دانلود کتاب و نترسیم از متن رضا کیاسالار PDF

50000تومان

پی دی اف کتاب و نترسیم از متن رضا کیاسالار ، برای دانلود کلیک کنید.

توضیحات

کتاب فلسفه ملال لارس اسوندسن PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، کتاب «ما از متن نمی ترسیم» متنی و کلوزه ای خودآموز توسط استاد رضا کیاسالار است و توسط انتشارات مشاوران آموزش و پرورش که نویسنده آن دکتر رضا کیاسالار هستند طراحی و تنظیم شده است.

معرفی کتاب و نترسیم از متن رضا کیاسالار :

کتاب و نترسیم از متن کمک می کند که از متن های درک مطلب نترسید و تست هایش را سریع و صحیح بزنید، سطح متن های کلوز و درک مطلب در کنکور سراسری کمی از سطح متن هایی که توی کتاب درسی هستند بالاتر است، کلمه های خارج از کتاب هم در این متن ها زیاد است.

کتاب و نترسیم از متن دارای درسنامه کامل، حاوی تمام فوت ‌و فن های پاسخ گویی به سوالات متن و بررسی انواع سوال های رایج در متن ها به تفکیک و تفصیل است. همچنین در این کتاب متن های درک‌ مطلب تألیفی به همراه حاشیه ‌نویسی کامل و متن های کلوز تست تألیفی همراه با حاشیه نویسی کامل ارائه شده است.

از سری ویژگی های درک مطلب این کتاب به این موارد اشاره می کنیم که در قسمت دوم کتاب و نترسید از متن مشاوران آموزش، 120 کتاب درک مطلب با موضوعات جالب و به روز طراحی شده است.

نکات اصلی مربوط به هر کدام در حاشیه قرار دارد. در کنار آنها ذکر شده است و یکی از ویژگی های مهم کتاب و نترسیدن از متن کیاسلار نظام جدید، حواشی ذکر شده است که به درک بهتر متون کمک زیادی می کند و همچنین 500 کلمه ضروری خارج از … کتاب درسی در متون گنجانده شده است.

این است که جهت یادگیری سطح پیشرفته و کار بیشتر در درک مطالب بسیار موثر است و در نهایت با توجه به اینکه سطح سوالات کنکور پیشرفته تر و بالاتر از سطح کتاب درسی است، کتاب از متن نترسیم. کیاسالار با بیان متون خارج از کتاب و در این زمینه به شما کمک زیادی خواهد کرد.

معرفی رضا کیاسالار : 

آقای دکتر رضا کیاسالار متولد سال 1349 در شهر تهران بوده و از سال 1377 تدریس زبان انگلیسی را در آموزشگاه و مدارس آغاز کردند و در حال حاضر یکی از بهترین دبیران کشور به شمار می‌آیند.

از آنجایی که دکتر رضا کیاسالار علاقه خاصی به نوشتن و تألیف داشتند وقت زیادی را صرف تألیف کتاب‌های کمک آموزشی با متدهای جدید و آسان کردند و این امر باعث شد که دانش آموزان و مخصوصاً داوطلبان کنکور سراسری با خواندن کتاب‌های کمک‌درسی ایشان اثر مثبتی در روند یادگیری خود ببینند و بدون استرس و نگرانی سر جلسه امتحان و کنکور حاضر شوند.

کارنامه حرفه‌ای ایشان در زمینه آموزشی موجب شده تا انتشارات معتبری همچون انتشارات خیلی سبز، انتشارات مشاوران آموزش و… به همکاری با ایشان بپردازند.

فهرست مطالب کتاب و نترسیم از متن رضا کیاسالار :

بخش 1 : درسنامه

بخش 2 : متن های تالیفی

بخش 3 : جدول بودجه بندی کلوزها

بخش 4 : کلوزهای تالیفی

بخش 5 : کلوزها و متن های سراسری

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب ایترپرسیکوم ژرژ تکتاندرفن دریابل PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

186 مگابایت

تعداد صفحات

416 صفحه

نویسنده

رضا کیاسالار

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب و نترسیم از متن رضا کیاسالار PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *