دانلود کتاب کائنات هوایت را دارند PDF

35000تومان

پی دی اف کتاب کائنات هوایت را دارند ، برای دانلود کلیک کنید.

دسته:

توضیحات

کتاب کائنات هوایت را دارند PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، گابریل برنستین سخنران محبوب انگیزشی در جدیدترین اثرخود با نام کتاب کائنات هوایت را دارد (The Universe Has Your Back) ، به مخاطبان خود می‌آموزد که چگونه می‌توانند ترس خود را به ایمان و باور تبدیل کنند و یک زندگی پرآرامش و هدایت شده توسط پروردگار را داشته باشند.

معرفی کتاب کائنات هوایت را دارند

هر داستان و درسی که در این کتاب به شما داده می‌شود ، همگی راهنمایی الهام‌بخش و معنوی به شمار می‌آیند و می‌توانند هر آنچه را که می‌خواهید ، از شادی ، امنیت ، آرامش و …، برای شما به ارمغان بیاورند. باید بدانید که ریشه بسیاری از تعارض‌ها و مشکلات زندگی تک تک ما در ترس‌های درونی‌مان یافت می‌شود. اگر بتوانید ترس ، شک و ناامیدی را در خود از بین ببرید می‌توانید حقیقت زندگی را پیدا کنید و زیبایی‌های جهان هستی را به شکل دیگری بچشید.

دروس ارائه شده در کتاب کائنات هوایت را دارد ، به شما کمک می‌کند تا به احساس اطمینان، یقین و آزادی دست یابید و به جای آنکه مدام در هیاهوی بی‌فایده زندگی گم شوید ، واقعا بتوانید از تک تک لحظات زنده بودن لذت ببرید. چراکه همگی به خوبی می‌دانیم مدام اخبار بد و ناامیدکننده به گوش‌مان می‌رسد و گاه فجایع جهان طاقت‌فرسا به نظر می‌آیند اما با تکیه بر نکات الهام‌بخش این اثر و اعتماد به خداوند و کائنات می‌توانید قدرت واقعی‌تان را کسب کنید و انرژی‌های جهان را به سوی خود جذب نمایید. نویسنده این اثر پرطرفدار ادعا می‌کند که هدف او از نگارش این کتاب ، ارتباط گرفتن هرچه بیشتر مردم با ایمان و عشق است. هرچه عشق را گسترش بدهید و آن را رسالتی برای خود در نظر بگیرید ، خوشبختی ، آرامش و لذت به سراغ‌تان می‌آید. پس وقت را تلف نکنید و با شنیدن این کتاب با رازهای جهان هستی آشنا شوید تا دوباره قدرت درونی‌تان شکل بگیرد و احساس کنید که جهان همواره پشت شماست و هیچکس نمی‌تواند شما را از داشتن زندگی معنوی ، زیبا و پرلذت دور کند.

معرفی نویسنده

او نویسنده پرفروش شماره یک نیویورک تایمز ، سخنران انگیزشی و رهبری معنوی برای نسل جدید زنان امروزی‌ست. گابریل برنستین (Gabrielle Bernstein) تاکنون هشت کتاب پرفروش از جمله : «کائنات هوای شما را دارد ، معجزه‌گر باشید ، ابر جاذب و… » را نوشته و در لیست 20 زن برتر مجله فوربس قرار دارد. برنستین با رسانه‌هایی همچون رادیو اپرا ، روزنامه وال استریت ، CNN ، NBC ، CBS، FOX و… همکاری می‌کند و در برنامه‌های آنان حضور دارد. در سال 2009 نیز نیویورک تایمز گابریل را الگوی جدید نسل جدید خواند و اپرا وینفری نیز او را به عنوان یک رهبر فکری جدید معرفی کرد.

برشی از کتاب کائنات هوایت را دارند

– اگه ارتباط خودتونو با عشق الهی از دست داده و با ترس‌ها و نگرانی‌های موجود در زندگی تون یگانه شدین ، قطعا رویاهاتون به کابوس تبدیل خواهد شد. – حضور یافتن در میدون آزمون الهی مستلزم تمایل انسان به قبول درد و رنجیه که از اون ناشی میشه و اون زمانیه که رهایی از چنگال گذشته برای انسان میسر میشه. – در واقع فرایند بخشش ، پادزهری برای احساس خشم ، رنجش و ترسه. بخشش بهتون اجازه رشد یافتن و گام نهادن در مسیر التیام دردها رو میده. – اگه هنوز نشونه‌ای رو که منتظرش بودین دریافت نکردین باید بدونین که ممکنه عجول بودنتون مانعی در جهت دریافت اون باشه. علت صبور نبودن انسان‌ها اغلب عدم اطمینان به دریافت نتایج دلخواهه.

فهرست مطالب کتاب کائنات هوایت را دارند:

فصل اول: تو صاحب نیرویی پنهان در خودت هستی

فصل دوم : تو خود رویای خویش را می سازی

فصل سوم: تو همیشه و همه حال توسط نیرویی الهی هدایت میشوی

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب ديوان عارف قزوینی سید هادی حائری PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

15 مگابایت

تعداد صفحات

214 صفحه

نویسنده

گابریل برنستین

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب کائنات هوایت را دارند PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *