دانلود کتاب در انقلاب ایران چه شده است و چه خواهد شد رضا براهنی PDF

35000تومان

پی دی اف کتاب در انقلاب ایران چه شده است و چه خواهد شد رضا براهنی ، برای دانلود کلیک کنید .

توضیحات

کتاب در انقلاب ایران چه شده است و چه خواهد شد رضا براهنی PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، کتاب در انقلاب ایران چه شده است و چه خواهد شد از سری کتاب های مهم و معتبر در ارتباط با زمینه ی انقلاب اسلامی میباشد .

معرفی کتاب در انقلاب ایران چه شده است و چه خواهد شد رضا براهنی : 

 تمامی موارد مورد نیاز این ارتباط را روایت کرده است که به صورتی داستانی جذاب و دلنشین ارائه شده است و همینطور این مجموعه به وسیله ی رضا براهنی طراحی و تنظیم شده است که در بردارنده ی مفاهیمی کلیدی و نکته ای در لابه لای داستان میباشد و همچنین این مجموعه ی بی نظیر دارای 224 صفحه میباشد .

کتاب در انقلاب ایران چه شده است و چه خواهد شد دربردارنده ی موضوعات مختلفی میباشد که به صورت رمانی جذاب ارائه شده است به صورتی که موضوعات ارائه شده در این مجموعه بیشتر در حول و محور علوم اجتماعی و سیاسی طراحی شده است .

به صورت جامع و کامل در ارتباط با موضوع انقلاب اسلامی سخن گفته است که نوینسده سعی کرده مطالبی را به گونه ای ارائه دهد تا قابل فهم و درک برای هر مخاطبی باشد تا از مطالعه ی این مجموعه لذت ببرد و همچنین مطالب ارائه شده در این کتاب به صورت منسجم و دارای چهار چوب مشخصی ارائه شده است .

در نهایت میتوان بیان داشت که با مطالعه ی این مجموعه ی بی نظیر به مفاهیم مهم و گسترده ای دست خواهید یافت که در مورد انقلاب اسلامی و پس از انقلاب اسلامی میباشد و کتاب در انقلاب ایران چه شده است و چه خواهد شد که در نتیجه ی سال ها تلاش رضا براهنی جمع آوری و تهیه شده است را میتوان جزو رمان های دلنشین و جذاب این زمینه به شمار آورد که مخاطبان خاص خود را دارد .

معرفی رضا براهنی :

رضا براهنی ( 21 آذر 1314 – 5 فروردین 1401 ) شاعر ، داستان‌نویس و منتقد برجستهٔ ایرانی ، و فعال سیاسی اهل ایران بود . او عضو هیئت مؤسس کانون نویسندگان ایران و همچنین رئیس انجمن قلم کانادا بود . بسیاری از آثار او به زبان‌های مختلف از جمله انگلیسی ، سوئدی و فرانسوی ترجمه شده‌است .

رضا براهنی در 21 آذر 1314 در تبریز به دنیا آمد . خانواده‌اش زندگی فقیرانه‌ای داشتندو وی در ضمن آموزش‌های دبستانی و دبیرستانی به ناگزیر کار می‌کرد . در 22 سالگی از دانشگاه تبریز لیسانس زبان و ادبیات انگلیسی گرفت ، سپس به ترکیه رفت و پس از دریافت درجهٔ دکتری در رشتهٔ زبان و ادبیات انگلیسی به ایران بازگشت . از آبان 1343 با سمت استادیاری در رشتهٔ زبان و ادبیات انگلیسی در دانشکدهٔ ادبیات دانشگاه تهران به تدریس مشغول شد و در اردیبهشت 1347 به سمت دانشیاری ارتقا یافت .

وی همچنین تا زمان حضور در ایران چند دوره کارگاه نقد ، شعر و قصه‌نویسی برگزار کرد که از شاگردان او در آن کارگاه‌ها می‌توان به شیوا ارسطویی ، هوشیار انصاری‌فر ، شمس آقاجانی ، رؤیا تفتی ، روزبه حسینی ، عباس حبیبی بدرآبادی ، مهسا محبعلی ، سید علیرضا میرعلینقی ، فرخنده حاجی زاده ، ناهید توسلی ، رزا جمالی ، پیمان سلطانی اشاره کرد که باعث شکل‌گیری یک جریان در دههٔ هفتاد شمسی شدند .

از دیگر آثار رضا براهنی میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • آواز کشتگان
  • رازهای سرزمین من
  • آزاده خانم و نویسنده‌اش، ناشر
  • برخورد نزدیک در نیویورک
  • روزگار دوزخی آقای ایاز
  • چاه به چاه
  • بعد از عروسی چه گذشت

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب احیای تفکر اسلامی مرتضی مطهری PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

8 مگابایت

تعداد صفحات

224 صفحه

نویسنده

رضا براهنی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب در انقلاب ایران چه شده است و چه خواهد شد رضا براهنی PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *