دانلود کتاب ترس از تاریکی سیدنی شلدون ترجمه میترا میر شکار PDF

50000تومان

پی دی اف کتاب ترس از تاریکی سیدنی شلدون ترجمه میترا میر شکار ، برای دانلود کلیک کنید .

دسته:

توضیحات

کتاب ترس از تاریکی سیدنی شلدون ترجمه میترا میر شکار PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، کتاب ترس از تاریکی اثر سیدنی شلدون، نویسنده محبوب و پرفروش آمریکایی است که در سال 2004 منتشر شد. این رمان تمام پس زمینه های درام، حادثه ای، معمایی، عاشقانه و حتی علمی- تخیلی را در خود جای داده است. 

معرفی کتاب ترس از تاریکی سیدنی شلدون ترجمه میترا میر شکار :

در چهار شهر از مناطق گوناگون در دور و اطراف جهان چهار مرگ مرموز رخ می دهد. زنی داخل خیابان های شهر برلین گم می شود و داخل پاریس مردی از برج ایفل به پایین آن پرتاب می گردد و در دنور هواپیمایی کوچک در گردباد گرفتار می شود و سقوط می نماید . در منهتن زیر پل انسانی کشته شده روی شنهای رودخانه افتاده است.

در اول به نظر رسیده بود که همه ی این اتفاقات تصادفی هستند ولی پلیس به زودی فهمید که این چهار تن از قربانیان گروهی بین المللی می باشد. در این میان کلی هریس و دایان استیونز بیوه جوان دو تن از قربانیهای داخل نیویورک با هم آشنا می گردند .

معرفی سیدنی شلدون  :

والدین سیدنی شلدون هر دو کم‌سواد بودند. او در 17 سالگی به اجبار به لس‌آنجلس رفت و در استودیوی فیلم‌سازی یونیورسال به کار مشغول شد. شلدون در دهه 1930 برای کمک به خانواده‌اش، مشاغلی مانند گویندگی تئاتر، فروشندگی کفش و حتی گارسونی در رستوران را تجربه کرد .

او تحصیل در دانشگاه نورثوسترن را نیمه‌تمام رها کرد و در جریان جنگ جهانی دوم در نیروی هوایی آمریکا خدمت کرد و در پایان جنگ در استودیوی فاکس قرن بیستم به‌عنوان فیلمنامه‌نویس مشغول به‌کار شد .

او در سال 1951 ازدواج کرد. او همسر اول خود را در سال 1985 از دست داد و در سال 1989 برای بار دوم ازدواج کرد. شلدون در سال 1947 برای نوشتن فیلم‌نامهٔ مرد مجرد و دختر جوان برندهٔ جایزه اسکار شد. شلدون با نوشتن فیلمنامه‌های دیگری همچون رژه عید پاک به شهرت دست یافت.

در سال 1959 با نوشتن نمایشنامه تلویزیونی سرخ‌موی برادوی، جایزه تونی را کسب کرد. پس از آن نگارش نمایشنامه‌هایی دیگر برای تئاتر برادوی، بر شهرت‌اش افزود.

شلدون در سال 1970 و در سن 52 سالگی نخستین رمان خود به نام صورت عریان را انتشار داد. این رمان جایزه ادگار آلن پو را برای او به‌همراه داشت.

رمان بعدی او، آن سوی نیمه شب (1974) موقعیت او را به‌عنوان یک نویسنده آثار پرفروش تثبیت کرد.تاکنون بیش از نیمی از رمان‌های شلدون مورد اقتباس فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی قرار گرفته‌اند. شلدون سرانجام در بیمارستانی در نزدیکی پالم اسپرینگز کالیفرنیا در اثر ذات‌الریه درگذشت.

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب تاریخ مطبوعات جهان پیر آلبر و فرناند ترو ترجمه هوشنگ فرخجسته PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

3 مگابایت

تعداد صفحات

408 صفحه

نویسنده

سیدنی شلدون – میترا میر شکار

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب ترس از تاریکی سیدنی شلدون ترجمه میترا میر شکار PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *