دانلود کتاب خدا و انسان در قرآن دکتر توشیهیتکو ایزوتسو PDF

40000تومان

پی دی اف کتاب خدا و انسان در قرآن دکتر توشیهیتکو ایزوتسو ، برای دانلود کلیک کنید.

توضیحات

دانلود کتاب خدا و انسان در قرآن دکتر توشیهیتکو ایزوتسو PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، این کتاب یکی از معتبرترین و برجسته‌ترین کتاب‌های موجود در قرآن درباره مفهوم خدا و انسان به شمار می‌رود و نکته مهم این است که یک نویسنده غیرمسلمان به موضوع خداشناسی در قرآن بسیار عمیق است.

و با تکیه بر معناشناسی کلمات و مفاهیم بیان شده و جهان بینی قرآن نسبت به انسان در این کتاب گنجانده شده است.

نویسنده این کتاب یکی از بزرگان علم در این زمینه است. آقای ایزوتسو در نه فصل به تحلیل و بررسی معنایی واژگان مهم و اصلی قرآن و سیر تحول معنایی کلمات در طول زمان از زمان جاهلیت تا ظهور اسلام پرداخته است و بر خلاف برخی خاورشناسان غربی راه عادلانه را کشف کرده است.

جهان بینی قرآنی را به مخاطبان کتاب خود تقدیم کرد و بر اساس نوشته های دکتر مهدی محقق، پروفسور توشی هیکو ایزوتسو، استاد فلسفه دانشگاه مک گیل کانادا و استاد برجسته و مشهور دانشگاه کیو ژاپن در 1914 در توکیو متولد شد و تحصیلات خود را در آن شهر به پایان رساند.

این نویسنده بزرگ در آغاز کار خود به تدریس متون فلسفه یونانی و لاتین مشغول بود و در دوره ای به فراگیری زبان شناسی و معناشناسی پرداخت.
اولین باری که وی قرآن کریم را از عربی به ژاپنی ترجمه کرد، کتاب خدا و انسان در قرآن نوشته توشیهیکو ایزوتسو است که توسط احمد آرام ترجمه شده و این کتاب از جامع ترین و به روزترین مطالب موجود در این زمینه پیروی کرده است. .

خلاصه کتاب خدا و انسان در قرآن

محتوای این کتاب ارزشمند به زیبایی با آیاتی از قرآن متناسب با مطالب و موضوعات این کتاب تزیین شده است و از سلسله نکات برجسته این کتاب می توان به القاء موضوع و درک مفاهیم پرداخت.

و عبارات کلیدی را که در ذهن نویسنده است متمرکز کنید. روش بسیار مؤثری بوده است و نمودارها و نمودارهای مختلف در هر قسمت و تقریباً تمام تقابل ها و جفت ها و دوره های کانونی قرآنی را به تصویر می کشد.

فهرست مطالب

فصل اول: معنیشناسی قرآن
فصل دوم: اصطلاحات کلیدی قرآن در تاریخ
فصل سوم: ساخت اساسی جهانبینی قرآنی

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب درآمدی بر فلسفه تاریخ مایکل استنفورد PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

5 مگابایت

تعداد صفحات

344 صفحه

نویسنده

دکتر توشیهیتکو ایزوتسو

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب خدا و انسان در قرآن دکتر توشیهیتکو ایزوتسو PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *