دانلود کتاب عشق هرگز کافی نیست آرون تی بک ترجمه مهدی قراچه داغی PDF

50000تومان

پی دی اف دانلود کتاب عشق هرگز کافی نیست آرون تی بک ترجمه مهدی قراچه داغی ، برای دانلود کلیک کنید.

دسته:

توضیحات

دانلود کتاب عشق هرگز کافی نیست آرون تی بک ترجمه مهدی قراچه داغی PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، پژوهشی نو که زوج‌ ها را برای رفع سوءتفاهم و شناخت از یکدیگر راهنمایی می‌کند. کتاب عشق هرگز کافی نیست نوشته‌ی آرون تی بک، بر اساس روش‌ های شناخت‌ درمانی، راهکارهایی برای مسائل زناشویی ارائه می‌کند تا زوج‌ ها بتوانند با اتکا به این روش‌ ها بر مشکلات خود فائق آیند.

کتاب عشق هرگز کافی نیست نوشته آرون تی پک کتابی با محتوای ارزشمند و کاربردی در زمینه روابط زناشویی و خانوادگی است. این کتاب به واسطه رویکرد شناخت-درمانی که ارائه می‌دهد، نه تنها مخاطبان خود را به دیدگاه‌های جدید در مورد مشکلات زناشویی می‌رساند بلکه روش‌های عملی برای حل این مسائل را نیز ارائه می‌کند. کتاب صوتی مهمان ناخوانده با تجدید چاپ‌های مکرر و ترجمه‌های بیش از 30 باره به فارسی، اثری معتبر و مورد تأیید در حوزه‌ی روابط خانوادگی و زناشویی محسوب می‌شود.

نویسنده در این کتالب نه تنها به شناخت مسائل و چالش‌های روابط زناشویی می‌پردازد بلکه از طریق 9 فصل متنوع موجود در آن، روش‌هایی مؤثر را برای حل این مشکلات ارائه می‌دهد. این کتاب برای هر زوجی که به دنبال بهبود روابط خود و حل مشکلات زناشویی است، توصیه می‌شود. اگر شما هم به خواندن کتاب‌های روانشناسی علاقه دارید حتما به دسته‌بندی روانشناسی فیدیبو سر بزنید.

معرفی کتاب عشق هرگز کافی نیست اثر آرون تی بک:

“عشق هرگز کافی نیست” اثری است نوشته ی “آرون تی بک” که در آن “شیوه های نو برای حل مشکلات زناشویی و خانوادگی براساس شناخت درمانی” را ارائه می دهد. این اثر به دلیل رویکرد عملی و مساله محور، با استقبال فراوان مخاطبان رو به رو شده و ترجمه ی آن به زبان های مختلف، بارها مورد تجدید چاپ واقع شده است. پروفسور”آرون تی بک” پایه گذار مکتبی است.
با عنوان “شناخت درمانی” که تحولی عظیم در عرصه ی درمان اختلالات روانی ایجاد نمود و با ارائه ی نمایی امیدوارکننده و تکنیک های کاربردی در زمینه هایی همچون برطرف نمودن ناسازگاری های خانوادگی، ارتقای روابط اجتماعی و انسانی و تقویت روحیات و خلقیات، به سرعت در میان روان درمانگران و روانشناسان فراگیر شد. “عشق هرگز کافی نیست” به مشکلاتی می پردازد که زمانی غیرقابل حل به نظر می رسیدند اما با “شیوه های نو برای حل مشکلات زناشویی و خانوادگی براساس شناخت درمانی” وقت آن رسیده که از سد معضلات عبور کنیم!
پروفسور “آرون تی بک” در “عشق هرگز کافی نیست”، مسائلی را تشریح می کند که ممکن است در هر ازدواجی پیش بیاید. مواردی همچون برداشت های منفی، تغییر نگاه آرمانگرایانه ی زوجین به یکدیگر به سمت نگاه سرخورده و ناراضی، نحوه ی مواجهه با آرای متفاوت، انتظارات غیرمعقول و معیارهای سخت گیرانه، مشکل در ارتباط و درک طرفین نسبت به یکدیگر، تصمیم گیری های دشوار و اختلاف بر سر آن ها، تاثیر اندیشه ی منفی بر خشم و خشونت، اختلالات فکری و تعصبات اندیشه و عنود ورزی هایی که می توانند هر زوج عاشق پیشه ای را به دشمن خونی یکدیگر تبدیل کنند، از جمله مسائلی هستند که در کتاب “عشق هرگز کافی نیست” توسط “آرون تی بک” برای خوانندگان تشریح شده اند.

معرفی آرون تی پک :

پروفسور آرون تمکین بک، یکی از بزرگترین روان‌پزشکان و پژوهشگران در زمینه شناخت‌درمانی، در 18 ژوئیه 1921 به دنیا آمد. آثار و تلاش‌های وی در زمینه درمان بیماری‌های روانی و اختلالات افسردگی اساسی به عنوان یکی از تئوری‌های معتبر و کارآمد در این زمینه شناخته می‌شوند. او با طراحی آزمون‌های روان‌شناختی معتبر و ابزارهای تشخیصی، به پیشبرد علم روان‌پزشکی و بهبود روش‌های درمانی کمک بزرگی کرد. پرسشنامه‌هایی که توسط او طراحی شدند مورد تأیید و تجدیدنظر مکرر قرار گرفته و به منظور ارزیابی و تشخیص بهتر وضعیت‌های روانی از آن‌ها استفاده می‌شود. آرون تمکین بک، در ۱ نوامبر 2021 درگذشت.

کتاب شناخت درمانی و مشکلات روانی از دیگر آثار مطرح و معروف آرون تی پک است. کتابی که به سه مکتب اعصاب‌درمانی سنتی، مکتب تحلیل روانی و مکتب رفتار درمانی می‌پردازد. این سه مکتب علاوه بر اینکه معتقدند منبع ناراحتی بیمار خارج از حیطه آگاهی او قرار دارد، برداشت‌های ناآگاهانه و خیالات ویژه بیمار را مد نظر قرار می‌دهند.

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب فارسی باستان رولاند. گ. کنت ترجمه سعید عریان PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

5 مگابایت

تعداد صفحات

418 صفحه

نویسنده

آرون تی بک

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب عشق هرگز کافی نیست آرون تی بک ترجمه مهدی قراچه داغی PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *