دانلود کتاب تو هم بی خدایی احمد الحسن PDF

50000تومان

پی دی اف کتاب تو هم بی خدایی احمد الحسن ، برای دانلود کلیک کنید

توضیحات

کتاب تو هم بی خدایی احمد الحسن PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، کتاب توهم بی خدایی، باب گفتگو و مناظره بر اساس مبانی علمی را گشوده و تفسیرها و راه حل های جدیدی مطرح نموده که چاره ای جز توجه نشان دادن به آنها و ارزیابی و بحث درباره ی آنها وجود ندارد.

همچنین این کتاب نقض و اشکالاتی بر بخش هایی از تئوریهای علمی وارد آورده و به دنبال آن، نویسنده این اشکالات را به عرصه ی علم و دانش کشانده است.

برشی از کتاب تو هم بی خدایی احمد الحسن :

کتابی که پیش  دارید، ترجمه ی فارسی کتاب وهم الإلحاد نوشته ی «احمد الحسن» با نام فارسی توهم بی خدایی می باشد.

این کتاب با شیوه ای گیرا، جذاب و در عین حال دقیق و علمی، جدیدترین نظریات علمی در حوزههای مختلف علوم، اعم از زیست شناسی تکاملی، ژنتیک، انسان شناسی، تاریخ، زمین شناسی، باستان شناسی، فیزیک نظری، اخترشناسی، کیهان شناسی و …. را برای مخاطب عام و متخصص ارائه و در کنار آن نظریات بزرگان دین را مطرح نموده است.

او از شکافی که بین آنها به دلیل جهل هر کدام از برداشت موضوعات مختلف به وجود آمده است، پرده برداشته و اثبات می نماید که بین علم و درک واقعی از دین، تعارضی وجود ندارد.

در این ترجمه سعی بر آن بوده در برگردان برخی نقل قول هایی که از کتابهای انگلیسی زبان صورت گرفته است، با مراجعه به اصل کتابها و مطابقت آنها با ترجمه ی عربی، ترجمه ای دقیق و در عین حال روان ارائه گردد.

معرفی احمد الحسن :

احمد الحسن در بصره و جنوب عراق متولد شده است. او ادعا می‌کند از علم حجت بن الحسن بهره برده و در پایان سال 1999 و با دستور او «دعوت یمانی» را آغاز کرده است.

به گزارش الشرق الاوسط احمد الحسن در سال 1999 از رشته مهندسی عمران دانشکده مهندسی نجف فارغ‌التحصیل شد و سپس به تحصیل در حوزه علمیه نجف پرداخت و پس از سه سال دعوتش را علناً آغاز کرد.

او سال‌هاست که مخفیانه زندگی می‌کند و علت اصلی متواری شدنش را فتوای برخی از مراجع مثل حائری در قم به حلال بودن ریختن خونش عنوان می‌کند.

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب تاریخ بیست ساله ایران جلد 5 حسین مکی PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

8 مگابایت

تعداد صفحات

570 صفحه

نویسنده

احمد الحسن

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب تو هم بی خدایی احمد الحسن PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *