دانلود کتاب قلعه مالویل محمد قاضی PDF

50000تومان

پی دی اف کتاب قلعه مالویل محمد قاضی ، برای دانلود کلیک کنید.

دسته:

توضیحات

کتاب قلعه مالویل محمد قاضی PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، کتاب قلعه مالویل (Malevil) درباره‌ی تمدنی انسانی صحبت می‌کند که ابتدا با خاک یکسان و سپس از نو ساخته می‌شود. امانوئل کنت در روستایی در فرانسه، مزرعه‌دار است و قلعه‌ی مالویل را به‌عنوان مکانی توریستی ساخته است.

زمانی که او و چند همکارش در انبار شراب‌گیری مشغولِ کارند، صدای انفجار مهیبی به گوش می‌رسد و سپس گرمایی شدید ساطع می‌شود. وقتی از انبار بیرون می‌آیند، متوجه می‌شوند که انفجاری هسته‌ای رخ داده و درنتیجه‌ی آن، تمدن و حیات بشری در جهان توسط منبعی ناشناخته نابود شده است.

آن‌ها شانس این را داشته‌اند که در انبار زیرزمینی از صدمات انفجار در امان بمانند. حالا این چند نفر تنها بازماندگانی هستند که باید برای بنیان‌گذاری جامعه‌ای جدید تلاش کنند. کتاب قلعه مالویل رمانی پادآرمان‌شهری از روبر مرل است و جامعه‌ای را به تصویر می‌کشد که در اثر یک انفجار هسته‌ای بزرگ نابود می‌شود.

بازماندگانی اندک به رهبریِ شخصی به نام امانوئل کنت بسیج می‌شوند تا جامعه‌ی انسانی را از نو بسازند؛ غافل از اینکه خطراتی از جانب گروه‌های دیگری از بازماندگان در گوشه و کنار آن‌ها را تهدید می‌کند.

این کتاب موفق به دریافتِ جایزه‌ی یادبودِ جان دبلیو کمپبل شده است. قلعه مالویل اثری قابل تامل از روبر مرل نویسنده فرانسوی است. که نویسنده با تصور به وجود آمدن جنگ جهانی سوم آن را به نگارش درآورده است. مرل سعی کرده در داستان جذابش انسان‌ ها را از ابعاد اجتماعی و شخصیتی اگاه بسازد.

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب مرجع لغات زبان عمومی وحید رضوان پور PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

7 مگابایت

تعداد صفحات

584 صفحه

نویسنده

محمد قاضی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب قلعه مالویل محمد قاضی PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *