دانلود کتاب به خونسردی ترومن گارسیا کاپوتی – باهره راسخ PDF

40000تومان

پی دی اف کتاب به خونسردی گارسیا کاپوتی – باهره راسخ ، برای دانلود کلیک کنید.

توضیحات

کتاب به خونسردی باهره راسخ PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، زمانی که رمان در کمال خونسردی ، نوشته ی ترومن کاپوتی ، برای اولین بار در سال 1966 به انتشار رسید ، این نویسنده ، آن را «اولین رمان با داستان واقعی» نامید.

معرفی کتاب به خونسردی ترومن گارسیا کاپوتی – باهره راسخ

نکته ی قابل توجه درباره ی این رمان ، در میان خیل عظیم کتاب های داستانی ، توانایی منحصر به فرد کاپوتی در آمیزش حقایق با مهارت های داستان سرایی است. در روز 15 نوامبر 1959 و در محله ی کوچک هالکوم واقع در کانزاس ، 4 عضو خانواده ی کلاتر با شلیک های شات گانی که در فاصله ی چند اینچی از صورتشان قرار گرفته بود ، به شکل وحشیانه ای به قتل می رسند. پس از قتل ، هیچ انگیزه ی آشکاری برای این جنایت وجود نداشت و پلیس تقریبا به هیچ سرنخی نرسید. ترومن کاپوتی ، همزمان با بازسازی قتل ، بازپرسی ها و تحقیقاتی که به گرفتن و محاکمه ی قاتلین منجر شد ، موفق به خلق تعلیقی حیرت آور و حسی شگفت انگیز از همذات پنداری می شود.

معرفی ترومن گارسیا کاپوتی

“ترومن گارسیا کاپوتی ، زاده ی 30 سپتامبر 1924 و درگذشته ی 25 آگوست 1984 ، رمان نویس ، نمایش نامه نویس ، فیلمنامه نویس و بازیگر آمریکایی بود. او در نیوارولئان واقع در لوییزیانا به دنیا آمد و پدر و مادرش زمانی که چهار ساله بود ، از یکدیگر جدا شدند. او پس از این جدایی به آلاباما فرستاده شد تا پنج سال آینده را در کنار خویشاوندان مادرش سپری کند. کاپوتی که کودکی تنها بود ، قبل از ورود به مدرسه به صورت خودآموز ، خواند و نوشتن را فراگرفت. او داستان نویسی را از سن یازده سالگی شروع کرد.

برشی از کتاب به خونسردی ترومن گارسیا کاپوتی – باهره راسخ

البته تصور و خیال می تواند هر دری را باز کند ؛ کلید را بچرخان و بگذار وحشت داخل شود. تا زمانی که زنده ای، همیشه چیزی در انتظار است ؛ و حتی اگر بد باشد ، چه کاری از دست تو برمی آید ؟ تو که نمی توانی از زندگی کردن دست برداری. در نظرم ، اقای کلاتر مرد بسیار خوب و قابل احترامی بود. این فکر را تا لحظه ای که گلوی او را بریدم ، با خود در ذهنم داشتم.

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب خانه اشباح ایزابل آلنده – عبدالرحمن صدریه PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

7 مگابایت

تعداد صفحات

346 صفحه

نویسنده

ترومن گارسیا کاپوتی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب به خونسردی ترومن گارسیا کاپوتی – باهره راسخ PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *