دانلود کتاب فلسفه تربیت دکتر عیسی ابراهیم زاده PDF

35000تومان

پی دی اف کتاب فلسفه تربیت دکتر عیسی ابراهیم زاده ، برای دانلود کلیک کنید.

دسته:

توضیحات

کتاب فلسفه تربیت دکتر عیسی ابراهیم زاده PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، کتاب فلسفه تربیت نوشته ی دکتر عیسی ابراهیم زاده در 294 صفحه و هشت فصل توسط انتشارات پیام نور به چاپ رسیده است. فلسفه آموزش و پرورش یا فلسفه هر علم دیگری ، در عین حال که یکی از جذاب ترین حوزه های مطالعه در حوزه ی فلسفی است، و از حوزه های مجادله برانگیز نیز محسوب می شود. زیرا که در این حوزه که مسائلی در آن مطرح شده که برای همه اهمیت دارد.

معرفی کتاب فلسفه تربیت دکتر عیسی ابراهیم زاده

آموزش مادام‌العمر و مداوم امروز برای همۀ کشورها اعم از پیشرفته یا در حال پیشرفت نه یک ضرورت سیاسی بلکه یک نیاز واقعی است. این کتاب سعی کرده است ماهیت آموزش بزرگسالان ، آموزش سواد و اهمیت اجرای برنامه‌های مربوط به این قبیل آموزشها را برای کسانی که به‌نحوی دست‌اندرکار آموزش به‌طورکلی و آموزش بزرگسالان به‌طور خاص هستند و یا خواهند شد ، بشناساند تا بتوانند به‌طور مؤثر در این قبیل برنامه‌ها مشارکت جویند و یا از برنامه‌های در حال اجرا پشتیبانی کنند.

معرفی عیسی ابراهیم زاده

آقای دکتر عیسی ابراهیم زاده ، عضو هیات علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان و مدیر مسئول در فصلنامه جغرافیا و توسعه و مدیر مسئول در فصلنامه جغرافیا و آمایش شهری-منطقه ای و هیات تحریریه در دوفصلنامه جغرافیا و توسعه فضای شهری و 5 ژورنال دیگر بوده و دارای 48 مقاله کنفرانسی و 103 مقاله ژورنالی در مجلات داخل کشور هستند.

علاوه بر این آقای دکتر عیسی ابراهیم زاده در انتشار 12 مقاله ISI نیز مشارکت داشته اند طی 22 سال با 25 پژوهشگر مختلف همکاری مستقیم علمی داشته که بیشترین همکاری وی با مجتبی رفیعیان در انتشار 7 مقاله علمی بوده است. مقالات منتشر شده ایشان بیشتر در موضوعات توسعه گردشگری، توسعه پایدار، گردشگری و مدیریت شهری تهیه شده است.

فهرست مطالب کتاب فلسفه تربیت دکتر عیسی ابراهیم زاده:

فصل اول : فلسفه چیست

فصل دوم : تربیت چیست

فصل سوم : فلسفه تربیت

فصل چهارم : پندارگرایی و تربیت

فصل پنجم : واقع گرایی و تربیت

فصل ششم : ماده گرایی و تربیت

و …

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب رفتار درمانی دیالکتیکی مجید محمود عليلو PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

38 مگابایت

تعداد صفحات

249 صفحه

نویسنده

دکتر عیسی ابراهیم زاده

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب فلسفه تربیت دکتر عیسی ابراهیم زاده PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *