دانلود کتاب آینده پزشکی و دیده بانی فناوری دکتر ایرج نبی پور PDF

40000تومان

پی دی اف کتاب آینده پزشکی و دیده بانی فناوری دکتر ایرج نبی پور ، برای دانلود کلیک کنید

دسته:

توضیحات

کتاب آینده پزشکی و دیده بانی فناوری دکتر ایرج نبی پور PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، کتاب آینده‌ی پزشکی و دیده‌بانی فناوری به قلم ایرج نبی پور به تحریر در آمده است. با پایان یافتن انقلاب اطلاعات و گذار از دوران متاورس، پارادایم نوینی را لمس خواهیم کرد.

انسان‌ها بیش از حد ماشین خواهند شد و ماشین‌ها نیز بیش از حد انسان و این همان پارادایمی است که نام دوران سیمبیوتیک را بر خود حمل می‌نماید و در همین زمان است که مرز جدایی میان انسان و ماشین، به دلیل یکپارچگی آن‌ها، به سختی می‌توان یافت کرد .

با همین به هم پیوستگی انسان‌ها و ماشین‌ها است که آن‌ها خواهند توانست توان یکدیگر را افزایش دهند. در چنین پارادایمی است که انسان‌‌ها افزایش طول زندگی و توان مغزی و فیزیکی خود را به گونه‌ای تجربه خواهند کرد که پیش از این در طول تاریخ تکامل خود با آن رو به رو نبوده‌اند.

برشی از کتاب آینده پزشکی و دیده بانی فناوری دکتر ایرج نبی پور :

در چنین فضایی که پرتو‌های آن در 2030 خواهد درخشید و در 2050 نیز جهان زیست بیولوژیک و فیزیکی ما را دگرگون خواهد کرد.

با شکی از پزشکی و طبابت رو به رو خواهیم شد که مفاهیم و رهیافت‌های کنونی در دانش و عملکرد طب، دیگر پاسخگویی آن نخواهد بود.

این همه پیشرفت و تغییر بنیادین در چهارچوب بیولوژی و محیط پیرامونی، برخاسته از ابرروندهایی است که فناوری‌های کنونی را به سوی همگرایی سوق می‌دهد.

معرفی دکتر ایرج نبی پور :

دارای بورد فوق تخصصی بیماری‌های غدد درون ریز و متابولیسم/ دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی؛ تخصص داخلی و دکترای پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز رتبه علمی.

استاد دانشگاه علوم پزشکی بوشهر سوابق علمی و اجرایی: رئیس پژوهشکده علوم زیست پزشکی خلیج فارس؛ رئیس و موسس: مرکز تحقیقات زیست فناوری دریایی خلیج فارس.

مرکز تحقیقات طب گرمسیری وعفونی خلیج فارس؛ موسس و هیئت علمی مرکز تحقیقات پزشکی هسته ای خلیج فارس؛ معاون پژوهشی و عضو هیئت امنای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر. استاد مدعو بیمارستان کنکورد دانشگاه سیدنی/ استرالیا؛

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب تاریخ بیست ساله ایران جلد 4 حسین مکی PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

7 مگابایت

تعداد صفحات

282 صفحه

نویسنده

دکتر ایرج نبی پور

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب آینده پزشکی و دیده بانی فناوری دکتر ایرج نبی پور PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *