دانلود کتاب چطور با هرجور آدمی ارتباط برقرار کنیم؟ فرخ بافنده PDF

50000تومان

پی دی اف کتاب چطور با هرجور آدمی ارتباط برقرار کنیم؟ فرخ بافنده ، برای دانلود کلیک کنید.

دسته:

توضیحات

کتاب چطور با هرجور آدمی ارتباط برقرار کنیم؟ فرخ بافنده PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، کتاب چطور با هر جور آدمی ارتباط برقرار کنیم نوشتهٔ لیل لوندز و ترجمهٔ فرخ بافنده است و نشر بخشایش آن را منتشر کرده است. این کتاب 92 ترفند کوچولو برای جاکردن در دل آدم‌ها و رسیدن به موفقیت با همکاری آن‌ها به شما می‌آموزد.

معرفی کتاب چطور با هر جور آدمی ارتباط برقرار کنیم ؟ فرخ بافنده

چطور با هر جور آدمی ارتباط برقرار کنیم؟ 92 ترفند کوچک به شما می‌آموزد که با استفاده از آن‌ها بتوانید خودتان را در دل دیگران جا کنید و با همکاری‌شان به موفقیت برسید.

لیل لوندز در این کتاب انواع روش‌های جلب توجه ، دوستی و اعتماد دیگران را از لبخند بدون هیچ حرفی گرفته تا رفتار سیاست‌مدارنه توضیح داده‌است:

«یکی از شش «بایدی» که دیل کارنگی در سال 1936 در کتابش با عنوان آیین دوست‌یابی عنوان کرد «لبخند زدن» بود! فتوای او در تمامی دهه‌های بعد تقریباً در سخنان هر استاد امر ارتباطات که قلم بر کاغذ می‌برد یا جلوی میکروفون حرف می‌زد ، منعکس می‌شد. با این حال ، در آغاز هزارهٔ سوم ، واقعاً لازم است که نقش محوری لبخند را در روابط پیچیدهٔ انسانی مورد بررسی مجدد قرار دهیم. وقتی به عمق حرف کارنگی فکر کنی ، می‌فهمی که لبخند سریع سال‌های 1936 همیشه جواب نمی‌دهد ـ مخصوصاً در دنیای امروز!

این شیوهٔ قدیمی که سریع با لبخندی دندان‌هایت را به طرف مقابلت نشان دهی ، در دنیای پیچیدهٔ امروزی دردی را دوا نمی‌کند. به رهبران ، مذاکره‌کنندگان و غول‌های تجاری دنیا نگاه کن! هیچ آدم چاپلوسِ لبخند بر لبی در میان آن‌ها نمی‌بینی. بازیکنان کلیدی در تمامی عرصه‌های زندگی چنان غنایی به لبخندشان می‌بخشند که وقتی آن لبخند بر چهره‌شان نمایان می‌شود تأثیر به‌مراتب بیشتری می‌گذارد و دنیا با آن‌ها می‌خندد.»

برشی از کتاب چطور با هر جور آدمی ارتباط برقرار کنیم ؟ فرخ بافنده

«یک بار هلن براون ، سردبیر مجلهٔ معروفی ، از من خواست در مورد مسائل ارتباطی حساسیت‌برانگیز مقاله‌ای تهیه کنم (مخصوصاً دربارهٔ مسائل زناشویی). من با عده‌ای از روان‌شناسان و متخصصان برقراری ارتباط مصاحبه کردم و بعد بر اساس تحقیقاتم مقاله‌ای نوشتم و برای سردبیر آن مجله فرستادم. چند روز بعد سردبیر مجله ، مقالهٔ مرا با یادداشتی روی تمام صفحاتش به من برگرداند. روی هر صفحه این جمله نوشته شده بود: « احساسات بیشتر. »

من با او تماس گرفتم و از او پرسیدم که معنای این حرفش چیست. گفت منظورم این است که دربارهٔ احساساتی بنویس که وقتی زن جوان می‌بیند شوهرش چندان اعتنایی به او ندارد به او دست می‌دهد؛ از احساسات همسرش بنویس که انگشت اتهام به سویش دراز شده است و از احساساتی بنویس که هر دوی آن‌ها هنگام بحث در مورد موضوع در وجود خود حس می‌کنند. هلن یک برندهٔ بزرگ است که می‌خواهد همیشه اول باشد و راهش را هم بلد است. هلن می‌داند در بعضی از مواقع باید عقل را کنار گذاشت و چسبید به احساسات.

ای وای … حتماً خیلی عذاب کشیده!

چند ماه قبل دوستم فیل می‌خواست شلواری بخرد و از من پرسید آیا چیز خوبی سراغ دارم. من او را به طرف کمد لباس‌هایم بردم و کیفیت و دوخت لباس‌های شرکتی را که خودم همیشه از آن خرید می‌کردم به فیل نشان دادم. این کار او را متقاعد کرد که شلوار پارچه‌ای سورمه‌ای‌رنگی سفارش دهد.

فیل این شلوار را اولین بار روزی پوشید که با نامزدش در یک رستوران شیک قرار گذاشته بود. همین طور که داشتند پشت سر پیشخدمت به گوشهٔ دنجی که فیل درخواست کرده بود می‌رفتند، کیف همراهش روی زمین افتاد. فیل فوراً خم شد تا آن را بردارد که … ویژ! خشتکش پاره شد! بیشتر کسانی که آنجا بودند ، رویشان را به طرف دیگری برگرداندند و وانمود کردند که متوجه چیزی نشده‌اند. این اتفاق به کل بعد از ظهر او را خراب کرد.

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب شعر سیاسی در دوره پهلوی دوم احمد درستی PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

8 مگابایت

تعداد صفحات

441 صفحه

نویسنده

فرخ بافنده

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب چطور با هرجور آدمی ارتباط برقرار کنیم؟ فرخ بافنده PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *