دانلود کتاب اطلس جامع انتقال خون دکتر سیما ذوالفقاری انارکی PDF

40000تومان

پی دی اف کتاب اطلس جامع انتقال خون دکتر سیما ذوالفقاری انارکی ، برای دانلود کلیک کنید.

دسته:

توضیحات

کتاب اطلس جامع انتقال خون دکتر سیما ذوالفقاری انارکی PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، کتاب اطلس جامع انتقال خون کتابی بسیار جامع و خوب و کاربردی در زمینه انتقال خون که توسط دکتر سیما ذوالفقاری انارکی به رشته تحریر درآمده است و توسط نشر طبیب و تیمورزاده به چاپ رسیده است. این کتاب منبع ارزشمند برای کسانی است که در زمینه خون و فرآورده‌های خونی فعالیت می کنند.

این کتاب حاوی اطلاعات جامع و منحصر به فرد علمی است که می تواند به عنوان یک ابزار کار آمد و کاربردی مورد استفاده قرار بگیرد. در این کتاب به تمامی فرآیندهای انتقال خون پیش از اهدا ، رویه‌های تولید مطلوب ، سیستم‌های کیفیت و تهیه فرآورده‌های خونی ، پلاسما فرز ، آفرز ، مصرف خون در بالین بیمار و سیستم همو ویژیلانس پرداخته شده است ، به گونه‌ای که خواننده می تواند به نگرش عمیق و منطقی نسبت به این فرآیندها دست یابد. این کتاب با بیانی ساده و علمی و تصاویری گویا و طرح هایی مناسب، آموزش فرآیندهای انتقال خون را ساده تر می سازد.

معرفی سیما ذوالفقاری انارکی

دکتر سیما ذوالفقاری انارکی تخصص آسیب‌شناسی (پاتولوژی) در شهر اصفهان با شماره نظام پزشکی آ-1106 می باشد میتواند شما را در درمان بیماریها و مشکلات مربوط به عمومی یاری نماید. البته عکس دکتر سیما ذوالفقاری انارکی در پروفایل ایشان قابل مشاهده است و میتوانید از آنجا علاوه بر مشاهده عکس ، سایر اطلاعات مربط به دکتر سیما ذوالفقاری انارکی را نیز مطالعه کنید. اگر برای مراجعه حضوری به مطب دکتر سیما ذوالفقاری انارکی مشکل دارید یا زمان کافی برای انجام این کار را ندارید پیشنهاد ما به شما استفاده از مشاوره آنلاین پزشکی است اما از آنجا که دکتر سیما ذوالفقاری انارکی در حال حاضر امکان مشاوره آنلاین را ندارد ، می‌توانید از پزشکان مجربی که به شما پیشنهاد شده است استفاده کرده و از بهترین متخصصین در حوزه تخصص آسیب‌شناسی (پاتولوژی) ویزیت آنلاین بگیرید.

هرچند که روش ویزیت اینترنتی با متخصصین حوزه تخصص آسیب‌شناسی (پاتولوژی) برای همه افراد کاملا کاربردی می‌باشد و حتی شامل کودکان نیز می‌شود ، اما به صورت ویژه برای بیمارانی که در مناطق دور افتاده زندگی می کنند و یا برای کسانی که محدودیت های حرکتی دارند می‌تواند یک مزیت بزرگ باشد. یکی دیگر از مزایای ویزیت آنلاین با پزشکان تخصص آسیب‌شناسی (پاتولوژی) کاهش هزینه های ویزیت است. ضمن اینکه تمامی بیمه های تامین اجتماعی یا خدمات درمانی نیز در مشاوره آنلاین برای درمان عمومی قابل استفاده می‌باشد و هزینه های ویزیت پزشک کاملا مانند مراجعه حضوری به مطب ، شامل بیمه خواهد شد. در نتیجه ، ویزیت آنلاین با پزشکان تخصص آسیب‌شناسی (پاتولوژی) یک جایگزین مناسب ، ارزان و در دسترس برای بیماران به حساب می‌آید که برای ادامه روند درمان و در صورتی که پزشک صلاح بداند می‌توان مشاوره حضوری و مراجعه به مطب را جایگزین آن کرد. با توجه به اجرایی شدن نسخه نویسی الکترونیک ، اکنون می‌توانید بدون نیاز به دفترچه و تنها با کد ملی ، نسخه خود را از پزشکان تخصص آسیب‌شناسی (پاتولوژی) دریافت نمایید و در صورت تمایل از داروخانه آنلاین حال داروی خود را نیز به صورت غیر حضوری سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.

فهرست مطالب کتاب اطلس جامع انتقال خون دکتر سیما ذوالفقاری انارکی:

فصل 1: مراحل کاری درمراکز انتقال خون

فصل 2: تزریق خون و فرآورده های خونی در مراکز درمانی

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب خلقیات ما ایرانیان محمدعلی جمالزاده PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

12 مگابایت

تعداد صفحات

352 صفحه

نویسنده

دکتر سیما ذوالفقاری انارکی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب اطلس جامع انتقال خون دکتر سیما ذوالفقاری انارکی PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *