دانلود کتاب معجزات علمی و تاریخی قرآن پویا عزیزی PDF

30000تومان

پی دی اف کتاب معجزات علمی و تاریخی قرآن پویا عزیزی ، برای دانلود کلیک کنید.

توضیحات

کتاب معجزات علمی و تاریخی قرآن پویا عزیزی PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، با خواندن کتاب معجزات علمی و تاریخی قرآن متوجه می شوید که بسیاری از کشفیات و نظریات علمی که انسان کشف کرده است، در قرآن نیز وجود دارد و بطور اختصار به آنها اشاره شده است.

نشان می دهد که بزرگ ترین کشفیات علمی بشر در قرآنی که حدود 1400 سال پیش نازل شده، آورده شده است.

نظریات و علومی مثل نظریه بیگ بانگ که می گوید جهان از یک انفجار بزرگ بوجود آمده نظریه انبساط جهان شکل گیری ستاره ها و کهکشان ها از گازهایی پر حرارت به شکل دود اینکه خورشید از خودش نور دارد ولی نور ماه از خودش نیست توصیف مدار حرکت کره ماه آفرینش تمام موجودات از آب حرکت خورشید و ثابت نبودن آن حرکت زمین، جهت حرکت آن و شکل کروی آن اینکه مرد جنسیت نوزاد را تعیین میکند نه زن تشریح مراحل مختلف تکامل جنین وجود زوجیت در تمام اشیا و قانون زوجیت عام اشیا اشاره قرآن به وجود مرکز دروغگویی در قسمت جلوی مغز و بسیاری مطالب علمی دیگر که همه در قرآن آمده است و … 

برشی از کتاب معجزات علمی و تاریخی قرآن پویا عزیزی :

هنگامی که قرآن از خورشید و ماه سخن می‌گوید، به مدارهای مشخصی که هر کدام در آن‌ها حرکت می‌کنند، اشاره می‌کند. مثلا می‌فرماید: و اوست آن کسی که شب و روز و خورشید و ماه را پدید آورده است. هر کدام از این دو در مداری [معین] شناورند.

در آیه‌ی دیگری هم می‌فرماید: خورشید ثابت نیست، بلکه در مداری معین حرکت می‌کند: و خورشید به سوی قرارگاه ویژه‌ی خود روان است. تقدیر آن عزیز دانا این است.

مشاهدات ستاره‌شناسی عصر ما درستی این حقایق را اثبات کرده‌اند. بر اساس محاسبات متخصصان علم ستاره‌‌شناسی، خورشید با سرعت سرسام‌آور 720,000 کیلومتر در ساعت به سمت ستاره‌ی وگا و در مدار خاصی به نام رأس الشمس در گردش و حرکت است.

یعنی خورشید هر روز تقریبا 17,280,000 کیلومتر حرکت می‌کند. علاوه بر خورشید، تمام سیاره‌ها و قمرهایی که داخل سیستم جاذبه‌ی خورشید قرار دارند هم، همین مسافت را می‌پیمایند. به علاوه، همه‌ی ستارگان عالم هم در چنین حرکت از پیش تعیین شده‌ای قرار دارند.

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب تنفس جورج اورول PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

2 مگابایت

تعداد صفحات

72 صفحه

نویسنده

پویا عزیزی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب معجزات علمی و تاریخی قرآن پویا عزیزی PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *