دانلود کتاب کلیات فلسفه ریچارد پاپکین PDF

50000تومان

پی دی اف کتاب کلیات فلسفه ریچارد پاپکین ، برای دانلود کلیک کنید.

دسته:

توضیحات

کتاب کلیات فلسفه ریچارد پاپکین PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، ریچارد پاپکین در کتاب “کلیات فلسفه” مقدمه ای عالی برای شروع فلسفه به شما ارائه می دهد. نویسنده رد این اثر سعی کرده است از دشواری بعضی مفاهیم فلسفی بکاهد و آن ها به گونه تبیین کند که برای همه خوانندگان و علاقه مندان و حتی دانشجویان فلسفه قابل فهم باشد.

معرفی کتاب کلیات فلسفه ریچارد پاپکین

بسیاری از ما همواره به دنبال منبعی جامع و آسان فهم از کلیات مقدماتی فلسفی بوده ایم. ریچارد پاپکین در این کتاب چیزی که به دنبال آن هستید را به شما می دهد. این کتاب مزیت دیگری که دارد این است برای آن هایی هم که سالها درگیر متون فلسفی بوده اند مب تواند مطالب جدیدی ارائه دهد. این کتاب حاوی گزیده‌هایی از برخی از متفکران بزرگ تاریخ فلسفه است. این کتاب همچنین یک مرور کلی از تعدادی از حوزه های مختلف فلسفه را ارائه می دهد. با خواندن این کتاب در آخر می توانید به راحتی نام فیلسوفان را از هر حوزه ای که به آن علاقه دارید از کتاب بیرون بکشید و بعد مطالعات گسترده تر خود را پی بگیرید. ریچارد پاپکین در کتاب “کلیات فلسفه” خلاصه‌ای عالی از تاریخ و جنبه‌های اصلی فلسفه ارائه می‌کنند بدون اینکه خواننده را با جزئیات بیش از حد سنگین کنند. هر بخش مختصر و متعادل است و مفاهیم و مزایا و معایب مرتبط را به طور هوشمندانه ارائه می دهد. این کتاب را به کسانی که مایلند با فلسفه و واژگان تخصصی آن آشنا شده و به درک اولیه آن دست یابند توصیه می کنم.

معرفی ریچارد پاپکین

ریچارد پاپکین (Richard Popkin) (27 دسامبر 1623 – 14 آوریل 2005) فیلسوف آمریکایی است. اثر وی در سال 1960 ، تاریخ شکاکیت از اراسموس تا دکارت ، یکی از تأثیرات قبلی را که در قرن هفدهم به رسمیت شناخته نشده ، در تفکر غربی معرفی کرده است ، یعنی شکاکیت پیرون (Seyrus Empiricus). پاپکین همچنین یک محقق معتبر بین المللی در مورد هزاره مسیحیان و پیام های یهودی بود.

فهرست مطالب کتاب کلیات فلسفه ریچارد پاپکین:

فلسفه چیست؟

فصل 1: علم اخلاق

فصل 2: فلسفه سیاسی

فصل 3: فلسفه اولی

و …

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب اصول مقدماتی فلسفه جهانگیر افکاری PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

20 مگابایت

تعداد صفحات

583 صفحه

نویسنده

ریچارد پاپکین

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب کلیات فلسفه ریچارد پاپکین PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *