دانلود کتاب 5 گام تا اعتماد به نفس دنیس گاسکیل PDF

30000تومان

پی دی اف کتاب 5 گام تا اعتماد به نفس دنیس گاسکیل ، برای دانلود کلیک کنید.

دسته:

توضیحات

کتاب آنژین صدری مرتضی مدنی نژاد PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، در این کتاب ابزارها و ایده های بسیاری را خواهید یافت که می توانید از آنها برای یک تغییر مسیر مهم در زندگیتان استفاده کنید. همچنین راه های جدیدی برای اعتماد به نفس در حیطه هایی که نیاز به خودباوری دارید، خواهید آموخت.

برشی از کتاب 5 گام تا اعتماد به نفس دنیس گاسکیل :

قابل دستیابی: هدف قابل دستیابی اینطور تعریف میشود که در صورت تلاش بتوانید به آن دست یابید مثلا بهترین نوازنده ی گیتار شدن طی چهار هفته قابل دستیابی نیست اما هدفی مثل یاد گرفتن اولیه ی نواختن گیتار قابل دستیابی است.

در واقع یاد گرفتن مهارتی است که به خود شما بستگی دارد و یک هدف قابل دستیابی است بهترین بودن یک مفهوم ذهنی است و قابل دستیابی نیست در واقع میخواهم بگویم که هدفتان را به طور کیفی تعیین نکنید.

واقع گرایانه: آیا هدف شما منطقی است؟ به مریخ رفتن و برگشتن طی ۲۰ روز یک هدف است اما آیا با امکاناتی که در اختیار دارید این هدف واقع گرایانه است؟

قسمتی از واقع گرایی برای اهدافتان در این نهفته است که آیا مشتاق هستید به اندازه ی کافی برای رسیدن به اهدافتان تلاش کنید – یا اگر نیستید پس هدفتان واقع گرایانه نیست. هدف شما هنوز برای دستیابی واقع گرایانه است اما اگر هنوز مهارت کافی، منابع کافی یا اشتیاق کافی را برای رسیدن به هدفتان ندارید پس هدف شما با این میزان تلاش غیر واقعی است.

دارای محدودیت زمانی : شاید این فاکتور مهمترین باشد. هدف شما برای اینکه واقعا یک هدف باشد باید زمانبندی شده باشد و گرنه فقط یک آرزو خواهد بود. زمانبندی به شما کمک میکند که تلاش برای دستیابی به

هدفتان را پشت گوش نیندازید.

نباید اینطور باشد. پس شروع کنید به تعیین اهداف با یک خط زمانی اهدافتان را با متد باهوش تعیین کنید.

متد باهوش برای تعیین اهداف مدت زیادی است که استفاده میشود و تاثیر گذاری آن توسط افراد مختلفی تایید شده است.

معرفی دنیس گاسکیل :

دکتر دنیس گاسکیل در 15 سال گذشته از خدمت در دره یاکیما لذت برده است. او آموزش اورولوژی خود را از دانشکده پزشکی دانشگاه لوما لیندا دریافت کرد و دیپلمات هیئت اورولوژی آمریکا است. دکتر گاسکیل تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی در رشته شیمی در دانشگاه والا والا به پایان رساند.

دکتر گاسکیل یکی از کارکنان فعال بیمارستان های مموریال و منطقه ای است. او در سال 1997 به عنوان رئیس جراحی مشغول به کار شد.

دکتر گاسکیل، وابسته به انجمن اورولوژی آمریکا، انجمن پزشکی ایالت واشنگتن، انجمن اورولوژی شمال غربی و انجمن پزشکی شهرستان یاکیما است.

فهرست مطالب 5 گام تا اعتماد به نفس دنیس گاسکیل :

فصل 1 : روانکاوی اعتماد به نفس و آغاز یک تغییر

  • اعتماد به نفس چیست؟
  • ما اعتماد به نفس چیست؟
  • فاکتورهای مهم در اعتماد به نفس
  • اعتماد به نفس و عادات منفی

فصل 2 : 5 گام تا اعتماد به نفس

  • اعتماد به نفس را کجا لازم دارید؟
  • اعتماد به نفس در شما وجود دارد
  • گام اول: آموزگار مثبت نگری باشید
  • و …

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب ضروریات بیوشیمی حافظ حیدری PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

2 مگابایت

تعداد صفحات

96 صفحه

نویسنده

دنیس گاسکیل

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب 5 گام تا اعتماد به نفس دنیس گاسکیل PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *