دانلود کتاب زیپ دین و زندگی محمد کریمی PDF

50000تومان

پی دی اف کتاب زیپ دین و زندگی محمد کریمی ، برای دانلود کلیک کنید.

توضیحات

کتاب زیپ دین و زندگی محمد کریمی PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، کتاب زیپ دین و زندگی محمد کریمی به منظور کتاب کمک درسی برای کنکور طراحی شده است.

اگر با اصطلاحات کامپیوتری آشنایی داشته باشید، واژه زیپ به معنای فایل فشرده است که در این کتاب هم از همین قاعده استفاده شده است. در این کتاب از مطالب کتاب‌های دین و زندگی پایه های تحصیلی دهم، یازدهم و دوازدهم تجربی و ریاضی استفاده شده است.

چاپ جدید این کتاب شامل مطالب کاملاً به روز شده می‌باشد. لازم به ذکر است که کتاب زیپ دینی و زندگی نشر الگو توسط محمد کریمی نوشته و منتشر شده است.

در طراحی این کتاب در انتهای هر درس تست ها و سوالاتی آورده آورده شده است، تا تمام مطالب به خوبی برای شما مرور شود و این مطالب از سوالات کنکور سال قبل جمع آوری شده و شما با استفاده از این مفاهیم می توانید به سوالات کنکور در حد بسیار مطلوبی پاسخ دهید.

شما قبل از مطالعه این کتاب باید درک خوبی از کتاب‌های دین و زندگی داشته باشید و به سطح قابل قبولی رسیده باشید تا بتوانید از کتاب زیپ دین و زندگی استفاده کنید و با استفاده از این کتاب آنها را جمع بندی کنید.

در این کتاب در هر بخش QR-CODE وجود دارد که می توانید با استفاده از آن صدا و راهنمایی‌های مولف را گوش کنید. همچنین کتاب در قطر وزیری تهیه شده است و در متون آن از فونت های زیبا و خوبی استفاده شده است تا مطالعه کتاب کاملا روان و خوانا باشد.

صفحه آرایی کتاب از طراحی خوبی برخوردار است که می‌تواند برای مخاطب جذاب باشد. با توجه به حجم کم کتاب می توان گفت در برگیرنده زیادی از مطالب دین و زندگی است.

سوالات درس به درس و با پیکربندی مناسب جهت سهولت در یادگیری و درک مفاهیم برای شما قرار گرفته است که در کنار آن صدای مولف هم به نوعی حس حضور در همایش را به مخاطب القا می کند.

در این کتاب برای هر آیه توضیحات و خلاصه آن جهت درک بهتر آورده شده است و برای هر آیه ترجمه آن نیز آمده است. همچنین تست های آورده شده در این کتاب کاملا استاندارد میباشد.

در ابتدا، شاید حجم تست ها زیاد به نظر برسد اما توجه داشته باشید که این کتاب برای دوران جمع بندی و مرور تمام مطالب کتاب دین و زندگی دهم، یازدهم و دوازدهم در نظر گرفته شده است.

در بخش دوم کتاب میتوانید تعداد بسیار زیادی از تست های چهار گزینه ای را مشاهده کنید که بر گرفته از تست های تالیفی کنکور است.

با مطالعه این بخش بتوانید به سطح مطلوبی از درک مفاهیم و شناسایی نقاط قوت و ضعف خود برسید. مطالب کتاب زیپ کمک آموزشی نشر الگو می‌تواند راهنمای خوبی برای امتحانات پایانی و افزایش سطح پاسخ به سوالات در کنکور باشد.

📙💌فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب در قلمروی خانان مغول فرامرز نجد سمیعی PDF

⭐⭐⭐⭐⭐

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

106 مگابایت

تعداد صفحات

512 صفحه

نویسنده

محمد کریمی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب زیپ دین و زندگی محمد کریمی PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *