دانلود کتاب رستگاری یک قدیسه کیگو هیگاشینو PDF

40000تومان

پی دی اف کتاب رستگاری یک قدیسه کیگو هیگاشینو ، برای دانلود کلیک کنید .

دسته:

توضیحات

کتاب رستگاری یک قدیسه کیگو هیگاشینو PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، کتاب “ رستگاری یک قدیسه ” نوشته کیگو هیگاشینو ، داستانی مهیج و پیچیده از دنیای معماهای جنایی را به تصویر می‌کشد .

در این رمان ، ماشیبا و آیانه ، زوجی که برای ادامه زندگی مشترک شرط بچه‌دار شدن را گذاشته‌اند ، در میانه بحران قرار می‌گیرند . پس از پایان یک سال و عدم تحقق شرط ، ماشیبا تصمیم به جدایی می‌گیرد و آیانه برای دیدار خانواده‌اش به سفر می‌رود . 

معرفی کتاب رستگاری یک قدیسه 

دسیسه‌ها و نقشه‌های شومی که به جنایت ختم می‌شوند بیشتر اوقات با طراحی و برنامه‌ریزی دقیق رخ می‌دهند ، اما در سوی دیگر ماجرا افرادی هستند که برای پرده برداشتن از قتل‌ها و جنایت ها آموزش دیده‌اند و تلاش می‌کنند با پی گرفتن سرنخ ها راز قاتلان را برملا کنند ؛ با این وجود همیشه کار به آسانی انجام نمی‌شود و برخی اوقات کارآگاهان نیز در پی بردن به لایه‌های یک جنایت با سردرگمی مواجه می‌شوند .

کتاب رستگاری یک قدیسه (Salvation of a Saint) نوشته‌ی کیگو هیگاشینو (Keigo Higashino) ماجرای یکی از همین جنایت‌ها است . خواننده با ماجرای قتلی روبه‌رو می‌شود که کارآگاه مشهور و نابغه‌ی کتاب‌های هیگاشینو یعنی پروفسور یوکاوا که معروف به کارآگاه گالیله هست هم در حل آن با مشکل مواجه می‌شود و به‌آسانی نمی‌تواند راز جنایت را کشف کند .

داستان کتاب ، ارتباط یک زوج با نام‌های ماشیبا و آیانه را روایت می‌کند . این دو نفر یک سال است که با یکدیگر ازدواج کرده‌اند ؛ آن‌ها پیش از ازدواج قرار گذاشته‌اند که اگر آیانه بعد از یک سال بچه‌دار نشود ، ماشیبا او را ترک کرده و جدا شود . بعد از گفت‌وگوی این دو نفر در این باره ، آیانه تصمیم می‌گیرد زمان کوتاهی برای دیدار با پدر و مادرش به سفر برود ، اما بعد از بازگشت از سفر با جسد ماشیبا مواجه می‌شود .

بعد از با خبر شدن پلیس از ماجرای قتل مشخص می‌شود که ماشیبا با یک فنجان قهوه که با سم آرسنواسید آلوده شده بود ، مسموم شده و به قتل رسیده است ؛ حالا همسر او از نظر پلیس مظنون اصلی قتل است ؛ در حالی‌ که هیچ سرنخ مشخصی وجود ندارد و پلیس‌ها و کارآگاهان به‌آسانی نمی‌توانند جزئیات این جنایت را یافته و قاتل اصلی را شناسایی کنند .

در کتاب رستگاری یک قدیسه نوشته‌ی کیگو هیگاشینو و ترجمه‌ی محمد عباس‌آبادی خواننده با ماجرای یک جنایت حساب‌شده روبه‌رو می‌شود و کار تا آنجا پیش می رود که مأمور اصلی این پرونده برای پی بردن به راز قتل دست‌به‌دامان دوست نابغه‌ی خود در زمان تحصیل می‌شود که هر گاه یک پرونده با پیچیدگی و بن‌بست مواجه می‌شود ، می‌تواند به کمک او بیاید ؛ این فرد همان کارآگاه معروف سری قصه‌های «کارآگاه گالیله» و از شخصیت‌های محوری قصه‌های هیگاشینو است ؛ اما باز هم کشف رمز از این جنایت به سادگی میسر نیست .

رمزآلود بودن و گیج شدن خواننده همراه با شخصیت‌هایی که در کار پی بردن به راز جنایت هستند ، یکی از جذابیت‌های اصلی داستان رستگاری یک قدیسه است ؛ نویسنده بر خلاف بسیاری از داستان‌های معمایی که قاتل را تا پایان داستان لو نمی‌دهند عمل نمی‌کند ، اما در جریان رمان تعلیق‌هایی به وجود می‌آورد که نمی‌توان با قاطعیت درباره‌ی هیچ چیز فکر و قاتل را شناسایی کرد .

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب قلب بیدار شده هارولد کلمپ PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

25 مگابایت

تعداد صفحات

346 صفحه

نویسنده

کیگو هیگاشینو

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب رستگاری یک قدیسه کیگو هیگاشینو PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *