دانلود کتاب رازهایی درباره زنان که هر مردی باید بداند دکتر باربارا دی آنجلیس – سمیه موحدی فرد PDF

40000تومان

پی دی اف کتاب رازهایی درباره زنان که هر مردی باید بداند دکتر باربارا دی آنجلیس – سمیه موحدی فرد ، برای دانلود کلیک کنید .

دسته:

توضیحات

کتاب رازهایی درباره زنان که هر مردی باید بداند دکتر باربارا دی آنجلیس – سمیه موحدی فرد PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، این کتاب را برای شما و مردی که دوستش دارید ، نوشته ام . معتقدم که این کتاب ، همان کتابی است که هر زنی آرزوی نگارش آن را دارد ، کتابی که شریک زندگی اش با مطالعه آن بتواند به عشق او پی ببرد . 

معرفی کتاب رازهایی درباره زنان که هر مردی باید بداند دکتر باربارا دی آنجلیس – سمیه موحدی فرد :

کتاب “ رازهایی درباره زنان ” به شما نشان می‌دهد که در پشت هر احساس و رفتاری که زنان دارند ، دلایل منطقی و محبت‌آمیزی وجود دارد .

برای مثال ، زمانی که خانم‌ها پنج بار به همسرشان تلفن می‌کنند تا در نهایت پاسخی بگیرند ، یا زمانی که شوهرشان به دلیل فشار آنها برای دانستن علت ناراحتیشان فریاد می‌زند ، آنها احساس ناخوشایندی می‌کنند.

همچنین، زمانی که می‌خواهند برای سپری کردن اوقات فراغت با همسرشان برنامه‌ریزی کنند، دلایل خاصی برای اینکار دارند .

فهرست مطالب کتاب رازهایی درباره زنان که هر مردی باید بداند دکتر باربارا دی آنجلیس – سمیه موحدی فرد :

مقدمه

پیامی به زنان

چگونه از این کتاب برای خود استفاده کنید

و …

بخش اول: زن ها دوست دارند مرد ها از انها چه بدانند ؟

فصل اول: زنان عشق را بر هر چیز مقدم می دانند

  • سفری به ذهن و فکر زنان
  • دفترچه افکار ملیسا
  • چرا زن ها عشق را بر هر چیز مقدم می دانند ؟

و …

فصل دوم: زن ها خالق هستند

  • زن ها چگونه می افرینند و آنچه مردها باید در این باره بدانند
  • اصلاح و بهبود
  • چرا هنگام جریان انرژی خلاقیت زنان مردها احساس می کنند که تحت کنترل قرار گرفته اند ؟
  • و …

و …

بخش سوم: آنچه زن ها دوست دارند مردها درباره روابط جنسی بدانند

فصل پانزدهم: عوامل تحریک کننده جنسی زنان

  • مرد هایی که به آرامی عشق ورزی می کنند
  • مرد هایی که در بستر با همسرانشان صحبت می کنند
  • مرد هایی که در بوسیدن مهارت دارند

و …

معرفی باربارا دی آنجلیس :

باربارا دی آنجلیس ( Barbara De Angelis ) در 4 مارس 1951 در فیلادلفیای آمریکا چشم به جهان گشود . پدر و مادر این نویسنده در یازده‌سالگی او از یکدیگر جدا شدند و همین امر باعث شد که باربارا از کودکی با مسائل مختلفی دست‌وپنجه نرم کند . البته او هرگز ناامید و افسرده نشد و باقدرت برای پیشرفت خود جنگید .

باربارا دی آنجلیس دکترای روان‌‌شناسی خود را از دانشگاه کلمبیا پسیفیک دریافت کرد . این نویسنده‌ی متخصص در زمینه‌ی روابط زناشویی ، در زندگی شخصی خود ، چند تجربه‌ی ناموفق داشته است . او پس از سه ازدواج نافرجام سرانجام به رابطه‌ی دلخواه خود رسید و اکنون با همسر چهارمش حدود بیش از ده سال است که زندگی می‌کند .

بسیاری بر این عقیده‌اند که همین ازدواج‌های نافرجام به باربارا دی آنجلیس در ارائه‌ی نظریه‌های اثربخش کمک کرده‌اند . شاید اگر این روابطِ به‌ظاهر ناموفق به وجود نمی‌آمدند او هرگز به درک دقیقی از خواسته‌های خود نمی‌رسید و برای دستیابی به این خواسته‌ها و ساخت رابطه‌ای فوق‌العاده تلاش نمی‌کرد .

باربارا دی آنجلیس در نویسندگی تبحر بسیاری دارد و نحوه‌ی نوشتن او به‌گونه‌ای است که هر کلمه از متن کتاب می‌تواند بر اعماق روح خواننده تأثیر بگذارد . او با کمک علم روان‌شناسی و تحقیقات خود در زمینه‌ی روابط، کتاب‌هایی نوشت که همگی در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های آمریکا قرار گرفتند .

دکتر دی آنجلیس بنیان‌گذار مؤسسه‌ی رشد و درمان لس‌آنجلس بوده و قدمت این مؤسسه اکنون به بیش از دوازده سال رسیده است .

بهترین کتاب‌های باربارا دی آنجلیس‌

کتاب رازهایی درباره‌ی مردان که هر زنی باید بداند ( Secrets About Men Every Woman Should Know ) : این کتاب به عشق زن و مرد و روابط جنسی آن‌ها می‌پردازد . مطالعه‌ی این کتاب به بهبود روابط زوج‌ها کمک شایانی می‌کند .

کتاب لحظه‌های ناب و حقیقی ( Real Moments for Lovers ) : این اثر درباره‌ی اهمیت لذت‌ بردن از زمان حال است . می‌توان با مطالعه‌ی این کتاب به هر نکته‌ا‌ی در زندگی با دید بهتری نگریست و از همسر و فرزندان و آنچه در زمان حال رخ می‌دهد حس خوبی دریافت کرد .

کتاب اعتماد به نفس ؛ دستیابی به آن و زندگی با آن ( Confidence: Finding It and Living It ) : این کتاب بر رشد و توسعه‌ی فردی تمرکز می‌کند و خودباوری را در خواننده افزایش می‌دهد . برخی افراد فقط در زمان‌هایی از خود رضایت دارند که مشغول فعالیت محبوب خود باشند . آنچه در این کتاب مطرح شده درباره‌ی اهمیت احساس رضایت درونی در تمام لحظات زندگی است .

کتاب قوانین روابط موفق ( The Real Rules ) : باربارا دی آنجلیس در این کتاب نحوه‌ی یافتن عشق واقعی و حفظ آن را به خوانندگان خود می‌آموزد . با مطالعه‌ی این اثر درمی‌یابیم که بسیاری از قوانین نانوشته‌ی ذهنی ما روابط زناشویی را با مسائل گوناگونی مواجه می‌کند و بهتر است برای حفظ رابطه به دنبال قوانین درست باشیم .

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

5 مگابایت

تعداد صفحات

361 صفحه

نویسنده

دکتر باربارا دی آنجلیس – سمیه موحدی فرد

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب رازهایی درباره زنان که هر مردی باید بداند دکتر باربارا دی آنجلیس – سمیه موحدی فرد PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *