دانلود کتاب اختلالات عفونی در بارداری PDF

30000تومان

پی دی اف دانلود کتاب اختلالات عفونی در بارداری ، برای دانلود کلیک کنید.

دسته:

توضیحات

کتاب اختلالات عفونی در بارداری PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، شامل مطالب: تغییرات ایمونولوژیک مادری، ایمونولوژی جنین و نوزاد، عفونت های ویروسی، عفونت مادری، عفونت مادرزادی، تشخیص پره ناتال و … میشود.

برشی از کتاب اختلالات عفونی در بارداری:

کتاب عفونت ها و بارداری راهنمای کاملی برای تشخیص و مدیریت هر گونه بیماری عفونی است که ممکن است مادر یا جنین را در دوران بارداری تحت تاثیر قرار دهد. بارداری یک وضعیت منحصر به فرد است که در آن تأثیر متقابل غدد درون ریز و سیستم ایمنی منجر به تغییر شدت و حساسیت به بیماری های عفونی می شود. این عفونت ها به نوبه خود یکی از دلایل عمده عوارض مادری و پری ناتال هستند.

این کتاب شواهد ایمونولوژیک، بالینی و اپیدمیولوژیک برای پاسخ های تغییر یافته در دوران بارداری را مورد بحث قرار می دهد. چندین عفونت عواقب منحصر به فردی در بارداری دارند. برخی از عفونت ها انتقال عمودی دارند و مدیریت آنها بر کاهش انتقال پری ناتال متمرکز است. برخی دیگر می توانند از طریق جفت منتقل شوند و باعث عفونت مادرزادی شوند. در حالی که هنوز، سایر عفونت های رایج مانند گاستروانتریت، UTI، سل، جذام یا برخی از بیماری های پوستی و دهانی می توانند باعث عوارض بارداری شوند. این کتاب همه این بیماری ها را به تفصیل مورد بحث قرار می دهد و همچنین راه هایی را برای شناسایی زودهنگام و درمان مناسب برای آنها پیشنهاد می کند.

یک فصل جداگانه به اندازه کافی عفونت کروناویروس جدید مرتبط با چالش های مدیریتی در زنان باردار را پوشش می دهد. این کتاب شامل بخش های اختصاصی در مورد عفونت های پس از زایمان و نتایج جنین مرتبط با عفونت های مادر است. این مقاله به بررسی استراتژی‌های پیشگیری از عفونت در زنان و زایمان می‌پردازد که نقش کلیدی در کاهش بار جهانی عوارض و مرگ و میر مادران ایفا می‌کند.

این کتاب برای متخصصین زنان و زایمان، دانشجویان فوق لیسانس مامایی و زنان و همچنین پزشکان عمومی، متخصصان پزشکی خانواده، کارکنان مراقبت های بهداشتی اولیه و دانشجویان پزشکی در مقطع کارشناسی مرتبط است.

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب دوقلو های عجیب مارک تواین ترجمه احمد قاضی PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

2 مگابایت

تعداد صفحات

81 صفحه

نویسنده

جمعی از نویسندگان

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب اختلالات عفونی در بارداری PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *