دانلود کتاب در خیابانی که تو زندگی می کنی ماری هیگینز کلارک PDF

40000تومان

پی دی اف دانلود کتاب در خیابانی که تو زندگی می کنی ماری هیگینز کلارک ، برای دانلود کلیک کنید.

دسته:

توضیحات

کتاب در خیابانی که تو زندگی می کنی ماری هیگینز کلارک PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، کتاب در خیابانی که تو زندگی می کنی یکی از آثار ماری هیگینز کلارک، نویسنده ی پرفروش داستان‌ های جنایی است که در آن همه چیز با پیدا شدن دو اسکلت شروع می شود. اسکلت دو زنی که با فاصله ی صد سال از یکدیگر،‌ به قتل رسیده اند. آیا این قاتل صد سال است که زندگی می کند یا کسی دارد دیگران را بازی می دهد؟ شاید هم تناسخی اتفاق افتاده باشد.

معرفی کتاب در خیابانی که تو زندگی می کنی اثر ماری هیگینز کلارک:

کتاب در خیابانی که تو زندگی می کنی، رمانی است نوشته ی مری هیگینز کلارک که برای اولین بار در سال 2001 انتشار یافت. وکیل مدافع جنایی، امیلی گراهام، پس از پشت سر گذاشتن طلاقی نه چندان دوستانه، آلبانی را به قصد کار در منهتن ترک می کند. او که سخت به دنبال ریشه های خانوادگی خود است، خانه ی آبا و اجدادی شان در نیوجرسی را می خرد. خانواده ی او در سال 1892 و پس از ناپدید شدن یکی از نیاکان امیلی با نام مدلین شیپلی، این خانه را فروختند.
همزمان با بازسازی خانه و حفر استخر، اسکلتی پیدا می شود که متعلق به زنی به نام مارتا لارنس است که چندین سال پیش ناپدید شده بود. در دست مارتا، استخوان انگشت زنی دیگر به همراه یک انگشتر دیده می شود؛ انگشری که جزء میراث خانوادگی شیپلی ها است.
امیلی که تصمیم گرفته تا ارتباط میان این دو قتل را پیدا کند، به تهدیدی جدی برای قاتل اغواگری تبدیل می شود که امیلی را به عنوان قربانی بعدی خود انتخاب کرده است. رمان در خیابانی که تو زندگی می کنی، داستان هیجان انگیزی است که طرفداران ژانر معمایی و تریلر را به وجد خواهد آورد.

معرفی ماری هیگینز کلارک:

مری هیگینز کلارک در سال 1927 در نیویورک در یک خانواده ایرلندی‌تبار به دنیا آمد و در رشتهٔ فلسفه از دانشگاه فوردهام فارغ‌التحصیل شد. کلارک در سال 1964 با نوشتن داستان‌های کوتاه کار نویسندگی را شروع کرد. او مدتی مهماندار هواپیمایی پان آمریکن بود. با ترک شغلش با وارن کلارک ازدواج کرد و این زوج 5 فرزند داشتند.
وی شوهرش را در 35سالگی از دست داد و برای تأمین زندگی شروع به نوشتن داستان کوتاه و متن‌های رادیویی کرد اما به او گفته شد روی نوشتن داستان تمرکز کند. اولین کتاب او در آرزوی بهشت نام داشت که این رمان بر اساس زندگی جورج واشینگتن بود که فروش خوبی نکرد. او از کودکی به رمان‌های آگاتا کریستی و شرلوک هلمز علاقه‌مند بود؛ لذا تصمیم گرفت رمان‌های تعلیقی بنویسد.
بچه‌ها کجایند؟ اولین رمان پرفروش کلارک بود. راجع به او گفته‌اند که داستان‌هایش پر از پدیده‌های روحی و روانی است. او به خواننده اجازه می‌دهد تا آخرین لحظه وادار به حدس‌زدن شود. او برای نوشتن کتاب‌هایش از اخبار الهام می‌گرفت. در محاکمه‌های جنایی حاضر می‌شد و با متخصصان پزشکی قانونی دربارهٔ قتل و شواهد آن حرف می‌زد. در بعداز ظهر جمعه در سن 92 سالگی در ناپل، فلوریدا درگذشت.

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب سنگ فرش هر خیابان از طلاست محمد سوری PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

4 مگابایت

تعداد صفحات

386 صفحه

نویسنده

ماری هیگینز کلارک

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب در خیابانی که تو زندگی می کنی ماری هیگینز کلارک PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *