دانلود کتاب آمار توصیفی در علوم ورزشی دکتر لقمان کشاورز PDF

35000تومان

پی دی اف کتاب آمار توصیفی در علوم ورزشی دکتر لقمان کشاورز ، کلیک کنید.

توضیحات

کتاب آمار توصیفی در علوم ورزشی دکتر لقمان کشاورز PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، کتاب آمار توصیفی در علوم ورزشی از سری کتاب های منتشر شده به وسیله ی پیام نور میباشد.

کتاب آمار توصیفی در علوم ورزشی در ارتباط با رشته ی علوم تربیتی این دانشگاه به بررسی مطالب آمار توصیفی در زمینه علوم ورزشی پرداخته است که دربردانده ی تمام آن چیزی است که در این درس نیاز دارید.

در حال حاضر به دلیل اینکه مبحث آمار توسعه زیادی در بحث های مختلفی دارد از این رو در علوم ورزشی هم نیاز به این علم برجسته تر گردید و همینطور آمار جهت درک بهتر ارتباط میان متغیرها به دسته بندی اطلاعات پرداخته است.

اطلاعات مذکور به صورت جداول و شیوه های مختلف نمایش داده شده است. کتاب آمار توصیفی در علوم ورزشی تمامی مفاهیم و مطالب موجود را به صورت ساده ارائه کرده است تا نیاز دانشجویان به منبعی کامل و جامع در این زمینه برطرف شود.

در ارتباط با محتوای گنجانده شده در این کتاب میتوان بیان داشت که تمامی مطالب به صورت منسجم و دارای توالی خاص در 8 فصل طراحی شده است که در ابتدای مطالعه ی این کتاب در فصل اول مبانی آمار توصیفی در ورزش و ترتبیت بدنی مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته است.

ابتدا با مفاهیم ساده و ابتدایی به ارائه مطالب پرداخته است که در انتهای این کتاب در فصل 8 با عنوان رگرسیون و پیش بینی داده ها در ورزش و تربیت بدنی به بررسی مطالبی پیچیده تر و مهم تر در این زمینه پرداخته است که از سری کتاب های برجسته در علوم تربیتی به شمار می آید.

در نهایت با توجه به اینکه این کتاب از سری کتاب های پیام نور محسوب میشود بر اساس نیاز های این دانشجویان طراحی شده است و شامل همه اطلاعات مورد نیاز دانشجویان در ارتباط با آمار توصیفی میباشد.

این کتاب با بیانی ساده و روان به ارائه مطالب پرداخته است و با توجه به این که پایه و اساس آموزشی پیام نور به صورت نیمه حضوری میباشد، این کتاب به گونه ای طراحی شده اند که دانشجویان بدون نیاز به استاد بتوانند تمامی مطالب گنجانده شده در این کتاب را به صورت کامل فرابگیرند.

فهرست مطالب کتاب آمار توصیفی در علوم ورزشی لقمان کشاورز:

فصل اول: مبانی آمار توصیفی در ورزش و تربیت بدنی

فصل دوم: سازمان دهی داده های ورزشی

فصل سوم: اندازه های گرایش مرکزی در ورزش

و …

فصل هشتم: رگرسیون در داده های ورزشی

📙💌فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب نظارت و راهنمایی آموزشی دکتر مصطفی نیک نامی PDF

⭐⭐⭐⭐⭐

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

8 مگابایت

تعداد صفحات

232 صفحه

نویسنده

دکتر لقمان کشاورز

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب آمار توصیفی در علوم ورزشی دکتر لقمان کشاورز PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *