دانلود کتاب مجموعه گلزار بی پایان حشمت الله مقصودی PDF

مجانی !

توضیحات

کتاب مجموعه گلزار بی پایان حشمت الله مقصودی PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، مجموعه گلزار بی پایان که این کتاب جلد یک آن است توسط مجموعه ای از نویسندگان به مدیر مسئولی عزیزالله جعفریان در موسسه خدمات اسلامی (مجمع تحقیقاتی و علمی و مذهبی) در ذیقعده سال 1398 منتشر شده است.

معرفی کتاب مجموعه گلزار بی پایان حشمت الله مقصودی :

دلایل نیاز انسان ها به شعر و فواید شعر :

خواندن شعر برای روح و روان انسان ها لازم است و فواید شگفت انگیزی برای آن ها دارد.

مهارت های نوشتاری و شفاهی کودکان تقریباً افت کرده است. شعر می تواند به آن ها کمک کند که با ریتم یاد بگیرند و کلمات را با وزن و آهنگ کنار یکدیگر قرار دهند. در نتیجه لذت و اشتیاق به یادگیری در آن ها افزایش پیدا می کند و روحیه خلاقانه آن ها نیز بالا می رود که تاثیر بسیار زیادی در پروسه یادگیری دارد. در نتیجه شعر به آن ها کمک می کند تا توانمندی های خودشان را ارتقا دهند.

برخی از کارها برای انسان لذت بخش است. یکی از لذت بخش ترین کارها برای اغلب انسان ها شعر خواندن است.

شعر کمک می کند جهان بهتری داشته باشیم. شاعران نگاه ما به جهان و پیرامون آن را عوض کرده و جزم و جمود گرفته ما نسبت به جهان را با ذکاوت و ظرافت به چالش می کشند و به ما با زبان شعر می فهمانند که می توان طور دیگر دید و نگریست.

آیا تا به حال برایتان پیش آمده که یک جا نشسته باشید و ندانید چه چیزی می خواهید بنویسید؟ انتخاب کردن یک شعر و خواندن قسمت های مختلف آن از شعرهای کلاسیک گرفته تا شعرهای نو، ایده های زیادی را در سر شما ایجاد می کند.

خواندن و نوشتن شعر باعث می شود در مورد ایده های جدید فکر کنید و از ایده های قدیمی خود نیز استفاده کنید. در واقع یک نوع تجربه در اختیار شما قرار می دهد.

شعر نوشتن یکی از درمان های هنری خلاقانه است که از فهم کلمات نوشته شده و ارتباط برقرار کردن و بیان احساسات و افکار استفاده می کند. معمولاً شعر کوتاه است اما احساسات زیادی در آن گنجانده شده است.

نویسندگان با بیت های مختلف در شعر ها ارتباط برقرار می کنند. افسردگی و اضطراب دو مورد از مهم ترین بیماری های ذهنی هستند و می توانند با شعرخوانی تحت درمان قرار بگیرند. در واقع با شعر می توان به عمیق ترین ابعاد روحی یک نفر پی برد. این که بخواهیم احساسات خود را بیان کنیم، کار راحتی نیست اما شعر به شدت در این کار به ما کمک می کند.

در نتیجه خواندن این کتاب که حاوی شعر های زیبا از چندین شاعر است میتواند برای شما مفید باشد.

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب حدیث غربت جان دکتر محمد استعلامی PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب مجموعه گلزار بی پایان حشمت الله مقصودی PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *