دانلود کتاب یک گام تا خدا حبیب الله فرحزاد PDF

50000تومان

پی دی اف کتاب یک گام تا خدا حبیب الله فرحزاد ، برای دانلود کلیک کنید.

توضیحات

کتاب یک گام تا خدا حبیب الله فرحزاد PDF  توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، کتاب یک گام تا خدا اثر ارزشمند حجت الاسلام حبیب الله فرحزاد، اثری است که به عمق جان انسان نفوذ کرده و خواننده را به سفری روحانی و معنوی دعوت می‌کند. این کتاب با زبانی ساده و روان، مباحثی چون تواضع، فروتنی، خودشناسی، مبارزه با نفس اماره و رسیدن به کمال را مورد بررسی قرار می‌دهد.

معرفی کتاب یک گام تا خدا حبیب الله فرحزاد

کتاب “یک گام تا خدا” مجموعه‌ای از مباحث برنامه‌ی “سمت خدا” است که توسط حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله فرحزاد نگاشته شده است.

این کتاب به موضوعات معنوی و دینی می‌پردازد و تلاش می‌کند تا راهکارهایی عملی برای نزدیک‌تر شدن به خداوند و بهبود زندگی معنوی ارائه دهد. نویسنده با استفاده از آیات قرآن و روایات، مفاهیم عمیق روحانی را به زبانی ساده و قابل فهم بیان می‌کند.

معرفی حبیب الله فرحزاد

حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله فرحزاد در سال 1335 در استان سمنان به دنیا آمد و در سال 1348 به دلیل علاقه‌اش به علوم دینی وارد حوزه علمیه شد. او یکی از سخنرانان برجسته حال حاضر حوزه است و همکاری‌های علمی متعددی با شبکه‌های مختلف صدا و سیما دارد.

همچنین، فرحزاد به تدریس در حوزه‌های علمیه پرداخته و از اساتید مطرحی چون آیت‌الله بهجت و آیت‌الله مکارم بهره برده است.

مخاطب کتاب یک گام تا خدا حبیب الله فرحزاد

این کتاب به تمامی افرادی که به دنبال معنویت و نزدیکی به خداوند هستند، توصیه می‌شود. افرادی که به دنبال رشد شخصی و دینی خود هستند، می‌توانند از آموزه‌های این کتاب بهره‌مند شوند و آن را راهی برای ارتقای سطح معرفت و تغییر در سبک زندگی خود بیابند.

برشی از کتاب یک گام تا خدا حبیب الله فرحزاد 

مرحوم ملا اسماعیل سبزواری روایتی را نقل می کند که وقتی شیطان سجده نکرد و تنبیه می شد، او را از جلوی حضرت آدم می کشیدند و می بردند. به ذهن حضرت آدم خطور کرد که این حق توست.

فقط به ذهن او آمد. گاهی وقت ها با قصد و اراده هم نیست ، ولی ممکن است برای کوچک ترین کاری انبیا را مواخذه کنند.

خدا به حضرت آدم فرمود: حواس تو جمع باشد . دیگر به ذهن تو هم خطور نکند. اگر از این به بعد یک مقدار به حالت تحقیر نگاه کنی که من بهتر هستم ، جای تو را عوض می کنم. یعنی امتحانی می کنم که او قبول شود و تو مردود شوی . اینجا جایی است که باید حواس ما جمع باشد.

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

3 مگابایت

تعداد صفحات

520 صفحه

نویسنده

حبیب الله فرحزاد

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب یک گام تا خدا حبیب الله فرحزاد PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *