دانلود کتاب نگارش در تعارض فیلیپ دتروئل PDF

35000تومان

پی دی اف کتاب نگارش در تعارض فیلیپ دتروئل ، برای دانلود کلیک کنید.

دسته:

توضیحات

کتاب نگارش در تعارض فیلیپ دتروئل PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، نگارش در تعارض فیلیپ دتروئلاین کتاب با نام «نگارش در تعارض» نوشته‌ی فیلیپ دتروئل – استاد دانشگاه پاریس – است، که در آن به زندگی سلین، مضمون‌های اصلی آثار او و سبک نگارش این نویسنده‌ی فرانسوی پرداخته است.لوئي فردينان سلين نويسنده اي است عجيب.

وي شور و احساسات تناقض را هم با سبك خود و هم با موضع گيري هاي ايدئولوژيك برمي انگيزد.

واقعيت بر اين است كه او مدافع بينشي خارق العاده سبك است، بر اين ادعاست كه شكل نوشتاري را بايد از تفكري كه حاصل آن است، بدين معني كه از انديشه اي كه بيزار است، آن را تفكيك كند 

این کتاب اثری است از فیلیپ دتروئل به ترجمه وحید نژاد محمد و چاپ انتشارات ثالث، زندگی نامه ای از سلین، نویسنده ای که درون مایه رمان ها یش ضد جنگ و پیامدهای فاجعه آمیز آن است و همواره نژاد پرستی را به سخره گرفته، کسی که در زمان زندگی اش مورد بی مهری بسیاری واقع شد از زندانی به زندان دیگر منتقل و بسیار مورد تحقیر قرار گرفت، اما پس از مرگش نویسندگان به اهمیت او پی بردند.

هنر سلین دست پرورده شور و جوشش، جنون و کابوس است. در این مجموعه سبک پردازی و ایدئولوژی او با نگاهی نقادانه مورد بحث قرار گرفته است. 

برشی از کتاب نگارش در تعارض فیلیپ دتروئل :

سلین با سرسختی تمام در واقعی ترین و عریان ترین واکنش هایش، مواردی را فاش کرده است جدال انسان در باب عشق و تنفر نبرد ایمان و اعتقاد وی در برابر ترس هایش دلتنگی شدید در مورد یکپارچگی تسلی آور موجود زنده ای که پیچیدگی و خطرات زندگی ناپایدار را به بهای وسوسه ای خود جوش به جان میخرد یعنی وی از اینکه چوب گناهان دیگران را بخورد و جورکش دیگران باشد، امتناع کند.

نگارش افراطی و ناپیوسته وی که سرشار از آثار زندگی و مرگ است بیان آن چیزی است که وصف ناپذیر و غیر قابل تحمل است در مجموع نگرشی هستی گرایانه که شایسته آگاه کردن انسان از خویشتن است.

سلین نویسنده ای جدید و نمادین از سالهای پایانی هزاره دوم میلادی است که برای همیشه در اذهان باقی خواهد ماند و به عبارتی … بزرگترین نویسنده جهان قبول دارید؟ …

فهرست مطالب کتاب نگارش در تعارض فیلیپ دتروئل :

فصل 1 :  زندگی نامه نویسی شخصی داستان تا تخیل

  • خط سیر زندگینامه
  • خط سیر ادبی
  • عملکرد چند روایی
  • عالم پایداری
  • عالم انسان محوری

فصل 2 :  نویسنده افراط ها و بی نظمی ها

  • مضمون روال گندیدگی و فساد
  • جسم
  • و …

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب ظهور و سقوط رایش سوّم ویلیام شاییر PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

2 مگابایت

تعداد صفحات

162 صفحه

نویسنده

فیلیپ دتروئل

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب نگارش در تعارض فیلیپ دتروئل PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *