دانلود کتاب کنسرتویی به یاد یک فرشته شراره شاکری PDF

35000تومان

پی دی اف کتاب کنسرتویی به یاد یک فرشته شراره شاکری ، برای دانلود کلیک کنید.

دسته:

توضیحات

کتاب کنسرتویی به یاد یک فرشته شراره شاکری PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، کتاب کنسرتویی به یاد یک فرشته که مجموعه ای از چهار داستان کوتاه اثر اریک امانوئل اشمیت هست، جزو کتابهایی به حساب می آید که تا مدتها پس از خوانده شدن ذهن خواننده را درگیر خود می کند.

داستانها تقریبا دارای موضوعات نزدیک به هم هستند و در همه ی آنها ریتای مقدس نماد رستگاری ست. نویسنده در داستانهایش تلاش می کند جنگ بین خیر و شر را به نمایش بگذارد و چگونگی تغییر شخصیت یک انسان، رفتارها و تفکراتش تحت تاثیر اتفاقات و عملکرد اطرافیانش مورد بحث قرار میگیرد.

داستانها با زبانی ساده نوشته شده اند و خط روایی جذابی را دنبال می کنند.شاید پر بیراه نباشد که کنسرتویی به یاد یک فرشته ،جزو کتابهایی ست که شما قادر به زمین گذاشتنش نخواهید بود.

برشی از کتاب کنسرتویی به یاد یک فرشته

«پشت دری که نیمه باز بود، قفسه ها را باز و شیشه های عطر را جابه جا میکرد. کاترین برای یک لحظه با این تصور که میخواهد رفیقش را ببیند، تصمیم گرفت دعوایی راه بیندازد.

رفیق، کاترین به کل از رفیق نفرت داشت، چون سالها بود که آنری به او خیانت میکرد، ولی رفتار او به نظرش ناعادلانه، زننده و شرم آور بود: برای او چاپلوسی میکرد ولی برای کس دیگری آماده میشد.

باید میگفت: «تو به اونم همون حرفای قشنگی رو میزنی که وقتی باهاش قرار داری و داری بزک میکنی به من میگی؟ اگه هرزه نباشه، مثل من ناراحت میشه.» بااینحال درحالیکه آه میکشید تنها به گفتن این جمله قناعت کرد:»

📙💌فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب چالش تضاد سازش علی همایون فر PDF

⭐⭐⭐⭐⭐

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

3 مگابایت

تعداد صفحات

219 صفحه

نویسنده

شراره شاکری

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب کنسرتویی به یاد یک فرشته شراره شاکری PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *