دانلود کتاب بارداری و تغییر وضعیت جنین از هفته سوم تا چهلم کاری از گروه نویسندگان چهار فصل PDF

40000تومان

پی دی اف کتاب بارداری و تغییر وضعیت جنین از هفته سوم تا چهلم کاری از گروه نویسندگان چهار فصل ، برای دانلود کلیک کنید

دسته:

توضیحات

کتاب بارداری و تغییر وضعیت جنین از هفته سوم تا چهلم کاری از گروه نویسندگان چهار فصل PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، کتاب بارداری و تغییر وضعیت جنین از هفته سوم تا چهلم کاری از گروه نویسندگان چهار فصل، منبعی غنی از اطلاعات ضروری برای مادران در دوران بارداری است.

برشی از کتاب بارداری و تغییر وضعیت جنین از هفته سوم تا چهلم کاری از گروه نویسندگان چهار فصل :

لگد‌های جنین: حس لذت بخشی که این روز‌ها تجربه می‌کنید لگد‌های کودکتان است، اما ممکن است جنین شما در بیست و‌ سه هفتگی خیلی لگد بزند.

نگران نباشید این لگدها به آن معنا نیست که کودک شما ژیمناستیک کار است! بلکه به این دلیل است که او در حال امتحان کردن عضلات دست و پای خود است.

این هفته زمانی است که جنین شما باید کنترلی بر دست و پای خود داشته باشد. مخصوصاً اگر برای بار اول است که باردار می‌شوید، ممکن است برای شما دردها سنگین و شدیدتر به نظر برسد اما نگران نباشید هیچ‌ آسیبی به شما نخواهد رسید.

اگر می‌خواهید کودکتان کمی آرام‌تر بشود از خوردن غذاهایی که باعث تحریک او می‌شوند پرهیز کنید. در طول روز می‌توانید برایش داستان کوتاه بگویید و یا آوازی بخوانید و موسیقی آرامی برایش بگذارید و شکمتان را به آرامی بمالید تا او آرام شود.

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب پرسش های شما پاسخ های حکیم دکتر حسین روازاده جلد دوم PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

5 مگابایت

تعداد صفحات

298 صفحه

نویسنده

کاری از گروه نویسندگان چهار فصل

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب بارداری و تغییر وضعیت جنین از هفته سوم تا چهلم کاری از گروه نویسندگان چهار فصل PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *