دانلود کتاب روحی در همسایگی شهره نور صالحی PDF

30000تومان

پی دی اف کتاب روحی در همسایگی شهره نور صالحی ، برای دانلود کلیک کنید.

دسته:

توضیحات

دانلود کتاب روحی در همسایگی شهره نور صالحی PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، کتاب روحی در همسایگی نوشته‌ی آر. ال. استاین و ترجمه‌ی شهره نورصالحی، یکی از کتاب‌های پرفروش و محبوب مجموعه ترس و لرز است که برای نوجوانان علاقه‌مند به داستان‌های هیجان‌انگیز و مرموز نوشته شده است. این کتاب با داستانی جذاب و پرکشش، خواننده را به دنیایی می‌برد که در آن اتفاقات عجیب و غریب رخ می‌دهد.

درباره کتاب روحی در همسایگی 

کتاب «روحی در همسایگی» نوشته‌ی «آر.ال. استاین» و ترجمه‌ی «شهره نورصالحی» است. این اثر از مجموعه «ترس‌ولرز» است. استاین نوشتن مجموعه ترس‌ولرز را در سال 1992 با کتاب «خانه مرگ» آغاز کرد.

این مجموعه شامل تقریباً 100 کتاب است که تاکنون بیش از 220 میلیون نسخه از آن‌ها در آمریکا به فروش رفته و به 32 زبان زنده دنیا ترجمه شده‌اند. خود نویسنده از میان این مجموعه، «حبابی که همه را بلعید» و «به زیرزمین نزدیک نشو» را بیشتر از بقیه آثار خود می‌پسندد.

در پشت جلد کتاب آمده است: «با داستان‌های مجموعه “ترس‌ولرز” واقعاً مو به تن آدم سیخ می‌شود. دخترها و پسرهای عادی، اما شجاع و کنجکاو، با تجربه‌های بسیار ترسناکی روبه‌رو می‌شوند.

از وقتی که آن پسر همسایه شده، اتفاقات عجیب و مرموزی در محله رخ می‌دهد. آیا خانواده دنی واقعاً اسباب‌کشی کرده‌اند؟ آن خانه که تا دیشب خالی بود، چرا هنوز هم مثل خانه‌های متروک به نظر می‌رسد؟

هنا نمی‌تواند پاسخ سوالاتش را از همسایه‌اش بگیرد، چون او مدام ناپدید می‌شود و چهره‌ای رنگ‌پریده دارد… نکند همسایه‌اش یک روح باشد!»

این کتاب توسط انتشارات «پیدایش» منتشر شده است.

خلاصه‌ای از داستان کتاب روحی در همسایگی 

داستان از جایی شروع می‌شود که یک خانواده‌ی جدید به محله‌ی هانا نقل مکان می‌کنند. از همان ابتدا، اتفاقات عجیب و غریبی در محله رخ می‌دهد و هانا متوجه می‌شود که این اتفاقات ارتباط مستقیمی با همسایه‌ی جدیدشان دارند. آیا این خانواده‌ی جدید رازهایی را پنهان می‌کنند؟ آیا در خانه‌ی آن‌ها روحی وجود دارد؟

درباره نویسنده کتاب روحی در همسایگی

آر.ال. استاین زاده بیست و هشتم اکتبر 1943 در ایالت اوهایو. استاین بیشتر به خاطر مجموعه داستان‌های هیجان‌انگیز و ترسناکش برای نوجوانان شناخته می‌شود، هرچند که او در نوشتن آثار برای بزرگسالان نیز دست دارد.

او رمان‌نویس و فیلمنامه‌نویس است و از نه سالگی و با نوشتن لطیفه‌هایی برای دوستانش به نویسندگی علاقه‌مند شد؛ این علاقه پس از پیدا کردن یک ماشین چاپ تقویت شد.

در سال 1986، اولین داستان ترسناک خود را نوشت. او به جای استفاده از شخصیت‌های غیرواقعی مانند هیولاها و زامبی‌ها، داستان‌هایش را بر اساس موضوعات روزمره و واقعی می‌نویسد.

پس از دریافت بازخوردهای مثبت، استاین تصمیم گرفت آثار خود را در قالب مجموعه‌ها منتشر کند. از جمله این مجموعه‌ها می‌توان به “سرزمین وحشت”، “ترس و لرز”، “تالار مخفی” و “خیابان هراس” اشاره کرد.

استاین باور دارد که لذت بردن از ترس، پدیده‌ای جذاب است و آن را شبیه به هیجان تجربه‌ی ترن هوایی در شهربازی می‌داند؛ جایی که فرد می‌داند در امنیت است.

در دنیای رمان‌های بزرگسالان، استفن کینگ به عنوان برترین نویسنده در ژانر وحشت و ترس شناخته می‌شود. به همان ترتیب، اگر بخواهیم چنین نویسنده‌ای را برای نوجوانان پیدا کنیم، بی‌شک آر.ال. استاین همان شخص است.

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب مامور سری جوزف کنراد PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

0.5 مگابایت

تعداد صفحات

74 صفحه

نویسنده

شهره نور صالحی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب روحی در همسایگی شهره نور صالحی PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *