دانلود کتاب طراحی و مدیریت وب کتابخانه ها مراکز اطلاع رسانی علی اکبر خاصه PDF

40000تومان

پی دی اف دانلود کتاب طراحی و مدیریت وب کتابخانه ها مراکز اطلاع رسانی علی اکبر خاصه ، برای دانلود کلیک کنید.

دسته:

توضیحات

کتاب طراحی و مدیریت وب کتابخانه ها مراکز اطلاع رسانی علی اکبر خاصه PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، ظهور و گسترش وب غالب حرفه ها را تحت تاثیر قرار داده است.

علوم اطلاعات شناسی نیز که در برخی مباحث ارتباط تنگاتنگی با فناوری های روز دارد در کمترین زمان به سمت فناوری ها رفت. این کتاب با این هدف وجود دارد که دانشجویان را با مبانی اولیه طراحی و مدیریت وب سایت کتابخانه ها آشنا سازد. 

برشی از کتاب طراحی و مدیریت وب کتابخانه ها مراکز اطلاع رسانی علی اکبر خاصه:

طراحی وب سایت یک فرآیند جامع است که شامل برنامه‌ریزی، طراحی گرافیکی، توسعه و پیاده‌سازی، همچنین تست و راه‌اندازی وب سایت می‌شود. در ادامه، به برخی اصول و مبانی مهم در طراحی وب سایت اشاره می‌کنم: تعیین هدف: قبل از شروع طراحی وب سایت، باید هدف و هدفمندی سایت را مشخص کنید. آیا می‌خواهید اطلاعاتی را ارائه دهید؟ فروش محصولات یا خدمات خود را ارتقا دهید؟ یا شاید بخواهید یک بستر تعاملی برای کاربران ایجاد کنید؟طراحی رابط کاربری (UI): رابط کاربری وب سایت باید ساده، قابل فهم و آراسته باشد. این شامل انتخاب رنگ‌ها، فونت‌ها، ترتیب المان‌ها و قالب بندی است.

هدف اصلی طراحی UI، ایجاد تجربه کاربری مثبت و راحت برای بازدیدکنندگان است.تجربه کاربری (UX): تجربه کاربری شامل تعامل کاربر با وب سایت است. باید محتوا و عناصر سایت به گونه‌ای طراحی شوند که کاربران بتوانند به راحتی به اطلاعات دسترسی پیدا کنند و به هدف خود دست یابند. فهرست‌ها، فرم‌ها و عناصر تعاملی باید به طور منطقی و کارآمد طراحی شوند. محتوا: محتوای وب سایت بسیار مهم است. باید محتوای مناسب، جذاب و مفیدی را ارائه دهید تا بازدیدکنندگان به سایت متصل بمانند.

همچنین، باید بهینه‌سازی محتوا برای موتورهای جستجو (SEO) را در نظر داشته باشید تا سایت شما در نتایج جستجو بهتر دیده شود.. واکنش‌گرا بودن (Responsive): با توجه به انواع دستگاه‌های مختلف، وب سایت باید به طور خودکار به اندازه صفحه نمایش دستگاه تنظیم شود. این اصل واکنش‌گرا بودن نامیده می‌شود و مطمئن می‌شود که کاربران به راحتی از هر نوع دستگاهی به وب سایت شما دسترسی داشته باشند. سرعت بارگذاری: سرعت بارگذاری وب سایت بسیار مهم است.

باید از تصاویر بهینه‌سازی شده، کد منظم و استفاده از سرورهای قوی استفاده کنید تا وب سایت به سرعت بارگذاری شود و کاربران بدون تأخیر به محتوای مورد نظر دسترسی پیدا کنند.این فقط برخی از مبانی و اصول طراحی وب سایت هستند. همچنین، همیشه به روند تغییرات در صنعت وب سایت دقت کنید و با به روزرسانی‌ها و تکنولوژی‌های جدید آشنا باشید.

معرفی علی اکبر خاصه:

آقای دکتر علی اکبر خاصه، عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور (همه مراکز) و هیات تحریریه در پژوهش های کتابخانه های دیجیتالی و هوشمند بوده و دارای 5 مقاله کنفرانسی و 52 مقاله ژورنالی در مجلات داخل کشور هستند.

علاوه بر این آقای دکتر علی اکبر خاصه در انتشار 11 مقاله ISI نیز مشارکت داشته اند طی 19 سال با 14 پژوهشگر مختلف همکاری مستقیم علمی داشته که بیشترین همکاری وی با فرامرز سهیلی در انتشار 19 مقاله علمی بوده است. مقالات منتشر شده ایشان بیشتر در موضوعات علم سنجی، ایران، کتابخانه های عمومی و تحلیل استنادی تهیه شده است

فهرست مطالب طراحی و مدیریت وب کتابخانه ها مراکز اطلاع رسانی علی اکبر خاصه :

فصل 1: مبانی طراحی وب سایت

فصل 2: معماری اطلاعات

فصل 3: طراحی کاربر مدار و کاربرد پذیری

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب سیاست و اقتصاد عصر صفوی باستانی پاریزی PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

5 مگابایت

تعداد صفحات

269 صفحه

نویسنده

علی اکبر خاصه

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب طراحی و مدیریت وب کتابخانه ها مراکز اطلاع رسانی علی اکبر خاصه PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *