دانلود کتاب جهاد تبیین سعید صلح میرزایی PDF

40000تومان

پی دی اف کتاب جهاد تبیین سعید صلح میرزایی، برای دانلود کلیک کنید .

توضیحات

کتاب جهاد تبیین سعید صلح میرزایی PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، کتاب جهاد تبیین نوشته سعید صلح میرزایی، یکی از آثار پژوهشی و تحلیلی است که به بررسی مفهوم و اهمیت جهاد تبیین از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای می‌پردازد. در این کتاب، نویسنده تلاش کرده است تا با استفاده از بیانات و رهنمودهای رهبر انقلاب، به تحلیل و توضیح این مفهوم بپردازد و ضرورت آن را در شرایط کنونی جامعه اسلامی و جهانی روشن سازد .

در قبال این حرکت گمراه‌کننده‌ای که از صد طرف به سمت ملت ایران سرازیر است و تاثیرگذاری بر افکار عمومی که یکی از هدف‌های بزرگ دشمنان ایران و اسلام و انقلاب اسلامی است و دچار ابهام نگه داشتن افکار و رها‌کردن اذهان مردم و به‌خصوص جوان‌ها، «جهاد تبیین» خنثی‌کنندهٔ این توطئهٔ دشمن و این حرکت دشمن است.

هر کدام از شما به عنوان یک وظیفه، مثل یک چراغی، مثل یک نوری پیرامون خودتان را روشن کنید… و می‌توانید در این زمینه به‌معنای واقعی کلمه جهاد کنید .

 فهرست مطالب کتاب جهاد تبیین سعید صلح میرزایی:

فصل اول: کلیات؛ به تعریف جهاد و جهاد تبیین و همچنین فواید و آثار تبیین و مطالبی از این دست، پرداخته است.

فصل دوم: الزامات جهاد تبیین؛ به سیاست‌ها و بایدها و نبایدهای این فریضه اختصاص دارد.

فصل سوم: روش‌ها و انحاء؛ مربوط به برخی از روش‌هایی است که در بیانات رهبر انقلاب، به آن اشاره شده است.

فصل چهارم: موضوعات نیازمند تبیین؛ در بیانات رهبر، موضوعاتی مورد مطالبه قرار گرفته است که مجاهدان این عرصه لازم است تبیین این موضوعات را در اولویّت قرار دهند و در این فصل به بیش از سی مورد از این موارد، پرداخته شده است.

فصل پنجم: وظایف اقشار خاص؛ به وظایف اقشار و نهادهای مختلف در این زمینه اختصاص یافته است.

معرفی نویسنده سعید صلح میرزایی :

سعید صلح میرزائی (زاده 1358 در تهران)، روحانی شیعه و دانش‌آموخته خارج فقه و اصول، مدرس حوزه و نماینده مردم استان تهران در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری است .از مهمترین آثار نگارشی او کتاب فلسطین است که به گزارش اسرائیل هایوم: این کتاب ایرانی شامل موضع روشن و هدف واقعی سیدعلی خامنه‌ای است که برای اسرائیل حق موجودیت به عنوان کشور قائل نیست. رهبر ایران در این کتاب می‌گوید که استراتژی اش نابودی اسرائیل است نه یهودی‌ ستیزی، چرا که یهودی‌ستیزی یک پدیده اروپایی است و با اصول اسلامی منطبق نیست. در پی انتشار این کتاب در ایران، نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در سخنرانی خود این کتاب را در سازمان ملل به حاضرین نشان داد و محتوای آن را نقشه راه رهبر ایران جهت از بین بردن اسرائیل دانست. سخنان نتانیاهو، در رسانه‌های داخلی ایران بازتاب یافت؛ و موجب مراجعه مردم به این کتاب شد .

از مهمترین آثار نگارشی او کتاب فلسطین است که به گزارش اسرائیل هایوم:

این کتاب ایرانی شامل موضع روشن و هدف واقعی سیدعلی خامنه‌ای است که برای اسرائیل حق موجودیت به عنوان کشور قائل نیست. رهبر ایران در این کتاب می‌گوید که استراتژی اش نابودی اسرائیل است نه یهودی‌ ستیزی، چرا که یهودی‌ستیزی یک پدیده اروپایی است و با اصول اسلامی منطبق نیست. در پی انتشار این کتاب در ایران، نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در سخنرانی خود این کتاب را در سازمان ملل به حاضرین نشان داد و محتوای آن را نقشه راه رهبر ایران جهت از بین بردن اسرائیل دانست. سخنان نتانیاهو، در رسانه‌های داخلی ایران بازتاب یافت .

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

44 مگابایت

تعداد صفحات

375 صفحه

نویسنده

سعید صلح میرزایی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب جهاد تبیین سعید صلح میرزایی PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *