دانلود کتاب سنگ فرش هر خیابان از طلاست محمد سوری PDF

40000تومان

پی دی اف دانلود کتاب سنگ فرش هر خیابان از طلاست محمد سوری ، برای دانلود کلیک کنید.

دسته:

توضیحات

کتاب سنگ فرش هر خیابان از طلاست محمد سوری PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، پس از خواندن این کتاب، خواننده به آگاهی می‌رسد که نویسنده در این اثر، به صورت دقیق و شفاف، راهکارها و تجربیات خود را در حوزه ارتقای هدف‌های ذهنی ارائه کرده است. نویسنده تأکید دارد که این راهکارها قابل اجرا در هر شرایطی هستند و می‌توانند به افرادی که به دنبال دستیابی به آرزوهای بلند و متعالی هستند، کمک بسیاری کنند. بهترین روش برای استفاده از این راهکارها، پیدا کردن مثال‌های دقیق در زندگی خود و مطالعه جامع درباره آن‌ها است.

معرفی کتاب سنگفرش هر خیابان از طلاست محمد سوری:

کتاب سنگفرش هر خیابان از طلاست، تجربیات هوشمندانه کیم وو چونگ مردی که با تلاش و پشتکار خود، جهان را مبهوت کرد را شرح می‌دهد.

هرجا که می‌روم می‌بینم تمام توجهات مردم فقط به پول بوده هست. به همین خاطر در این کتاب قصد من از انتخاب عنوان آن نوعی طنزپردازی بوده و منظورم از طلا همان پول است. همه می‌دانیم که هر جاده‌ای سنگفرش شده از پول یا طلا نیست. زیرا به دست آوردن آن‌ها از هرشکل و هر طریقی آسان نمی‌باشد. به بشر ثابت شده که برای به چنگ آوردن پول تلاش و تحمل سختی‌های فراوانی لازم است. با این وجود، من با بردن کلمۀ طلا نظر مخاطبان بیشتری را به ارزش بسیار بالای پول جلب می‌کنم.

در کتاب پیش رویتان، کیم و وچونگ، نشان داده که اهداف ذهنی‌اش بسیار مؤثر بوده و می‌توانند در هر شرایطی به کار گرفته شوند. او برای افرادی که آرزوهای بلند و متعالی دارند، پیشنهادات بسیار‌بسیار جالبی ارائه کرده است. بهترین کار این است که پس از خواندن هریک از آن‌ها، مثال دقیق‌شان را در زندگی‌مان بیابیم و درباره‌شان خوب فکر کنیم.

تعبیر کیم از پول در زندگی این است جاهایی را پیدا کنیم که مردم دیگر هرگز به آنجا پا نگذاشته‌اند و کارهایی را انجام دهیم که دیگران هرگز بدان‌ها فکر نکرده‌اند. کسانی که کیم و چونگ را می‌شناسند می‌دانند که او و پیشنهاداتش شبیه به تپه‌هایی هستند که می‌توانند افراد مختلف را با شرایط متفاوت به نوک قلۀ موفقیت برسانند. همه می‌دانند که او هرساله به نقاط گوناگون جهان سفر می‌کند و به دنبال موقعیت‌ها و موفقیت‌های بسیاری است. اکثر جملات این کتاب خطاب به جوانان است. جوانانی که ممکن است متعلق به نقاط مختلف این کرۀ خاکی باشند.

معرفی محمد سوری:

محمد سورى (متولد 1352ش-تویسرکان)، عضو هیئت علمی و مدیر گروه فلسفه پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی

ولادت:

در سال 1352 در تويسركان متولد شد. وى در سال 1354 به همراه خانواده به قم مهاجرت نمود.

تحصیلات:

محمد سورى، در سال 1367 در مدرسه علميه رسالت حوزه علميه قم مشغول به تحصيل شد. در سال 1370 براى ادامه تحصيل به مدرسه علميه معصوميه رفت.

وى در سال 1374 به تحصيل در مقطع كارشناسى «الهيات و معارف اسلامى» در مؤسسه آموزشى و پژوهشى امام خمينى در كنار تحصيلات حوزوى مشغول شد.

بعد از اخذ مدرک ليسانس، در سال 1380 به امر تحصيل در مقطع كارشناسى ارشد رشته «دين‌شناسى» در مؤسسه آموزشى و پژوهشى امام خمينى(ره) ادامه داد و از سال 1387، به تحصيل در دوره دكترى «كلام» در مركز تربيت مدرس دانشگاه قم مشغول شد.

فهرست مطالب کتاب سنگ فرش هر حیابان از طلاست محمد سوری:

فصل 1: 9 تا 5 _ 5 تا 9

.تاریخ از آن کسانی است که آمال و هدف دارند

. شما به فلسفه زندگی نیاز دارید

. تصمیم گیری

. و …

فصل 2: درسی از دنیای عنکبوت

. درسی از دنیای عنکبوت

. تجلیات ذهن

. بکوشید تا بهترین باشید

. و …

فصل 3: جهان پهناوری پیش روی ماست

. جهان پهناوری پیش روی ماست

. خوسبختی

. شهرت و آبرو

. و …

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب در خیابانی که تو زندگی می کنی ماری هیگینز کلارک PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

3 مگابایت

تعداد صفحات

277 صفحه

نویسنده

محمد سوری

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب سنگ فرش هر خیابان از طلاست محمد سوری PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *