دانلود کتاب تغییر مسیر سارا ارجمند PDF

35000تومان

پی دی اف کتاب تغییر مسیر سارا ارجمند ، برای دانلود کلیک کنید.

دسته:

توضیحات

کتاب تغییر مسیر سارا ارجمند PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، در این کتاب زنانی که تازه به دنبال کار هستند. آنها که شاغلند و کسانی که بعد از مدتی وقفه خواهان برگشت به موقعیت شغلی خود هستند. همچنین مقصود دیگر شریل سندبرگ از تالیف این کتاب مردانی هستند. که می‌خواهند. خواسته زنان به‌عنوان همکار همسر مادر یا دختر را درک کنند. و درنتیجه بتوانند در ساخت دنیایی برابر سهیم باشند.

معرفی کتاب تغییر مسیر سارا ارجمند :

تاب تغییر مسیر، اثر شریل سندبرگ، پدیده ی اجتماعی عظیمی به حساب می آید و توانسته است بر زندگی و طرز فکر زنان بی شماری تأثیر بگذارد.این کتاب خیلی سریع به صدر لیست های پرفروش ترین کتاب ها در سراسر دنیا دست یافت و مباحث جنجال برانگیز زیادی را درباره ی زنان و بلندپروازی های آنان به راه انداخت.

شریل سندبرگ، مدیر ارشد عملیاتی فیسبوک و یکی از قدرتمندترین زنان به انتخاب مجله ی Fortune، در کتاب تغییر مسیر به تجارب خود از کار در برخی از موفق ترین تجارت های جهان می پردازد.

و این مسئله را مورد بررسی قرار می دهد که زنان چگونه می توانند در محیط کار و زندگی، شرایط خود را بهبود بخشند و تغییرات کوچکی در زندگی شان اعمل کنند که می تواند در سطحی جهانی تأثیرگذار باشد.

معرفی شریل سند برگ :

شریل سندبرگ (به انگلیسی: Sheryl Sandberg) (متولد 28 اوت 1969) مدیر حوزه فناوری، کنشگر و نویسنده آمریکایی است. وی مدیر ارشد عملیات فیس‌بوک است. او در ژوئن 2012 برای عضویت در هیئت مدیره فیس‌بوک انتخاب شد تا نخستین زن در این مقام باشد.

وی در سال 2012 در فهرست تایم 100، فهرست سالانه 100 نفر تأثیرگذار در سطح جهانی به انتخاب مجله تایم، قرار گرفت. با در نظر گرفتن سهامی که او از فیس‌بوک و شرکت‌های دیگر دارد، میزان ارزش اموال او در ژوئن 2015 بیش از 1 میلیارد دلار برآورد شده‌است.

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب رهایی از افکار وسواسی زهرا اندوز PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

3 مگابایت

تعداد صفحات

191 صفحه

نویسنده

سارا ارجمند – شریل سندبرگ

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب تغییر مسیر سارا ارجمند PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *