کتاب دوشس خاموش داسیا مارینی PDF

50000تومان

پی دی اف کتاب دوشس خاموش داسیا مارینی ، برای دانلود کلیلک کنید .

دسته:

توضیحات

کتاب دوشس خاموش داسیا مارینی PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، کتاب “ دوشس خاموش ” اثر داسیا مارینی ، یکی از مهم‌ترین و برجسته‌ترین رمان‌های ادبیات ایتالیا در دهه‌های اخیر است که در سال 1990 جایزه پریمیو کامپیلو را به خود اختصاص داده و با تیراژ دو میلیون نسخه به عنوان یکی از پر فروش‌ترین کتاب‌های ایتالیا شناخته می‌شود .

این رمان عاشقانه ، داستان مارینا ، زن جوانی که در یک کتابخانه کار می‌کند و عاشق فدریکو ، نویسنده متاهل و دو فرزند می‌شود ، را روایت می‌کند . رابطه‌ای که میان آنها شکل می‌گیرد ، با وجود شدت عشق و وابستگی عمیق ، به دلیل وضعیت اجتماعی فدریکو و محدودیت‌های موجود ، به طور مخفیانه ادامه می‌یابد . در نهایت ، مارینا و فدریکو با تصمیم دشوار به پایان دادن به رابطه‌شان روبرو می‌شوند ، تصمیمی که به قیمت از دست دادن همه چیز برای آنها تمام می‌شود . “ دوشس خاموش ” با نگاهی احساسی و دراماتیک به موضوع عشق ممنوعه ، خوانندگان را با داستانی زیبا و تأثیرگذار درگیر می‌کند .

بررسی کتاب دوشس خاموش از داسیا مارینی

کتاب دوشس خاموش از داسیا مارینی رمانی خوب نوشته شده است که داستانی جذاب و گیرا دارد . شخصیت های داستان به خوبی پردازش شده اند و خواننده می تواند با آنها ارتباط برقرار کند . کتاب دوشس خاموش از داسیا مارینی به خوبی به موضوع عشق ممنوعه پرداخته است . او نشان می دهد که عشق می تواند حتی در شرایط دشوار نیز شکوفا شود .

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب شب ایگوانا تنسی ویلیامز PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

10 مگابایت

تعداد صفحات

433 صفحه

نویسنده

داسیا مارینی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب دوشس خاموش داسیا مارینی PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *