دانلود کتاب تاریخ کمبریج دوره ی صفوی دانشگاه کمبریج PDF

60000تومان

پی دی اف کتاب تاریخ کمبریج دوره ی صفوی دانشگاه کمبریج ، برای دانلود کلیک کنید.

دسته:

توضیحات

کتاب تاریخ کمبریج دوره ی صفوی دانشگاه کمبریج PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، در کتاب اسماعیل حکومت سلسله صفویه را در ایران تأسیس کرد. که تا سال میلادی ادامه یافت. پس از مرگ برادرش سلطانعلی استاد اعظم طریقت اردبیل شد.

و سرانجام به قدرت سیاسی دست یافت. که پدر و جدش جان خود را از دست داده بودند. و به دست آورده بودند. دستاورد تاریخی صفویان تأسیس حکومتی مقتدر و دیرپا پس از قرن‌ها سلطه بیگانگان در ایران و یک دوره آشفتگی سیاسی بود.

هر چند سلسله های قبلی ترکمن ها قراقیونلوها و آققیونلوها با پیگیری اهداف ظاهراً مشابه برای مدت کوتاهی زمینه های چنین دستاوردی را تا حد زیادی فراهم کردند.

معرفی کتاب تاریخ کمبریج دوره ی صفوی دانشگاه کمبریج :

کتاب تاریخ ایران کمبریج مجموعه ای در رابطه با تاریخ و جغرافیای سرزمین ایران است که توسط دانشگاه کمبریج منتشر شده است. این مجموعه 20 جلدی ترجمه عنوان اصلی The Cambridge History of Iran است که بین سال های 1968 الی 1989 منتشر شد. تاریخ ایران کمبریج انتشارات مهتاب ، افزون بر بررسی تاریخ سیاسی ایران، به هنرهای ایرانی و تاثیر آنها بر تمدن جهان می پردازد.

تاریخ ایران کمبریج یک اثر کامل است و از جغرافیای طبیعی تا جغرافیای سیاسی و همین طور تا تاریخ سیاسی و اجتماعی را یکجا به نمایش می گذارد، کاری که به طور قطع اراده ای قوی را می طلبیده است. شاید هر زمانی چنین اراده ای در کار نباشد، که کارهای بزرگ نیازمند اراده های بزرگند. خرید کتاب تاریخ ایران کمبریج دوره کامل با تخفیف از وب سایت دی بوک امکانپذیر است.

فهرست مطالب کتاب تاریخ کمبریج دوره ی صفوی دانشگاه کمبریج :

فصل 1 : دوره صفویان

فصل 2 : نظام تشکیلانی صفویان

فصل 3 : تماس اروپائیان با ایران

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب چهره عربان زن عرب نوال السعداوی PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

2 مگابایت

تعداد صفحات

710 صفحه

نویسنده

دانشگاه کمبریج

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب تاریخ کمبریج دوره ی صفوی دانشگاه کمبریج PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *