دانلود کتاب اساطیر ژاپن ژولیت پیگوت – باجلان فرخی PDF

40000تومان

پی دی اف کتاب اساطیر ژاپن ژولیت پیگوت – باجلان فرخی ، برای دانلود کلیک کنید.

دسته:

توضیحات

کتاب اساطیر ژاپن ژولیت پیگوت – باجلان فرخی PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، اساطیر ژاپن ، مجموعه‌ای از باورهای تأثیرگرفته از آموزه‌ها و سنت‌های شینتو و بودیسم است که بر فرهنگ و آداب و رسوم فولکلوریک مبتنی می‌باشد و با کشت و زرع و شرایط اقلیمی و جغرافیایی در ژاپن نیز مرتبط است.

معرفی کتاب اساطیر ژاپن ژولیت پیگوت – باجلان فرخی

پانتئون یا مجموعه خدایان آئین شینتو ، خود به تنهایی شامل تعداد غیرقابل شمارش از کامی است. کامی یک واژهٔ ژاپنی است که ترجمهٔ آن معادل «خدایان» یا «روح» می‌باشد. این مقاله ، ضمن مروری بر ریشه‌های احتمالی پدیداری اساطیر ژاپن ، به برخی عناصر معمول که در اساطیر مشرق زمین مورد توجه می‌باشند ، همچون منشاء خلقت و نحوهٔ پیدایش عالم وجود ، مروری خواهد کرد، و ضمن اشاره به خدایان مهم در اساطیر ژاپن ، از شناخته شده‌ترین داستان‌های ژاپنی نیز ، صحبت می‌کند. ژاپن را سرزمین افسانه‌ها و روایات اساطیری و فولکلوریک دانسته‌اند و شاید این سرزمین بدین لحاظ از غنی‌ترین سرزمین‌های جهان باشد.

کتاب‌ها و نمایش‌های ژاپنی ، سرشار از افسانه‌های خدایان، خدای بانوان ، قهرمانان است و کانون‌های خانوادگی نیز ، جایگاه بازگویی این گونه افسانه هاست. روایات و افسانه‌های ژاپنی همانند داستان‌های خوب و ماندگار ، همچنان از طریق سینه به سینه و انتشار آثار مکتوب تکرار می‌شوند و به همین دلیل است که ژاپن را دیار اسطورهها ، روایات ، افسانهها و فولکلور (فرهنگ تودهٔ مردم) دانسته‌اند. تنوع و گوناگونی روایات و داستانهای اساطیری و فولکلور ژاپن ، به عوامل مختلفی وابسته‌است که از آن جمله می‌توان به تنوع شرایط اقلیمی و جغرافیایی ژاپن اشاره نمود که بدون شک در تنوع افسانه‌های اساطیری این سرزمین ، ایفای نقش نموده‌است.

معرفی ژولیت پیگوت

ژولیت پیگوت به دلیل شغل پدرش که در ژاپن محقق بود ، بخش اعظم کودکی خود را در ژاپن گذراند. علاقه او به این کشور در دو کتاب اساطیر ژاپنی و داستان ژاپن نمایان است. او همچنین تعدادی کتاب کودک نوشته است. وی در سال 1942 به خدمات نیروی دریایی سلطنتی زنان پیوست و زندگی کاری وی از زمان جنگ ، با تجارت کتاب ارتباط داشته است.

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب جنبش نقطویه علیرضا قراگزلو PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

10 مگابایت

تعداد صفحات

250 صفحه

نویسنده

ژولیت پیگوت

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب اساطیر ژاپن ژولیت پیگوت – باجلان فرخی PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *