دانلود کتاب یک خاله بیچاره فرشید عطایی PDF

30000تومان

پی دی اف کتاب یک خاله بیچاره فرشید عطایی ، برای دانلود کلیک کنید.

دسته:

توضیحات

کتاب یک خاله بیچاره فرشید عطایی PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، کتاب یک خاله بیچاره درباره زندگی یک زن می باشد. موراکامی در یک بعدازظهر دور میدان شهر نشسته که یک خاله بیچاره را میبیند. و قلبش را تسخیر میکند. درمورد آن تالیف کند. چرا يك خاله ي بيچاره در يك بعد از ظھر يكشنبه بايد قلب مرا تسخير كند.

برشی از کتاب یک خاله بیچاره فرشید عطایی :

همه چیز در یک بعدازظهر بسیار زیبای روز یکشنبه در ماه ژوئیه شروع شد. درست همان اولین یکشنبه ماه ژوئیه. دو سه تکّه ابر سفید و کوچک در دوردست آسمان مانند علائم سجاوندی بودند که با دقت بسیار نوشته شده باشند. نور خورشید بی‌هیچ مانعی بر تمام دنیا می‌تابید.

در این پادشاهی ماه ژوئیه، حتی پوشش نقره‌ای‌رنگ یک شکلات که بر روی چمنزار پرتاب شده بود، مثل کریستالی در ته یک دریاچه، با غرور می‌درخشید. اگر برای مدت طولانی به این منظره نگاه می‌کردی متوجه می‌شدی که نور خورشید یک نور دیگر را در بر می‌گیرد.

مثل جعبه‌های تو در توی چینی. نور داخلی به نظر می‌رسید که از ذرات بی‌شمار گَردِ گُل‌ها درست شده باشد. ذراتی که در آسمان معلق و تقریباً بی‌حرکت بودند تا اینکه سرانجام بر روی سطح زمین فرو می‌نشستند.

معرفی هاروکی موراکامی :

موراکامی در 12 ژانویه 1949 در کیوتو در ژاپن به دنیا آمد. او در واقع در اواسط قرن بیستم و در زمانی متولد شد که به دوران «رونق کودک» نام گرفته‌است که منظور نرخ افزایش ازدواج و تولد کودکان با افزایش قابل توجه و پایدار در میزان باروری در بسیاری از کشورهای جهان، به ویژه در غرب است. او تنها فرزند خانواده بود. پدرش پسر یک کشیش بودایی بود و مادرش دختر یک بازرگان از اوساکا بود و هر دوی آن‌ها ادبیات ژاپنی را تدریس می‌کردند.

او از دوران کودکی مثل کوبو آبه، به شدت تحت تأثیر فرهنگ غرب و همچنین موسیقی و ادبیات روسیه بود. او با خواندن طیف گسترده‌ای از آثار نویسندگان اروپایی و آمریکایی مانند فرانتس کافکا، گوستاو فلوبر، چارلز دیکنز، کورت وونه‌گات، فیودور داستایوفسکی، ریچارد براتیگان و جک کرواک بزرگ شد. همین تأثیرات غربی است که موراکامی را از بیشتر دیگر نویسندگان ژاپنی متمایز می‌کند.

در سال 1968 به دانشگاه هنرهای نمایشی واسدا رفت و در سال 1971 با همسرش یوکو ازدواج کرد. شغل همسرش از سال 1974 تا 1981 در یک فروشگاه صفحه‌های موسیقی بود. موراکامی یک قهوه‌فروشی و بارِ جاز در کوکوبونجی توکیو باز کرد که با همسرش آنجا را اداره می‌کردند. آن‌ها تصمیم گرفتند بچه‌دار نشوند.

موراکامی یک دوندهٔ ماراتن و از علاقه‌مندان به این ورزش است، هرچند تا 33 سالگی هنوز دویدن را شروع نکرده بود. در 23 ژوئن 1996، او اولین اولتراماراتن خود را که یک مسابقهٔ 100 کیلومتری در اطراف دریاچهٔ ساروما در هوکایدو ژاپن انجام داد.

او رابطه‌اش با دویدن را در کتاب خاطراتی به نام وقتی از دویدن حرف می‌زنم از چه حرف می‌زنم در سال 2008 بازگو کرده‌است. عنوان این کتاب از یک مجموعه‌داستان، اثر ریموند کارور به نام از عشق که حرف می‌زنم از چه حرف می‌زنم گرفته شده‌است. کارور از نویسندگان محبوب موراکامی است. او از همسر کارور، تس گالاگر که به وی اجازه داد کتابش را با این عنوان منتشر کند تشکر کرد.

آثار هاروکی مراکامی :

  • به آواز باد گوش بسپار (1979)
  • پین‌بال ۱۹۷۳ (1980)
  • تعقیب گوسفند وحشی (1982)
  • سرزمین عجایب بیرحم و ته دنیا (1985)
  • جنگل نروژی (1987)
  • برقص، برقص، برقص (1988)
  • جنوب مرز، غرب خورشید (1992)
  • سرگذشت پرنده کوکی (1995)
  • دلدار اسپوتنیک (1999)
  • کافکا در کرانه (2002)
  • پس از تاریکی (2004)
  • 1کیو84 (2010)
  • سوکورو تازاکی بی‌رنگ و سال‌های زیارتش (2013)
  • کشتن کمانداتور (2017)
  • شهر و دیوارهای نامطمئنش (2022)

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب من خبرنگار کتاب حسین نوروزی PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

5 مگابایت

تعداد صفحات

18 صفحه

نویسنده

فرشید عطایی – هاروکی موراکامی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب یک خاله بیچاره فرشید عطایی PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *