دانلود کتاب حضور در وضعیت صفر جو ویتالی PDF

35000تومان

پی دی اف کتاب حضور در وضعیت صفر جو ویتالی ، برای دانلود کلیک کنید .

دسته:

توضیحات

کتاب حضور در وضعیت صفر جو ویتالی PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، کتاب حضور در وضعیت صفر نوشته‌ی جو ویتالی، مرحله‌ی چهارم روش شفابخشی بومیان هاوایی، یعنی هواوپونوپونو را معرفی می‌کند و روند بیداری با آن را آموزش می‌دهد. ویتالی در این اثر، که دنباله‌ی کتاب موفق «محدودیت صفر» است، به خواننده می‌آموزد چطور روحش را بیدار و پاکسازی کند، کنترل زندگی‌اش را به دست بگیرد، بر موانع و مشکلات پیش رو غلبه کرده و درنهایت به معجزه‌ای که انتظارش را دارد، برسد. 

برشی از کتاب حضور در وضعیت صفر جو ویتالی :

هر زمان که کنار دکتر هولن بودم، اصول نهفته در محدودیت صفر و هواوپونوپونو را به من متذکر می‌شد:

نیازی نیست کاری جز پاکسازی انجام دهید. هرچه بیشتر پاکسازی کنید، بیشتر می‌توانید از الهام الهی بهره‌مند شوید.
یا خاطره وجود دارد یا الهام الهی و معمولاً خاطرات (داده) است. تنها چیزی که باید پاکسازی کنید، همان احساسات درونی‌تان است. تنها هدف، رهایی است؛ در وضعیت صفر قرار گرفتن.

دانستن اصول، یک مقوله است و پیاده‌کردن آن‌ها در زندگی، یک مقوله‌ی دیگر. به همین دلیل است که ممکن است از کتاب‌ها، سی‌دی‌ها، دی‌وی‌دی‌ها، ابزارهای دیگر و سمینار‌ها، مربیان و هر چیز دیگری که می‌توانیم برای یادآوری اینکه همه کارها در داخل انجام می‌شود استفاده کنیم. جهان از داده تشکیل شده است و این داده‌ها هستند که باید پاک شوند، اما تنها راه شناخت و درک این داده‌ها از راه درون است .

به‌ عبارت دیگر، چیزی در بیرون وجود ندارد. همه‌ی اتفاقات درون تو رخ می‌دهد. آنجاست که مشکلات را تجربه می‌کنی، پس همانجا باید پاکشان کنی. بالاخره راه درست پاک‌کردن چیست؟ اگر پاک‌کردن اولین و مهم‌ترین کاری باشد که باید انجام دهیم و مرکز اصلی فرایند محدودیت صفر است، چگونه آن را با دقت انجام می‌دهید؟

کتاب حضور در وضعیت صفر برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال روشی برای شفابخشی و تسکین جسمی و روحی خود هستید، این شیوه‌ی سنتی اهالی هاوایی برایتان جذاب خواهد بود.

معرفی نویسنده جو ویتالی :

جو ویتالی نویسنده، کارشناس جهانی توسعه‌ی فردی و ستاره‌ی مستند پرفروش راز است. او را به دلیل ترکیب معنویت و هوش بازاریابی «بودای اینترنت» نامیده‌اند. جو ویتالی در ایران برای آموزش قانون جذب و روش پاک‌سازی درونی به نام «هواپونوپونو» شناخته‌شده است.

جو ویتالی (Joe Vitale) در سال 1953 در نیلز اوهایو در ایالات متحده‌ی آمریکا متولد شد. علاقه‌ی بسیار او به خواندن او را به‌سمت نویسندگی سوق داد. در سال 1984، نخستین کتاب خود را با عنوان «ذن و هنر نوشتن» در زمینه‌ی هنر و خلاقیت منتشر کرد. با وجود این، ویتالی شهرت خود را وام‌دار کتاب «عامل جذب: پنج گام آسان برای خلق ثروت» است که انتشارش در سال 2005 نام او را به فهرست نویسندگان پرفروش کشاند.

دو سال بعد، جو ویتالی کتاب پرفروش دیگری به نام «محدودیت صفر» نوشت و در آن به شیوه‌ی پاک‌سازی ذهن «هواپونوپونو» پرداخت، شیوه‌ای مبتنی بر بخشایش، عشق و دگرگونی که ریشه در باور بومیان هاوایی داشت.

جو ویتالی یکی از شرکت‌کنندگان اصلی مستند راز بود و پس از آن در بیش از 18 فیلم دیگر به عنوان متخصص قانون جذب ظاهر شد. او همچنین شش برنامه‌ی رادیویی با موضوع توسعه‌ی فردی ساخته است.

بازاریابی، تجارت و روان‌شناسی فروش موضوعات دیگری هستند که جو ویتالی در کتاب‌ها و سمینارهایش به آن‌ها می‌پردازد. گفتنی است وی در آذر 1398 همایشی در جزیره‌ی کیش برگزار کرد که با استقبال علاقه‌مندان مواجه شد.

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب توسعه پایدار کشاورزی سید داوود حاجی امیر رحیمی PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

2 مگابایت

تعداد صفحات

108 صفحه

نویسنده

جو ویتالی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب حضور در وضعیت صفر جو ویتالی PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *