دانلود کتاب آفریدگار جهان آیت الله مکارم شیرازی PDF

40000تومان

پی دی اف کتاب آفریدگار جهان آیت الله مکارم شیرازی ، برای دانلود کلیک کنید

توضیحات

کتاب آفریدگار جهان آیت الله مکارم شیرازی PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، فرهنگ جامعه مجموعه ای متشکل از اعتقادات، مذهب، آداب و رسوم، تاریخ و نگرش های اجتماعی و سیاسی می باشد. اما پایه اصلی آن عقاید آن جامعه است به طوری که برای اصلاحات فرهنگی باید به اصلاح عقاید پرداخت.

برشی از کتاب آفریدگار جهان آیت الله مکارم شیرازی :

این کتاب توسط آیت الله العظمی مکارم شیرازی با همکاری جمعی از پژوهشگران دینی در انتشارات مدرسه الامام علی بن ابی‌طالب(ع) تالیف گردیده است.

در بخشی از این کتاب آمده است: « فرهنگ یک جامعه که مجموعه پیچیده‌ای از اعتقادات، مذهب، اخلاق، آداب و رسوم، تاریخ و نگرش‌های اجتماعی و سیاسی است، قبل از هر چیز بر عقاید آن جامعه استوار است، و برای هرگونه اصلاحات فرهنگی باید به اصلاح عقاید پرداخت، چراکه تا پایه‌های محکمی از عقیده نباشد، شکل‌گیری و اصلاح ایدئولوژی‌ها و رفتارها ممکن نیست.

به همین دلیل در شرایط نابسامان دنیای کنونی، و طوفان‌های سختی که از هر سو می‌وزد و مظالم و مفاسد عظیمی که سایه شوم بر جوامع بشری انداخته، باید به سراغ تحکیم پایه‌های عقیده رفت. انسان‌ها ـ به ویژه جوانان ـ با اتّکا به عقیده‌ای محکم به مبدأ جهان هستی و داشتن اعتقادی روشن و شفّاف، نسبت به اهداف آفرینش و مسیری که انسان در این مجموعه در پیش دارد.

و به نیروی عظیم و مستقلّی مبدّل می‌شوند که در برابر هیچ فکر و قدرت شیطانی سر فرود نخواهند آورد و در سایه آن می‌توانند جامعه‌ای آباد، آزاد، مستقل و پرافتخار بسازند.

معرفی مکارم شیرازی :

ناصر مکارم شیرازی (زادهٔ 5 اسفند 1305 مجتهد و مرجع تقلید شیعه، نویسنده و مفسّرِ قرآن و استادِ درس خارج فقه و اصول در حوزهٔ علمیهٔ قم و یکی از هفت مرجع معرفی‌شده از سوی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در سال 1373بعد از درگذشت محمّدعلی اراکی است.

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب تئوری انتخاب ویلیام گلسر علی صاحبی PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

2 مگابایت

تعداد صفحات

304 صفحه

نویسنده

آیت الله مکارم شیرازی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب آفریدگار جهان آیت الله مکارم شیرازی PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *