دانلود کتاب گلف باز و میلیونر مارک فیشر PDF

30000تومان

پی دی اف کتاب گلف باز و میلیونر مارک فیشر ، برای دانلود کلیک کنید.

دسته:

توضیحات

کتاب گلف باز و میلیونر مارک فیشر PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، این کتاب نوشته یکی از معروف ترین نویسندگان و سخنرانان انگیزشی می باشد. او در قالب داستان‌، روش ها و مهارت های موفقیت در زندگی و کسب و کار را به شما آموزش می دهد.

معرفی کتاب گلف باز و میلیونر مارک فیشر

«گلف‌باز و میلیونر» نوشته مارک فیشر، نویسنده و سخنران انگیزشی است. این کتاب یکی از مجموعه نوشته‌های فیشر است که در آن در قالب یک داستان ، آموزش‌های خود پیرامون بهبود مهارت‌های کسب و کار و موفقیت در زندگی را ارائه می‌کند. کتاب این‌گونه آغاز می‌شود: مردی بود که خود را باور نداشت. بارها از خود پرسیده بود: چرا این‌طور هستم؟ امّا هرگز قادر نبود جواب این سؤال را بدهد. سرانجام به این نتیجه رسیده بود: اصلاً شاید همین‌طور به دنیا آمده‌ام. با اینکه به‌عنوان یک مربی گلف زندگی روبه‌راهی داشت، امّا در رسیدن به آرزوی دیرینه‌اش یعنی راه یافتن به مسابقات پی. جی. ای. هرگز موفق نبود، در عوض خود را به فروش توپ گلف و مربی‌گری در یک باشگاه منتخب محلی سرگرم کرده بود. سروکار داشتن روزانه با آدمهایی که زندگی موفقی برای خود دست‌وپا کرده بودند، احساس شکست را در او تقویت می‌کرد.

درخشش در کالج خیلی امیدوارش کرده بود، امّا وقتی زمان انتخاب برای مسابقه‌ی پی. جی. ای. فرا رسید، مهارت او، که در دوران مدرسه هرگز مأیوسش نکرده بود، یکباره او را گذاشت و رفت، مثل موشهایی که کشتی در حال غرق شدن را ترک می‌کنند. در سی سالگی بود که دست از این آرزو کشید. چون خیلی‌ها به او توصیه می‌کردند که واقع‌بین باشد، دست از خیال‌پردازی بردارد و سر و سامانی به زندگی‌اش بدهد. شمارش دفعات طعنه‌های پدرش مبنی بر اینکه اصلاً استعداد ندارد، از دستش در رفته بود و همین باعث شده بود تا این واقعیت آشکار را بپذیرد. امّا هنوز هم زمزمه‌ی درونی‌اش که روز به روز ضعیف‌تر می‌شد، را می‌شنید که می‌گفت هر کاری لازم بود، برای قهرمان شدن کرده است؛ اینکه فقط بدشانسی آورده، و اینکه فقط یک سری بدبیاری او را از رسیدن به هدفش باز داشته است.

معرفی مارک فیشر

مارک فیشر نویسنده‌ای کانادایی است که کتاب‌های انگیزشی با نام‌های هیجان‌انگیزی مثل «میلیونر یک شبه» را منتشر کرده است. کتاب‌های فیشر در بازار ایران چنان با استقبال مواجه شده‌اند که از هر کتاب چندین ترجمه و حتی نسخه‌های متنوع صوتی تولید و منتشر شده است.

نام مارک فیشر شاید به گوش مخاطب‌های کتاب‌باز ایرانی آشنا نباشد، اما هر کسی که یک بار در عمرش به کتاب‌فروشی سر زده باشد، حتما کتاب‌های او را دیده و اغلب کتاب‌خوان‌ها آثار انگیزشی و موفقیت او را خوانده‌اند. کتاب‌های مارک فیشر به دلیل پاسخ دادن به نیاز مخاطب‌های خود همیشه پرفروش بوده و هستند. از این نویسنده در ایران آثار مشهوری مثل حکایت دولت و فرزانگی، شاگرد میلیونر، گلف‌باز و میلیونر، فروشنده و میلیونر، رازهای یک میلیونر و چگونه مثل یک میلیونر فکر کنیم منتشر شده است.

ترجمه‌های فراوانی برای کتاب‌های روانشناسی و موفقیت مارک فیشر در ایران وجود دارد، به همین دلیل می‌توانید آنها را به راحتی در بازار پیدا کنید! علاوه بر کتاب متنی، نسخه‌های صوتی منتشرشده از کتاب‌های مارک فیشر برای وقت‌هایی که در حال رانندگی، رسیدگی به امور خانه و حتی استراحت هستید، می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشند.

برشی از کتاب گلف باز و میلیونر مارک فیشر

«گمان نمی‌کنم. تو تاریکی بیشتری به درونت راه می‌دهی. باید محکم باشی، با مبارزه بیرونش کن. نگذار وقایع بیرونی تو را تحت تأثیر قرار دهند، مثل این ضربه‌ی قبلی. به جای انتخاب شیوه‌ی فکر کردن، می‌گذاری اتفاقات روش بازی را به تو دیکته کنند.»
«گوش کنید. من یک انسان هستم. بازی را با دو باگی شروع کردم. فکر می‌کنم کمی ناراحت شدن طبیعی باشد.»
«شاید طبیعی باشد، امّا چیزی را درست نمی‌کند. بازیکنی که تو می‌خواهی بشوی اجازه نمی‌دهد آخرین ضربه‌اش بر او تأثیر بگذارد، مخصوصا اگر ضربه‌ی بدی بوده باشد. باید یک بار برای همیشه تصمیم بگیری که کنترل دست کیست. اگر این کار را نکنی، هرگز برنده نمی‌شوی. فقط یک ضربه‌ی خراب در اوّل بازی کافی است تا تمام مسابقه را برایت نابود کند.»

فهرست مطالب گلف باز و میلیونر مارک فیشر :

فصل ۱ – مرگ آرزوها

فصل ۲ – گلف باز با یک آدم غیرعادی برخورد می کند

فصل ۳ – گلف باز می فهمد که چرا شکست خورده

فصل ۴ – گلف باز راه درست تمرین کردن را یاد میگیرد

و …

فصل ۱۰ – گلف باز عشق واقعی به گلف را کشف می کند

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب تصویر دوریان گری اسکار وایلد PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

1 مگابایت

تعداد صفحات

55 صفحه

نویسنده

مارک فیشر

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب گلف باز و میلیونر مارک فیشر PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *