PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، در کتاب دانشمند گیلانی و رئیس سابق دانشگاه تهران و سفیر سابق ایران در یونسکو و کانادا و عضو افتخاری فرهنگستان زبان و ادب فارسی بود . در نظریۀ شبکه و اطلاعات از پروفسور رضا صد ها مقالۀ علمی به زبان‌ های فرانسه و انگلیسی در مجلات معتبر بین‌المللی به چاپ رسیده است . 

زندگی‌نامه پروفسور فضل الله رضا

ٰاو رئیس پیشین دانشگاه تهران ، دومین نایب‌التولیه دانشگاه صنعتی شریف ( آریامهر ) ، سفیر پیشین ایران در یونسکو و کانادا بوده‌است . عنایت‌الله رضا برادر کوچکتر او بود . وی فرزند شیخ اسدالله رضا ، خواهرزاده رضا رفیع ( قائم مقام الملک ، نماینده مجلس و سناتور دوره پهلوی ) بود . در سال 1386 در رشت ، مدرسه‌ای به نام وی تاسیس شد .

نام خانوادگی « رضا » منسوب به « حاجی آقارضا » است که از مراجع تقلید گیلان و از پشتیبانان سرشناس جنبش مشروطه ایران بودند .

فضل‌الله رضا یکی از پایه‌گذاران نظریه اطلاعات و مخابرات در جهان است و پژوهش‌های گسترده‌ای در زمینه ظرفیت کانال شانون و فرستادن بیشترین اطلاعات در کانال‌های مخابراتی نویزدار ، نظریه اطلاعات و فرایندهای تصادفی ، سامانه‌های خطی آنالیز عمومی، نظریه سامانه‌ها و مدارها، نظریه کنترل سامانه‌های پویا ، فضاهای خطی ، انتقال و تلفات انرژی در شبکه‌های n دهانه‌ای انجام داده‌است .

فضل‌الله رضا ارائه‌دهنده تئوری « انفرماسیون و مکاتب پیشرفته » بود که پیشرفت مهمی در ریاضیات کاربردی و علوم وابسته به آن به‌شمار می‌آی د. این نظریه ، او را به جهانیان شناساند .

فهرست مطالب کتاب مهجوری و مشتاقی پروفسور فضل الله رضا 

  • دیباچه
  • سیمای علمی ابوریحان بیرونی
  • قاضی بست
  • و …
  • ملحقات

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب دیدها و اندیشه ها پروفسور فضل الله رضا PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

5 مگابایت

تعداد صفحات

291 صفحه

نویسنده

فضل الله رضا

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب مهجوری و مشتاقی پروفسور فضل الله رضا PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *