دانلود جزوه کنکوری و کامل ادبیات تاریخ ادبیات پایه 11 PDF

30000تومان

پی دی اف جزوه کنکوری و کامل ادبیات تاریخ ادبیات پایه 11 ، برای دانلود کلیک کنید .

توضیحات

جزوه کنکوری و کامل ادبیات تاریخ ادبیات پایه 11 PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، با توجه به نوع و ساختار تست های تاریخ ادبیات کنکور قادر خواهید بود به سوالات این بخش در سر جلسه کنکور پاسخ بدهید . جالب است بدانید که برخی از داوطلبان و دانش آموزان قوی در همان ابتدا برای مطالعه تاریخ ادبیات کنکور تست های کتاب های کمک آموزشی استاندارد و مبتنی بر طراحی سوالات کنکور را کار می کردند و حتی تاریخ ادبیات نخوانده اند.

اما حداقل توانسته اند 2 سوال از 3 سوال تاریخ ادبیات کنکور را پاسخ دهند. اما باید بدانید که این روش; روش مطلوب و استانداردی نیست و دانش آموزان باید از کتاب درسی تاریخ ادبیات را مطالعه کنند و برای تمرین و تکرار تست های تاریخ ادبیات کنکور یا تالیفی کتاب های کمک آموزشی استاندارد را تمرین کنند.

معرفی جزوه کنکوری و کامل ادبیات تاریخ ادبیات پایه 11

اینکه کدام کتاب اثر کدام نویسنده یا شاعر می باشد، و هر اطلاعات دیگری که داخل کتاب ادبیات فارسی پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم آمده است را بایددر خاطر داشته باشید. یه عنوان مثال؛ نام اثر و سایر آثار نویسندگان یا شعرا، تخلص یا شهرت آنها. اینکه ایت فرد مورد نظرمان نویسنده بوده است یا یکی از شعرا می باشد. یا منثور یا منظوم بودن آثار را بدانید. ملیت را اطلاع داشته باشید. قرن هجری یا میلادی بوده اند. محتوای اثرو سبک شان چه بوده است. در جریان تعداد باب یا تنوع جلد کتاب هایشان باشید. هر اطلاعاتی که درباره جزییات تاریخ ادبیات داخل کتاب درسی آمده است را بهشان توجه کنید و همه را بلد باشید.

علاوه بر این ها در بعضی تاریخ ادبیات های داخل کتاب درسی صفاتی مانند: نخستین، قدیمی ترین، بزرگترین، مشهورین، موفق ترین، تاثیرگذارترین و کلماتی اینچنین برای شاعر، نویسنده یا اثر ذکر شده است. که این موارد هم اغلب اوقات مورد توجه طراحان کنکور قرار می گیرند و باید به اینها هم دقت کنید.

نکات مهم سوالات جزوه کنکوری و کامل ادبیات تاریخ ادبیات پایه 11:

بعضی سوالات تاریخ ادبیات کنکور از درآمدهای اول هر فصل طرح شده اند. درآمد اول یک فصل یک سری توضیحات درباره­ ی ادبیات حماسی داده است. اسم چند اثر حماسی و نویسنده، که گاهی سوالات تاریخ ادبیات کنکور از این قسمت ها آمده اند.

بعضی سوالات هم از تاریخ ادبیات اول هر درس آورده شده اند.بعضی مواقع هم از تاریخ ادبیات متن درس سوال طرح می شود.

بعضی سوالات تاریخ ادبیات هم از قسمت های بیاموزیم و آورده اند مطرح می شود. بعضی سوالات هم از قسمت اعلام آخر کتاب درسی طرح می شود. در آن قسمت اطلاعات تکمیلی از تاریخ ادبیات وجود دارد که مستقیما داخل متن کتاب درسی وجود ندارد.

و در آخر مطالعه ی این جزوه ی تاریخ ادبیات پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم که نکات کاربردی و مهمی را پوشش می دهد.

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود جزوه جمع بندی و خلاصه اقتصاد خرد ویژه کنکور ارشد منطبق با کتاب دکتر نظری PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

1 مگابایت

تعداد صفحات

5 صفحه

نویسنده

جزوه پرو

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود جزوه کنکوری و کامل ادبیات تاریخ ادبیات پایه 11 PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *