دانلود کتاب من با خدا رقصیدم سیاوش اوستا PDF

50000تومان

پی دی اف دانلود کتاب من با خدا رقصیدم سیاوش اوستا ، برای دانلود کلیک کنید.

دسته:

توضیحات

کتاب من با خدا رقصیدم سیاوش اوستا PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، پایه تلاش میترا که بر مهر پایدار بر خورشید استوار بود، کاری سازمان یافته بود که هموندگیری برای آن، با ریز بینی بسیار انجام میشد. میترا، نه خود را «پیامبر» می خواند، و نه سخنگوی خدا، و نه دفتری آورد، و نه پایه گزار خشک اندیشی و دین داری است.

دانش میتراییان، با دانش و تجربه زمان پیش می رفت و ستاره شناسی، پزشکی، داروسازی، فرزان (فلسفه)، آموزش های رزمی و آیین شهریاری از نمونه های پایه ای و بنیادین درس های میترا بود، که در غارها و دل کوه ها، به دور از چشم توده ها، به پیوستگان آموزش داده می شد.

برشی از کتاب من با خدا رقصیدم سیاوش اوستا:

چکامه سرای بزرگ خراسان «پیروز پارسی، آنگاه که از ریشه دارمن ها می سراید، آنان را از تبار پاک و تیره های نخستین ایرانی آریایی می داند. استاد فریدون جنیدی نیز که از فرهیختگان بزرگ دوران ماست.

و تاکنون جدا از پرورش شاگردانی فرهیخته و خردمند، دست مایه های پر ارزش و گرانبهایی را از خود و دیگر پژوهشگران پرورش یافته در پیشگاهش در «سازمان انتشاراتی و آموزشی بنیاد نیشاپور، چاپ و پخش نموده است در پیش درآمدی که برای کتاب فرهنگ واژه های همانند ارمنی، اوستایی، پهلوی، و پارسی از «هراچیا آجاریان، و بازگردان و گزارش دکتر «ادیک آرین» نوشته است بر این نکته پافشاری دارد .

معرفی سیاوش اوستا:

سياوش اوستا در مردادماه سال 6979 آريايي ميترايي در دامان بانو زهرا ميرزايي و در آغوش عباس عباسي در محله نوغان مشهد چشم به جهان گشوده است.

از 14 سالگي نوشتن را در روزنامه‌هاي خراسان، نبرد ما، آفتاب شرق و كاريكاتور آغاز كرده است.در 16 سالگي رئيس سازمان دانش آموزان حزب مردم به دبير كلي ناصر عامري بوده است.در 17 سالگي نخستين كتابش «مسخره‌هاي شهر ما» منتشر شده است. در 21 سالگي بنيانگذار و سردبير «نشريه ارشاد» بوده است.در 22 سالگي دومين كتاب وي «شيعه پيشتاز مبارزات خلق» به بازار آمده است.وي شاگرد (تاريخ و فلسفه) استاد محمدتقي شريعتي و شيخ علي تهراني و در دو سال   نخـست انقلاب ، مشاور اين دو در امـور سيـاسـي بـوده اسـت.

وي در 24 سـالگي  مجـبور به تـرك ميـهن ميشود و مدتي در لبنان و سوريه تحصيل نموده و پس از آن مقيـم  «پاريس ميشود.   سياوش اوستا» پايه‌گذار و رئيس انجمن فرهنگي ايران وفرانسه، نشريات اتوال (فرانسوي)، شهر فرنگ، هما، كيهان جهاني در پاريس ميباشد. روانشادان «دكتر كوروش آريامنش» و «سياوش بشيري» از ياران و همكاران وي بودند…وي در فرانسه پايه‌گذار خدمات تبليغات با كامپيوتر و كافي‌نت مي‌باشد.

سياوش اوستا تهيه كننده دهها نمايشنامه و برنامه‌هاي هنري بوده است.  از جمله «رستمي ديگر اسفندياري ديگر» اثر ايرج جنتي عطايي كه هنرمنداني چون بهروز وثوقي، ملك جهان خزايي، اسفنديار منفردزاده و 17 نفر ديگر که در آن فعاليت داشتند و اين نمايشنامه در اروپا و كانادا به مدت 2 ماه در گردش بود.وي در 30 سالگي نخستين راديوي پارسي زبان مستقل «آواي ايران» (بدون وابستگي به هيچ دولتي) را در فرانسه پايه‌گذاري كرد و همو براي نخستين بار در تاريخ راديويي جهان ايراني به شنوندگان امكان داد تا مستقيماً روي آنت سخن بگويند.

 کاری که تا به امروز توسط رکثر تلویزیونهای رادیوئی تقلید میشود.سياوش اوستا از 31 سالگي بعنوان برنامه ساز راديوي فرانسوي «اينجا و حالا» ICI&MAINTENANT فعاليت راديويي خود را به زبان فرانسوي دنبال كرد.وي در برنامه‌هاي راديو و تلويزيوني با شخصيتهاي فراواني گفتگو نموده است آنهم در هنگامه‌اي كه هيچيك از شخصيتهاي سياسي داخل ايران امكان و اجازه گفتگو با رسانه‌هاي خارجي را نداشتند، وي براي نخستين بار اين جو را شكسته و با افرادي چون روانشاد داريوش فروهر، مهندس بازرگان، دكتر يزدي، مهدوي كني، حسينعلي منتظري، شيخ علي تهراني شوهرخواهر سيدعلي خامنه‌اي و دهها تن ديگر گفتگو كرد كه اين شيوه توسط رسانه‌هاي ديگر ايراني در سراسر جهان دنبال شد. بسياري از مصاحبه‌هاي سياوش اوستا به گفته خود افراد حالت محاكمه داشته است.

بگونه‌اي كه مهندس بازرگان طي گفتگوي بلند خود با سياوش اوستا، اسلام سياسي را كه بيش از پنجاه سال برايش مبارزه كرده بود را نفي نموده و اعلام كرد كه: «اسلام نيامده است تا به ما درس زندگي، سياست، آشپزي، خانه سازي و … بدهد»!!شخصيتهاي فرانسوي بسياري نيز از سناتور، وزير و غيره ميهمان برنامه‌هاي راديويي سياوش اوستا بوده‌اند: سناتور هانري كاياوه پدر خردگرايي فرانسه، ژنرال هانري پاريس مشاور رئيس جمهوري فرانسه، پير ماريون رئيس سازمان اطلاعات و ضد جاسوسي فرانسه، فرانسواز اوستاليه وزير آموزش و پرورش فرانسه، رولان دوما وزير امور خارجه فرانسه، دانيل ژلن هنر پيشه، ژوزه بووه رئيس سنديكاي كشاورزان فرانسه و …در چندين مرحله سياوش اوستا زير پوشش حفاظتی نيروهای ويژه فرانسوی بوده است که بين سه تا چهار افسر کماندو با يک اتوموبيل ضدگلوله در اختيار وی بوده است.

اما هر بار سياوش اوستا از رهبران فرانسوی خواسته است تا بجای محافظ گماردن برای آزادگان از تروريستها بخواهند تا عملياتشان را در غرب متوقف کنند تا اينکه در سال 1997 در پی پيشنهاد سياوش اوستا به رهبران اروپا دولت محمد خاتمی با امضای پيمان نامه ها ئی متعهد شد تا از ورود تروريستها به غرب جلوگيری کند و در پی افشا گريهای ريشه ای سياوش اوستا حتی رئيس جمهور ايران تا آنجا پيش رفت که رسما اعلام نمود که وزارت اطلاعات ايران ايرانيان را به قتل ميرساند.سیاوش اوستا تا چهل سالگی با نام شناسنامه ای حسن عباسی شهرت داشت اما در پی جعل یک شخصیت امنیتی از سوی جمهوری اسلامی ایران و دکتر حسن عباسی خواندن او که نام اصلیش یدالله قزوینی بوده و از فرماندهان سپاه پاسداران و استاد دانشگاه امام حسین و آموزش دهنده ی حزب الله لبنان (بر اساس اعترافات خودش که در یو توب موجود است) و مشاور سید علی خامنه ای و ازتئوریسنهای نظام بوده است.

سیاوش اوستا  این نام را برای خودش برگزید بویژه از سال1995 با نوشتن کتاب خدا را در خواب دیدم زار زار گریه میکرد که در آن کتاب اهورامزدا را در خواب می بیند و همو وی را بجای حسن و یا دیوید عباسی  سیاوش اوستا میخواندشایان یاد آوریست که برنامه های رادیو و تلویزیونی و مقالات و نوشته های پراکنده و کتابهای سیاوش اوستا بزبانهای مختلف بویژه کتاب من با خدا رقصیدم که در بر گیرنده چند اثر جنجالی اوست و برنامه های رادیو و تلویزیوی وی تاثیر بسزائی در گسترش خداشناسی درست و خرد گرا در افکار انسانهای متفاوتی داشته است.

که این تاثیر گزاری در کارهای هنرمندان و نویسندگان و شعرای بسیاری هویدا میباشد و در پی زایشهای نسلهای مختلف طی سی و پنج سال گذشته بسیاری از سخنان و نوپردازیهای سیاوش اوستا را نقل کرده و میکنند بدون اینکه بدانند ریشه همه آنها برخاسته از اندیشه و تفکر سیاوش اوستا میباشد ۰سياوش اوستا از 37 سالگي با اينترنت آشنا شده و تلاشهاي فرهنگي، سياسي خود را از اين طريق در سراسر جهان دنبال نموده، وي با گشايش آموزشگاه اينترنت در پاريس از نخستين ايرانياني بود كه شخصيتها و هموطنان بسياري را در سراسر جهان با پديده اينترنت آشنا نمود.

وي در 45 سالگي تلويزيون جهاني مهر و راديو 24 ساعته اينترنتي آوا ايران دات كام را پايه نهاد … سياوش اوستا تا كنون حدود 1000 ساعت برنامه تلويزيوني ، .7000 ساعت برنامه راديويي به زبانهاي پارسي و فرانسوي تهيه نموده است و بيش از 3000 مقاله نوشته است. وي مبتكر تاريخ 7000 ساله آريايي و زنده ساز دهها سوژه و واژه نوين وفراموش شده ميباشد، از جمله اسلام سياسي، خردگرايي جامعه مدني، تغيير نامها به پارسي… وي نخستين برگزار كننده جشنهاي كهن ايراني در خارج از كشور ميباشد.

سياوش اوستا یکصد و شش  جلد كتاب به زبانهاي پارسي، عربي، فرانسوي و انگليسي نوشته است، آخرين كتاب او به زبان فرانسه «زن و جنگ در اسلام سياسي» با پيش درآمدي مهربانانه به قلم سناتور “هانري كاياوه” كه پدر خردگرايي و انساندوستي فرانسه بشمار ميايد میباشد. اين كتاب توسط يكي از مشهورترين سازمانهاي انتشاراتي فرانسه به بازار آمده است. سياوش اوستا تاكنون مفتخر به دريافت «لوحه طلايي جايزه بزرگ انسان دوستي فرانسه» ، «مدال نقره و طلايي شايستگي و سپاس فرانسه»  و «مدال برنز و طلائی هنر، دانش و ادب فرانسه» شده است.

فهرست مطالب من با خدا رقصیدم سیاوش اوستا :

. میترا پایه گذار شهریگری (تمدن)

. دانش شهریگری را، از کهن روزگاران، ما برای دیگران بگذاشتیم

. شهریگری و پلنگینه پوشی آریایی

. از زندگی دَدَ واری (وحشی گری) به شهریگری و جنگهای پیامد آن

. چگونه میترا، شهریگری را پایه گذاری کرد؟

. تندیس آزادی پاریس و نیویورک، از روی چهره «میترا»، خداوند خورشید ساخته شده

. پیوند حضرت آدم با میترا

. برداشتهای «تورات» از افسانه های اوستایی

. کین خواهی سهراب در تازش به ایران

. اسکندر مگدونی، فرآورد همخوابی شاه ایران با دختر فیلیپ

. تشت زرین و پیامبر خر

. د اندیشه رهاننده (ناجی) از «میترا» تا «عیسی»

. مجوسی و اوستایی بودن، دارای یک چم(معنا) است و از یک ریشه است

. آئین میترا نخستین باور و آیین جهانگیر ایرانی

. میتراییسم ریشۀ ریشه ها

. آیین مهر یا تردستی (شعبده بازی)؟

. گسترش میتراشناسی

. بلندی یک شب

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب ده سفر نامه مهراب امیری PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

8 مگابایت

تعداد صفحات

434 صفحه

نویسنده

سیاوش اوستا

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب من با خدا رقصیدم سیاوش اوستا PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *