دانلود جزوه مجموعه نکات درس کنترل کیفیت آماری دکتر ایوزیان ویژه کنکور ارشد مهندسی صنایع PDF

30000تومان

پی دی اف جزوه مجموعه نکات درس کنترل کیفیت آماری دکتر ایوزیان ویژه کنکور ارشد مهندسی صنایع ، برای دانلود کلیک کنید .

توضیحات

جزوه مجموعه نکات درس کنترل کیفیت آماری دکتر ایوزیان ویژه کنکور ارشد مهندسی صنایع PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، این جزوه مرجع کنکور ارشد مهندسی صنایع می باشد و مختص داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد مهندسی صنایع است. در این کتاب به خلاصه مباحث کنترل کیفیت پرداخته شده است .

معرفی جزوه مجموعه نکات درس کنترل کیفیت آماری دکتر ایوزیان ویژه کنکور ارشد مهندسی صنایع 

در تمامی مراحل برای رسیدن به کیفیت مورد نظر، تصمیم گیری رکن اساسی بشمار می آید. تصمیم گیری به معنی شناخت دقیق موضوع، وضعیت فعلی و روند منطقی آن، شناخت راههای موجود و ارزیابی هر یک و نهايتا انتخاب راه صحیح و منطقی است. در این فرآیند اطلاعات نقشی اساسی را ایفا می نماید.

در اغلب موارد تصمیم گیری چندگانه از لحاظ تجاری و حرفه ای براساس دلایل ذهنی و حدس و گمان گرفته می شود اما برای تصمیم گیری مؤثر، روش منطقی و سریع، داشتن اطلاعات واقعی و تحلیل مبتنی بر اصول صحیح علمی ضروری است.

ابزارهایی که در این فصل معرفی می گردند، یک مجموعه آزمایش شده از روشهای تحلیلی است که اطلاعات را برای نشان دادن واقعیتها، آن گونه که هستند و نه آن گونه که بایستی باشند، سازماندهی و تجزیه و تحلیل می کنند. این ابزارها به کاهش اشکلات ناشی از تصمیم گیریهای ذهنی کمک می کنند.

داشتن اطلاعات صحیح و کافی باعث افزایش دقت در تصمیم گیریها می گردد. این ابزارها با استفاده از ثبت و ضبط اطلاعات موجود و تجزیه و تحلیل آنها می توانند برای بهبود فعالیت اکثر واحدهای تولید و خدماتی مانند فروش، بازاریابی، اداری، تدارکات و… مفید واقع گردند. موضوعات زیر که هرکدام از آنها راهنمایی مؤثر برای بهبود کیفیت و بهره وری در تمامی زمینه ها هستند .

فهرست مطالب جزوه مجموعه نکات درس کنترل کیفیت آماری دکتر ایوزیان ویژه کنکور ارشد مهندسی صنایع

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

3 مگابایت

تعداد صفحات

41 صفحه

نویسنده

جزوه پرو

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود جزوه مجموعه نکات درس کنترل کیفیت آماری دکتر ایوزیان ویژه کنکور ارشد مهندسی صنایع PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *