دانلود کتاب الگو تا رتبه زیست کنکور یازدهم حرف آخر PDF

40000تومان

پی دی اف کتاب الگو تا رتبه زیست کنکور یازدهم حرف آخر ، برای دانلود کلیک کنید.

توضیحات

دانلود کتاب الگو تا رتبه زیست کنکور یازدهم حرف آخر PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ،تاب الگو تا رتبه زیست یازدهم حرف آخر شامل تمامی نکاتی می باشد که استاد شعبانی و شاکری در طول تدریس به آنها اشاره می کنند و دانش آموزان با استفاده از الگو تا رتبه یازدهم حرف آخر نیازی به نوشتن نکات کلامی ندارند.

اهمیت کتاب الگو تا رتبه زیست یازدهم حرف آخر

کتاب الگو تا رتبه زیست یازدهم حرف آخر کتابی می باشد که در کنار زیست یازدهم به آن بسیار توصیه شده است. زیرا در این کتاب نکات بسیار مهم و طلایی تست زنی برای شما عزیزان آورده شده است. در زیست یازدهم استاد شعبانی و شاکری بعد از تدریس هر قسمت حتما به دانش آموزان یاداوری می کنند. که مبحث تدریس شده از کتاب الگو تا رتبه خوانده شود.

کتاب الگو تا رتبه زیست یازدهم حرف آخر کتاب مجزایی می باشد. که بسیاری از دانش آموزان آن را با کتاب کار زیست یازدهم حرف آخر اشتباه می کنند و یکی می دانند .این در صورتی می باشد که این دو کتاب کاملا از هم جدا بوده و تفاوت های فراوانی دارند. در کتاب کار زیست حرف آخر که بصورت رایگان به همراه پکیج زیست یازدهم حرف آخر برای شما عزیزان ارسال می شود.

کتاب الگو تا رتبه زیست یازدهم حرف آخر دارای نکات طلایی می باشد. که در کنار این نکات طلایی درسنامه قسمت های مهم و شکل هایی که در کنکور دارای اهمیت فراوانی می باشد آورده شده است. تمامی مباحث در داخل دی وی دی بصورت کامل تدریس می شود. و این نکات به دلیل تهمیت فراوانی که دارند در کتاب الگو تا رتبه زیست یازدهم حرف آخر آورده شده است.

مزایای استفاده از کتاب الگو تا رتبه یازدهم حرف آخر 

در پکیج زیست یازدهم استاد شعبانی و شاکری با استفاده از تصویر سازی و انیمیشن سازی تمامی مباحث و نکات را بصورت کامل و صفر تا صد آموزش می دهند. در کنار این آموزش ها روش های نوینی به اسم الگو بعد از درسنامه توسط اساتید تدریس می شود. که با استفاده از این الگوها می توانید تست های کنکور را به بهترین شکل پاسخ دهید.

نکته که وجود دارد در کتاب الگو تا رتبه زیست یازدهم حرف آخر نکات خیلی مهم و درسنامه های خیلی مهم مجدد آورده شده است . تا دانش آموزان بتوانند با مطالعه این کتاب و درسنامه و نکات موجود در آن آمادگی خود را برای حل سوالات کنکور بالا ببرند.

در وافعه می توان گفت شاه کلید هایی که در زیست یازدهم وجود دارد. و اساتید در پکیج زیست یازدهم حرف آخر آنها را بصورت کامل تدریس می کنند. در کتاب کتاب الگو تا رتبه زیست یازدهم حرف آخر جمع آوری شده تا نتیجه بهتری حاصل شود.

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب جهان هستی هوایت را دارد گابریل برنستین PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

128 مگابایت

تعداد صفحات

272 صفحه

نویسنده

جزوه پرو

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب الگو تا رتبه زیست کنکور یازدهم حرف آخر PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *