دانلود کتاب آیین دوست یابی دیل کارنگی-خشایار خطیر PDF

40000تومان

پی دی اف کتاب آیین دوست یابی دیل کارنگی-خشایار خطیر ، برای دانلود کلیک کنید.

دسته:

توضیحات

کتاب آیین دوست یابی دیل کارنگی-خشایار خطیر PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، این کتاب راهکارهای بسیار ساده‌ای را که به کار بردن آنها تاثیر بسیار زیادی در بهبود روابط اجتماعی خواهد داشت معرفی می‌کند.

آئین دوست‌یابی (نام اصلی: چگونه می‌توان دوست یافت و در مردم نفوذ کرد)کتابی در سبک «کمک به خود» نوشتهٔ دیل کارنگی است.این کتاب یکی از نخستین و بهترین کتاب‌های «کمک به خود» است، نخستین چاپ این کتاب در سال 1936 بوده است. این کتاب 15 میلیون نسخه در جهان فروش داشته‌ است.

معرفی کتاب آیین دوست یابی دیل کارنگی-خشایار خطیر :

این کتاب توسط مترجمان زیادی تا کنون به فارسی ترجمه شده‌است که اغلب مترجمان نام مختصر آئین دوست یابی را بر آن نهاده‌اند.

کتاب آیین دوست یابی اثر دیل کارنگی که با عنوان چگونه می توان دوست یافت و در مردم نفوذ کرد شناخته می شود یکی از مهمترین آثار کارنگی است که تا امروز بیشتر از پانزده میلیون نسخه فروش داشته است . عنوان فرعی این کتاب «چگونگی دوست شدن و تاثیرگذاری روی اطرافیان » است. این کتاب در رتبه ی نوزدهم از صد کتاب تاثیرگذار قرن مجله ی تایمز در سال 2011 قرار دارد.

دیل کارنگی یکی از نویسندگان مشهور جهان در حوزه ی خودیاری و خودشناسی است، آیین دوست یابی کتاب دیگری از این نویسنده است که تاکنون میلیون ها نسخه از آن در سراسر دنیا فروخته شده است.

کارنگی در این کتاب از هنر دوست شدن با دیگران و حفظ روابط حرف می زند. او در آیین دوست یابی داستان هایی از افراد مشهور جهان و روابطشان می گوید و تلاش می کند مهم ترین نکاتی که برای شکل دادن و حفظ یک رابطه ی سالم دوستانه نیاز است را در اختیار خوانندگانش بگذارد.

کتاب کارنگی پر از حرف هایی است که می تواند در روابط کاری، دوستانه و حتی روابط خانگی تأثیرات زیادی بگذارد. آیین دوست یابی را بخوانید و در زندگی به کار بگیرید تا در زمانی کوتاه اثرات مثبت آن را ببینید.

کتاب آیین دوست یابی، لحن روان و قابل فهمی دارد. این لحن ساده، خواندن کتاب را جذاب و لذت بخش می کند.

دیل کارنگی کتاب را بدون هیچ مقدمه ای آغاز می کند. او در ابتدا داستان ها و روایت های کوتاه از افراد مشهور مثل آل کاپون و توگن کرولی2، خلافکاران مشهور آمریکایی، می آورد و از این روایت ها نتیجه می گیرد که انسان ها هرگز نباید خودشان را مقصر بدانند؛ درنتیجه هرگز اجازه ندارند از کسی انتقاد کنند. دیل کارنگی درباره ی انتقاد می گوید: « انتقاد عمل خطرناکی است، چون غرورِ با ارزش فرد انتقاد شونده را جریحه دار می کند و در نتیجه دل خوری پدید می آورد.»

دیل کارنگی که بیشتر از ده سال، زندگی ابراهام لینکن، رئیس جمهور آمریکا، را برای کتاب دیگرش به نام «لینکن ناشناخته» مطالعه کرده بود.

در آغاز کتابش داستانی از زندگی لینکن تعریف می کند. این داستان به خواننده نشان می دهد که انسان های بزرگ هم در مواقع عصبانیت تصمیم نمی گیرند، و اجازه می دهند حداقل بیست و چهارساعت از آن اتفاق بگذرد تا خشم شان فروکش کند.

اگرچه این کار، در برخی موارد بسیار سخت است، اما افراد بزرگ باید به این توانایی دست یابند. توماس کارلایل می گوید:« عظمت مردان بزرگ از طرز رفتارشان با افراد زیردست معلوم می شود.»

برشی از کتاب آیین دوست یابی دیل کارنگی-خشایار خطیر :

سالهای متمادی تعلیم اتحادیه مهندسین در نيويورك و فيلادلفيا با من بود. و در حدود هزار و پانصد مهندس از کلاسهای من فارغ التحصیل شده اند چرا این عده در کلاسهای درس من حاضر می گشتند؟ بدین سبب که بعد از سالها تجربه دریافته بودند که بهترین مشاغل و عالی ترین مقامات نصیب آن کسی نمی شود که در فن خود بهتر تخصص پیدا کرده است ، کسانیکه منحصراً در رشته خود متخصص هستند در بازار و خیابان بسیارند و با پرداخت بیست و پنج یا سی دلار در هفته آنها را میتوان بکار واداشت ، اما کسی که هم از حرفه خود مطلع و هم قادر به نفوذ کردن در همکاران خود باشد چنین شخصی مقامش از دیگران بالاتر و در زندگی پیروزتر و سعادتمندتر است.

اگر بخاطر داشته باشیم و جان د. رکفلر ، در انجام مقاصد خود بسیار خوب پیشرفت نمود در ایامی که فعالیت او بمنتهای شدت و پیروزی او در کارها شگفت آور بود بیکی از دوستانش چنین گفت: و اشخاصی که استعداد و قریحه اداره کردن و راه بردن مردم را دارند قدرتی هستند که من در بهای آن آماده ام تا هر چه مایلند بآنها بپردازم ، شاید فکر میکنید که تمام آموزشگاههای آمریکا سعی می نمایند تا بوسیله تعالیم گرانبها و پرارزش خود استعدادهای نهفته در شاگردان را بسط و توسعه بدهند ولی من تاکنون چنین کلاس و دوره عملی که این قبیل مسائل را بیاموزد ندیده ام …

معرفی دیل کارنگی :

دیل کارنگی نویسنده و سخنران آمریکایی در 24 نوامبر1888 در یک خانواده فقیر در میزوری به دنیا آمد .وی توسعه دهنده درسهایی در زمینه پیشرفت شخصی، فروشندگی و سخنرانی در جمع بود. او چندین کتاب پر فروش از جمله آئین دوست یابی وآئین زندگی نگاشته است.تاکنون 50 میلیون نسخه از کتابهای کارنگی به 38 زبان مختلف دنیا چاپ و منتشر شده است. وی سرانجام در اول نوامبر1955 در منزلش واقع در نیویورک درگذشت.

فهرست مطالب کتاب آیین دوست یابی :

  •  نحوه نفوذ در اشخاص
  •  اگر می خواهید عسل جمع کنید، کندو را واژگون نکنید
  • بزرگترین رمز آمیزش با مردم
  • کسی که می تواند اینگونه رفتار کند جهانی را با خود دارد و کسی که قادر نیست، تنها در راهی متروک گام بر میدارد.
  • هفت دستور برای خوشبختی خانواده
  • چگونه در اسرع وقت می توان گور خوشبختی خانوادگی حفر کرد

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب زبان بدن جو ناوارو-امیر انصاری PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

3 مگابایت

تعداد صفحات

320 صفحه

نویسنده

دیل کارنگی-خشایار خطیر

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب آیین دوست یابی دیل کارنگی-خشایار خطیر PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *