دانلود کتاب آشنایی با قرآن جلد 7 مرتضی مطهری PDF

35000تومان

پی دی اف کتاب آشنایی با قرآن جلد 7 مرتضی مطهری ، برای دانلود کلیک کنید

دسته:

توضیحات

کتاب آشنایی با قرآن جلد 7 مرتضی مطهری PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، آنچه پیش رو دارید، خلاصه‌ کتاب «آشنایی با قرآن، جلد 7» است. این کتاب تفسیر استاد مطهری بر سوره‌های صف، جمعه، منافقون و تغابن است.

برشی از کتاب آشنایی با قرآن جلد 7 مرتضی مطهری :

جلد هفتم آشنایی با قرآن مشتمل است بر تفسیر سوره‏‌های مبارکه صف ، جمعه ، منافقون و تغابن توسط شهید آیت‌الله مطهری ، تاحدی که نوارهای آنها موجود بوده است .

شرح این جلسات تفسیر در مقدمه جلد پنجم این مجموعه‏ ذکر شده است . این مجلد نیز همچون سایر مجلدات از محتوایی غنی و بیانی‏ روان برخوردار است .

در این شماره ، به تناسب آیات ، برخی موضوعات‏ اجتماعی سیاسی مانند نماز جمعه و مساله نفاق مورد بحث قرار گرفته است . همچنین برخلاف مجلدات قبلی ، فهرست‌های آیات قرآن کریم ، احادیث و غیره‏ در آخر کتاب اضافه شده است .

معرفی مرتضی مطهری :

مرتضی مطهری روحانی شیعه ایرانی، استاد فلسفه و کلام اسلامی و مفسر قرآن است. او تالیفاتی پرشمار در علوم مختلف اسلامی داشته و نظرات و آثارش از لحاظ محتوا و شکل ارائه، جنبه‌های نوتری نسبت به دیدگاه‌ها و روش‌های سنتی حوزوی دارد.

می‌توان از او به عنوان یکی از تاثیرگذارترین روحانیان معاصر در اندیشه و اثر نام برد. مطهری از مبارزین ضد حکومت پهلوی بود و پس از انقلاب اسلامی به عضویت شورای انقلاب درآمد.

مرتضی مطهری فریمانی معروف به شهید مطهری در سیزدهم بهمن سال 1298 در فریمان از توابع مشهد به دنیا آمد. او در خانواده‌ای روحانی و سیستانی‌تبار دیده به جهان گشود.

پدرش شیخ حسین مطهری (کیخا) از بزرگان و معتمدین سیستان و اهل روستای کنگ پیران شهرستان زابل بود. شیخ حسین به هوای مجاورت حرم امام رضا (ع) و نزدیکی به حوزه‌ی علمیه‌ی مشهد، همراه با خانواده به فریمان در خراسان بزرگ هجرت کرده بود.

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب تاریخ بیست ساله ایران جلد 2 حسین مکی PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

1 مگابایت

تعداد صفحات

224 صفحه

نویسنده

مرتضی مطهری

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب آشنایی با قرآن جلد 7 مرتضی مطهری PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *