دانلود کتاب شیوه گرگ سیستم فروش خط مستقیم جردن بلفورت PDF

40000تومان

پی دی اف دانلود کتاب شیوه گرگ سیستم فروش خط مستقیم جردن بلفورت ، برای دانلود کلیک کنید.

توضیحات

دانلود کتاب شیوه گرگ سیستم فروش خط مستقیم جردن بلفورت PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، کتاب شیوه گرگ نوشته‌ “جردن بلفورت” یکی از مؤثرترین و هوشمندانه‌ ترین کتاب‌ هایی‌ میباشد که در زمینه‌ فروش به رشته‌ تحریر در آمده است. جردن بلفورت این کتاب را با ادبیات خاص خودش نوشته است،

به هر کسی، صرف نظر از میزان تحصیلاتش، سنش و سطح مهارت هایش، یاد می دهد که چگونه تبدیل به بهترین فروشنده، مذاکره کننده، کارآفرین و یا سخنگو شود. این کتاب پر فروش نیویورک تایمز مجموعه‌ ای از راهکار های مبتکرانه و خلاقانه‌ نویسنده‌ است که او را به عنوان برترین فروشنده‌ ایالات متحده‌ آمریکا معرفی کرده و باعث شده تا به او لقب “گرگ وال استریت” بدهند.

برشی از کتاب شیوه گرگ سیستم فروش خط مستقیم جردن بلفورت:

انسان به‌عنوان موجودی اجتماعی ناچار است تا نیازهای خود را به‌واسطه‌ی محیط اطراف برآورده سازد. داد و ستد کردن نیز معطوف به همین نیاز انسانی است؛ بنابراین انسان تلاش می‌کند آنچه را برای زندگی نیاز دارد از طریق خرید یا فروش کالا و خدمات به دست آورد؛ اما با پیشرفت حوزه‌های اقتصادی و تولید، امروزه دیگر فروش کالاها و خدمات کاری آسان و فقط برای رفع نیازهای فوری و اولیه نیست؛ شرکت‌ها و برندها در شرایط رقابتی شدید تلاش می‌کنند تا با به‌کارگیری شیوه‌ها و روش‌های مؤثر فروش خود را افزایش دهند و در بازار سهم بالاتری داشته باشند.

کتاب شیوه گرگ (Way of the Wolf) نوشته‌ی جردن بلفورت (Jordan Belfort) با توجه به توانایی‌ها و استعداد خارق‌العاده نویسنده‌اش، به‌عنوان یکی از کتاب‌های اثرگذار تمام دوران‌ها در زمینه‌ی فروش شناخته می‌شود. این کتاب که از الگوی رفتاری بلفورت در نحوه‌ی فروش پیروی می‌کند، راهنمایی است که کارآفرینان، بنگاه‌های اقتصادی و فروشندگان حرفه‌ای بتوانند به سهم بسیار بالایی از بازار دست پیدا کنند و فروش کالا و خدمات خود را به نحو چشمگیری افزایش دهند.

روشی که در این کتاب از آن به عنوان الگو یاد می‌شود، روش «خط مستقیم» است. در این تکنیک که امروزه توسط میلیون‌ها فروشنده در جهان به کار گرفته می‌شود، فرقی نخواهد داشت که محصول یا خدمات شما چیست؛ همچنین روش فروش به صورت حضوری یا آنلاین تفاوتی نمی‌کند و مواردی همچون قیمت، نوع مشتری یا بودجه‌ی او نیز اهمیت ندارد. تنها عاملی که در این روش مهم است این است که مشتری به سه اصل، یعنی (شما، شرکت و محصول) اطمینان کامل پیدا کند؛ دراینصورت، او به خرید از شما مجاب خواهد شد.

آموزش‌ها و راهکارهای این کتاب پیش از گردآوری در یک مجموعه‌ی مکتوب، در صدها ساعت سمینار و آموزش آنلاین توسط جردن بلفورت ارائه شده بود، اما اکنون تمام آن نکات و راهکارها به صورت یکجا در یک کتاب در اختیار بسیاری در سرتاسر جهان قرار گرفته است؛ این کتاب می‌تواند انقلابی بزرگ برای هر فردی باشد که تاکنون از روش‌ها و راهکارهای سنتی و یا حتی روش‌های جدید فروش نتیجه نگرفته و نتوانسته است به اهداف خود در این زمینه برسد.

کتاب شیوه گرگ را محسن شعبانی به فارسی ترجمه و انتشارات یوشیتا آن را منتشر کرده است.

معرفی جردن بلفورت:

جردن راس بلفورت (به انگلیسی: Jordan Ross Belfort) (زاده 1962 در برانکس نیویورک) معامله گر سهام اسبق آمریکایی است. وی به جرم حیله و فریبکاری در بازار سهام مدت 22 ماه زندانی شد. جردن در موقعیت خود به عنوان بنیانگذار استراتن اکمان بود که مرتکب فعالیت‌های غیرقانونی هم شده‌است. استراتن اکمان در تعدادی کلاهبرداری از جمله طرح‌های بالا بردن کاذب قیمت سهم‌های پنی شرکت داشت که این موضوع بزرگ‌ترین جرم وی به حساب می‌آید.

جردن بلفورت با تشویق مردم برای سرمایه‌گذاری بر روی اوراق پر ریسک، درآمد زیادی به دست آورد. شرکت تأسیسی وی، استراتن اوکمان در روزهای طلایی خود قریب به هزار کارمند و یک میلیارد دلار سرمایه در سبد گردان خود داشت، اما طی تحقیقات یک ساله انجمن ملی فروشندگان اوراق بهادر ایلات متحده آمریکا، (MASD) سرانجام جردن بلفورت و دنی پوروش تحت عنوان پولشویی بازداشت شدند.

جردن به شریک بودن در طرح‌های کلاهبرداری سرمایه گذاران، که احتمالاً چیزی بالغ بر 200 میلیون دلار به آنها ضرر وارد کرده بود اعتراف کرد. سپس ابتدا به 4 سال و در نهایت به 22 ماه زندان محکوم شد. جردن بلفورت کتابی با عنوان گرگ وال استریت (The Wolf of Wall Street) از زندگی خود نوشته‌است که بر اساس آن در سال 1013 فیلمی با همین نام (گرگ وال استریت) توسط مارتین اسکورسیزی و با بازی لئوناردو دی کاپریو ساخته شد. پس از آن به عنوان مدرس در حوزه‌های کارآفرینی فعالیت خود را آغاز می‌کند و سیستم کار و فروش مستقیم خود را در کتابی به نام «شیوه گرگ» پدیدآورد که عنوان پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز را در مقطعی به خود اختصاص داد.

فهرست مطالب کتاب شیوه گرگ سیستم فروش خط مستقیم جردن بلفورت:

فصل 1: رمز و راز فروش و تأثیرگذاری

فصل 2: ابداع سیستم خط مستقیم

فصل 3: چهار ثانیۀ ابتدایی

فصل 4: زبان بدن و لحن بیان

فصل 5: کنترل و مدیریت شرایط

. و …

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب اسب عالی جین مریل PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

2 مگابایت

تعداد صفحات

254 صفحه

نویسنده

جردن بلفورت

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب شیوه گرگ سیستم فروش خط مستقیم جردن بلفورت PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *