دانلود کتاب انرژی مثبت توران دخت تمدن PDF

50000تومان

پی دی اف کتاب انرژی مثبت توران دخت تمدن ، برای دانلود کلیک کنید.

دسته:

توضیحات

دانلود کتاب انرژی مثبت توران دخت تمدن PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، کتاب “انرژی مثبت” نوشته توران دخت تمدن، یک راهنمای جامع برای دستیابی به زندگی پر از شادی، سلامتی و موفقیت است. این کتاب با زبانی ساده و روان، مفاهیم پیچیده انرژی مثبت را به شیوه‌ای قابل فهم برای همه توضیح می‌دهد. خانم تمدن در این اثر، به شما کمک می‌کند تا با استفاده از تکنیک‌های مختلف، انرژی مثبت را در زندگی خود افزایش داده و از آن برای غلبه بر مشکلات و دستیابی به اهداف خود بهره ببرید.

مروری بر کتاب انرژی مثبت

کتاب انرژی مثبت نوشته جودیت اورلف (Judith Orloff)، شامل 9 راهکار اساسی برای تبدیل خستگی، استرس و ترس به نشاط، قدرت و عشق است. این کتاب به شما کمک می‌کند تا با ایجاد و تقویت انرژی مثبت، بر جنبه‌های منفی زندگی غلبه کنید.

نویسنده در این اثر توصیه می‌کند که رویکردی سالم و آگاهانه به مسائل مربوط به رژیم غذایی، ورزش و سلامتی داشته باشید. از جمله موضوعاتی که مورد بحث قرار می‌گیرند، اهمیت حفظ وزن متعادل و دوری از پرخوری است.

همچنین، اورلف به اهمیت بیدار کردن حس شهود و ایجاد نشاط در زندگی تأکید می‌کند و نشان می‌دهد چگونه می‌توان از انرژی‌های منفی، ناشی از ابزارهای دیجیتالی مانند ایمیل و تلفن، در امان ماند.

این کتاب برای افرادی مناسب است که به دلیل زندگی پرمشغله، دچار خستگی و استرس مداوم هستند و می‌خواهند با استفاده از رهنمودهای ارائه شده، زندگی شاداب‌تر و پرانرژی‌تری داشته باشند. یکی از محورهای کلیدی این اثر، اهمیت شوخی و خنده در رفع خستگی و تقویت روحیه است، که به‌طور علمی نیز ثابت شده است.

علاوه بر این، کتاب به مقابله با افراد یا شرایطی که انرژی شما را می‌مکند (که نویسنده آن‌ها را “خون‌آشام‌های انرژی” می‌نامد) می‌پردازد و راهکارهای مفیدی برای مدیریت این افراد و شرایط ارائه می‌دهد. جودیت اورلف همچنین به مواردی مانند خود-انزجاری، خشم، نگرانی و ترس می‌پردازد و راهنمایی‌های مؤثری برای مقابله با این احساسات منفی ارائه می‌دهد.

در پایان کتاب، نویسنده به موانعی اشاره می‌کند که ممکن است بر سر راه برکت و فراوانی در زندگی ما ایجاد شوند و راهکارهایی برای جذب این کیفیت‌ها به زندگی پیشنهاد می‌دهد، از جمله سخاوتمند بودن، خدمت کردن به دیگران، و تمرین بخشش.

این کتاب برای کسانی که به دنبال راه‌هایی برای بهبود کیفیت زندگی خود از طریق ایجاد و تقویت انرژی مثبت هستند، توصیه می‌شود.

بخشی از کتاب انرژی مثبت

از رؤیا بیرون آیید. ده دقیقه وقت اختصاص دهید و طی آن فهرستی تهیه کنید از نعماتی که دارید، بعد به‌تدریج به آن اضافه کنید. شما ممکن است سپاس‌گزار نعمت سلامتی باشید، معجزهای که ما اغلب امری عادی و طبیعی تلقی میکنیم یا سپاس‌گزار خویشاوندی که صمیمانه به درد دلهای شما گوش میدهد یا سپاس‌گزار پوتینهای رزمی یا کیکهای خوشمزهی مادربزرگ باشید.

در رأس فهرست من دوستان قرار دارند. زمانی که گرفتار ترس میشوم، دایرهای از دوستان صمیمی توسط امواج مثبت از من حمایت و پشتیبانی میکنند و قدرت مرا منعکس میسازند. ابراز سپاس و تشکر ابزاری قدرتمند برای شکستن خیالبافیهای ماست. با بزرگ کردن فهرست و بررسی روزانهی آن، ترس، فرصت ابراز وجود نخواهد داشت.

فهرست مطالب کتاب انرژی مثبت

پیش‌گفتار

انرژی مثبت: آشنایی با برنامه‌ی انرژی مثبت و روان‌پزشکی انرژی

بخش اول: انرژی خود را بسازید

رهنمود 1: بیدار کردن حس شهود و حیات دوباره به خود بخشیدن

رهنمود 2: راهی معنوی برای تغذیه‌ی روح پیدا کنید

رهنمود 3: طرح رویکردی انرژی‌زا به رژیم غذایی، تناسب اندام و سلامتی

رهنمود 4: انرژی هیجانی مثبت خلق کنید تا انرژی منفی را خنثی نمایید

رهنمود 5: خود را به الهام‌بخشی و خلاقیت بسپارید

رهنمود 6: تقدس خنده و مزاح را با شادی و تجدید انرژی جشن بگیرید

بخش دوم: خلق روابط مثبت و مبارزه با خون‌آشام‌های انرژی

رهنمود 7: مردم و موقعیت‌های مثبت را جذب کنید

رهنمود 8: خود را از خون‌آشام‌های انرژی حفظ کنید

رهنمود 9: خلق فراوانی

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب حل المسائل دینامیک مریام دکتر رضا نخعی PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

132 مگابایت

تعداد صفحات

448 صفحه

نویسنده

توران دخت تمدن

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب انرژی مثبت توران دخت تمدن PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *