دانلود کتاب پرورش ذهن جان آساراف روزبه ملک زاده PDF

40000تومان

پی دی اف کتاب پرورش ذهن جان آساراف روزبه ملک زاده ، برای دانلود کلیک کنید

دسته:

توضیحات

کتاب پرورش ذهن جان آساراف روزبه ملک زاده PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، در دهه های 1950 و 1960 میلادی، جک لالان با ترویج و آموزش ورزش و تغذیه انقلا بی در صنعت آمادگی جسمانی و بهداشت به وجود آورد.

امروز ما انقلاب تناسب اندام را با تمرین ذهنی کامل می کنیم؛ راهنمای جامع تکنیک های ذهنی و احساسی مبتنی بر علم، که طرز فکرتان را تقویت کرده و قدرت مخفی مغزتان را آزاد می کنند.

چیزی که شما را واقعا عقب نگه داشته است، کمبود دانش یا مهارتتان نیست. بلکه طرز فکر و نگرش ها، موانع احساسی و عادت های کاملا ریشه دار هستند که سد راهتان می شوند. باید آن ها را رها کرده و مسیر رسیدن به پیروزی و موفقیت هایتان را هموار کنید. 

برشی از کتاب پرورش ذهن جان آساراف روزبه ملک زاده :

«پرورش ذهن» کتابی در مورد استفاده کردن از مغز برای رسیدن به اهداف و آرزوهایتان است. این کتاب یک راهنمای علمی و مبتنی بر علم، در مورد چیزهایی است که شما را عقب نگه می‌دارد، چیزهایی که می‌تواند شما را به سمت جلو سوق دهد و کمک به درک کردن آن‎ها است.

با شیوه‌‎های توانمند سازی آشنا می‌شوید که می‌توانند زندگیتان را متحول کنند. خواهید آموخت چگونه احساساتی را مانند عدم اطمینان و تردید، که باعث تعللتان می‌شوند و در نتیجه نمی‎توانید گام‌های درستی در جهت دستیابی به موفقیت‌های معنوی، احساسی، ذهنی و جسمی بردارید، تشخیص داده و از قید و بندشان رها شوید. 

یاد خواهید گرفت تا در بالاترین سطح ممکن وجودی خود احساس کنید، فکر کنید، و عمل کنید تا بتوانید به‌ جای هدف‌ گذاری صرف، واقعا به اهدافی که تعیین کرده‌اید دست پیدا کنید.

یاد خواهید گرفت تا چگونه با هدف و معنای بیشتری زندگی کنید؛ احساس کنید کنترل بیشتری بر روی خود دارید، از استرس و تنش رها شوید، خود را از شرایط نا مطلوب برهانید و افرادی که نشاط و انرژیتان را می‌گیرند، از زندگیتان حذف کنید.

معرفی جان آساراف :

جان آساراف در1 ژانویه‌ی 1961 به دنیا آمد. او در زمینه‌ی موفقیت کسب‌وکارها کار می‌کند و همین‌طور پژوهشگر حوزه‌ی علوم رفتاری و اعصاب‌‌شناختی است.

کتاب‌های جان آساراف به 35 زبان ترجمه شده و دو کتاب او به فهرست کتاب‌های پرفروش نیویورک‌تایمز راه یافته است. جان آساراف علاوه بر فعالیت‌های یادشده به شرکت‌ها برای فروش بیشتر مشاوره می‌دهد.

معرفی روزبه ملک زاده :

از دیگر آثار :

  • کتاب راهبی که اتومبیل فِراری خود را فروخت
  • کتاب اکنون می توانم به وضوح ببینم
  • کتاب معجزه سحرخیزی
  • کتاب جذب کننده ی حرفه ای

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب قلاع حشاشین پیتر ویلی علی محمد ساکی PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

5 مگابایت

تعداد صفحات

314 صفحه

نویسنده

جان آساراف _ روزبه ملک زاده

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب پرورش ذهن جان آساراف روزبه ملک زاده PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *