دانلود جزوه دست نویس محاسبات عددی PDF

30000تومان

پی دی اف دست نویس محاسبات عددی ، برای دانلود کلیک کنید.

توضیحات

دست نویس محاسبات عددی PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، یکی از دروس مقطع کارشناسی اکثر رشته‌های مهندسی، درس محاسبات عددی است که اغلب در ترم‌های دوم یا سوم ارائه می‌شود. در این درس معادلات دیفرانسیلی که به روش تحلیلی نمی‌توان حل کرد را به صورت عددی و با دقت بالا حل می‌کنیم.

در بسیاری از زمینه‌ها مانند علوم ریاضیات، علوم رایانه، مهندسی، اقتصاد و… برخی مسائل به صورت محاسباتی مطرح می‌شوند و اغلب با اعداد سروکار داریم. در مواجهه با این نوع مسائل، دقت در محاسبات بسیار مهم است. با یادگیری محاسبات عددی، می‌توانید تکنیک‌ها و الگوریتم‌های مناسبی برای حل این مسائل بیابید و نتایج دقیق و قابل قبولی را به دست آورده و خطاهای ناخواسته را کاهش دهید.

از طرفی حل مساله به شما کمک می‌کند تا مفاهیم و الگوریتم‌های محاسبات عددی را به طور عملی یاد گرفته و در ذهن خود تثبیت کنید. همچنین از آنجایی که مساله‌ها معمولاً بر پایه مسائل واقعی و کاربردی طراحی می‌شوند، می‌توانید مهارت‌های خود را در حل مسائل واقعی ارتقا دهید.

معرفی دست نویس محاسبات عددی :

محاسبات عددی یا آنالیز عددی (Numerical analysis) به تنظیم، مطالعه و اعمال شیوه‌های تقریبی محاسباتی برای حلّ آن دسته از مسائل ریاضیات پیوسته (در مقابل ریاضیات گسسته) می‌پردازد که با روش‌های تحلیلی و دقیق قابل حلّ نیستند. برخی از مسائل موردنظر محاسبات عددی به طور مستقیم از حسابان می‌آید. جبر خطی عددی (بر روی میدان‌های حقیقی یا مختلط) و نیز حلّ معادلات دیفرانسیل خطّی و غیر خطّی مربوط به فیزیک و مهندسی از جمله زمینه‌های دیگر برای کاربرد محاسبات عددی ا‌ست.

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود جزوه خلاصه اندیشه اسلامی 2 جعفر سبحانی – محمد محمد رضایی PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

31.7 مگابایت

تعداد صفحات

66 صفحه

نویسنده

جزو پرو

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود جزوه دست نویس محاسبات عددی PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *